X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם בשביל הנשמה שלכם, חשוב לדעת להיפטר מהמיותר
▪  ▪  ▪
לעשות סדר בבלגן - ובחיים

היום, כשהכל זול כל כך, אפשר להיכנס לחנות של "כל פריט בשקל", או קצת יותר יקר – "הכל בדולר" – ולחזור הביתה עם מציאות רבות ויפות. השאלה היא – האם הן נחוצות?
מה שקורה זה שאנשים צוברים מלאי של פריטים קטנים ומיותרים; פריטים שניקנו ברגע של קסם ופיתוי אחד. יש הרוכשים מלתחה גדולה מאוד, מחדשים בכל עונה וצוברים. ובמקום לברור מידי עונה מה מיותר ולזרוק – שומרים. חבל להם להיפרד.
חבל מאוד. האגירה הזאת הופכת לאובססיה ממש. וכך, לאחר צבירת חפצים רבה כל כך, בגדים וכד', מוצא האדם עצמו טרוד בחיפוש ארונות או מדפים לאכסן את השפע הזה. ובעתות ניקיון יסודי, עובר רוב זמן הניקיון וסדר על מיון, ניקוי, סידור כל הפריטים שבעצם כלל אינם בשימוש. אבל – כדאי להיפטר מכמה שיותר! וכשאתם עורכים נקיון וסדר שבועי בביתכם, הכינו שק גדול לפסולת. תופתעו לגלות כמה קל לזרוק מיותר כשיש לאן...
חבל לזרוק? חבל יותר על כל מקום שתופס פריט מיותר שנמצא בביתכם. מלבד המקום שזה תופס, זה מתכסה אבק, זה בסרבל את הנקיון בבית, וזה גם, תופתעו אולי – חוסם את נשמתכם וחונק. אל תחששו לזרוק. חפצים זה לא משהו שכדאי להתקשר אליהם. וגם אם לא נקשרים, האנרגיה שמבזבזים בשמירתם יכלה להיות מתועלת לאפיקים יפים וחשובים יותר.
בשמירה ובאגירה האובססיבית הזאת, אתם בעצם מעמיסים על גבכם משקל יתר עודף ומיותר!
אז איך לצאת מההצפה של פריטים מיותרים? ראשית - השתדלו להתנזר מקניית שטויות קטנות. ואם אתם ממש אוהבים פיצ'פקעס – קנו בשביל הכיף אבל בידקו מידי פעם מה אפשר לתת, או פשוט – לזרוק. שנית, בגדים. בגד שלא לבשתם כשנתיים, כנראה שכבר לא תלבשו. לזרוק! לא חבל, חבל על המקום שזה תופס. ויוצר תחושה כאילו יש לכם הרבה בגדים וכשרוצים לצאת – אין בעצם מה ללבוש.
אם יש אפשרות – כדאי לזרוק כל מה שלא נראה חדש ובמצב טוב. הבגדים היום יחסית זולים. רענון המלתחה מרענן גם את נשמתכם, את הופעתכם ואת יכולותיכם. כדאי מאוד לרכוש פריטים שקל לשלב עם אחרים, צבעים שקל להתאים. ולדאוג שהכל יראה טוב וחדיש. את הישן והמרופט, תזרקו – תרגישו שהרווחתם; הרווחתם הופעה נקייה ומחודשת, הרווחתם מלתחה פרקטית ומתאימה לכם, הרווחתם מקום לאכסן את הבגד החדש שתרצו לרכוש.
והכי חשוב – למדתם להתפטר מהמיותר. ומיותר זה לא רק לזרוק פריטים לא נחוצים. לזרוק מיותר זה גם להיפטר מרגשות שליליים, מטינות ישנות. כי מי שיודע להבחין בין פריט נחוץ למיותר, ידע גם להתפטר מרגשות שליליים ומיותרים המאפילים על חייו.

תאריך:  18/06/2009   |   עודכן:  24/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עוזי אורנן
תביעתו של נתניהו שאויבינו יכירו בישראל כ"מדינת העם היהודי" היא חסרת בסיס בישראל ואבסורד כלפי העולם
אברשה טנא
הנאום "המכונן" של נתניהו לא השיג את מטרותיו. כאשר ביטא בסופו של דבר את המילים "מדינה פלשתינית" הוא לא חצה שום רוביקון    נתניהו עומד בפני הבחינה הקשה בחייו: האם יהיה מנהיג-שלום אמיתי?
צבי גיל
בעקבות מלחמות השבת בבירה, אין חילוני יודע אם מפקדי משטרה הם מפקדים או שהם מתווכים, מאכערים, שדכנים. בשביל זה לא צריך משטרה    שום מעשה מלוכלך בפוליטיקה החילונית לא ישתווה לשטיקים ולעליהום בפוליטיקה החרדית
קובי לירז
הסיבות האמיתיות לשתיקתו של המערב לנוכח הפגנות ההמונים באירן הן צביעות ואינטרסים קרים. הגיע הזמן להוריד את המסכה מפרצופו
אורי גנני
ד"ר גילת, אי-הכללת הרצאת השייח' בערוץ שלכם מונעת מתלמידים יהודיים את האפשרות להחכים גם כן מדברי חוכמתו. ייתכן שגם ביניהם יתגלה אולי מישהו (כמו עדן זאדה) שיגלה כשרונות שאהידיים הנדירים בעמנו וחבל על שכישרון כזה יבוזבז    מכתב גלוי לדובר אוניברסיטת חיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il