X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד קרב קטן במלחמה נגד המדינה היהודית, עוד ניצחון גדול לערבים. ומה קרה לסטודנט העברי בארץ ישראל? הפסה מקרבו רוח הקרב? הרצון לחיות? הגאווה הלאומית? הכבוד היהודי? עוד ניצחון בקרב נגד המדינה היהודית
▪  ▪  ▪
הוביל מאבק נסתר. סלאח [צילום: פלאש 90]
"אבוי למנוצחים" אומרים ברומית, ומטבע שטבעו הרומאים לזכר החורבן - JUDEA CAPTA, "יהודה הכבושה", הפך למטבע לשון אצל הילרי, אובמה, מיטשל, האו"ם והקוורטט, הרואים בנו אומה מובסת, עליה ניתן לאכוף את מפת הדרכים בדרך לגיהנם

"קרבות קטנים" מנהלים בתוכנו אויבינו מבית, "ערביי ישראל", אלה בעלי תעודות הזהות הכחולות, והם גרועים שבעת מונים מערביי "השטחים". הם דוברים את שפתנו, מכירים את מנהגינו, אורחות חיינו וחולשותינו. עורמתם היא עורמת גוליית הענק המתחפש לדוד החלש, זאב העוטה עור כבש

הרצאות שייח' סלאח - גם ליהודים!
אורי גנני
ד"ר גילת, אי-הכללת הרצאת השייח' בערוץ שלכם מונעת מתלמידים יהודיים את האפשרות להחכים גם כן מדברי חוכמתו. ייתכן שגם ביניהם יתגלה אולי מישהו (כמו עדן זאדה) שיגלה כשרונות שאהידיים הנדירים בעמנו וחבל על שכישרון כזה יבוזבז * מכתב גלוי לדובר אוניברסיטת חיפה
לרשימה המלאה

   איציק וולף
הסתה נגד ישראל בחסות אוניברסיטת חיפה

שוב עומד המחנה הלאומי בוש ונכלם מול נאום מינכן 2009 של בנימין נתניהו, נאום שבו קיבל את עקרונות המשא-ומתן נוסח ג'ורג' ברנארד שאו והליידי הנכבדה וכך, תמורת אתנן השקר והכזב של "גושי ההתיישבות והגידול הטבעי בהן" אותו קיבלו אריאל שרון, אולמרט ולבני, המשיך הוא ומכר את נשמתה וגופה של המדינה היהודית לאובמה, ואת כולנו הפך לזונת רחוב המקבלת כל תשלום שיושת עליה.
הלילה הזה נדדה שנתי וחזיתי בערוץ ה-BBC בסרט היסטורי המשחזר את חורבן בית המקדש לאחר ההתקוממות של שנת 69 למא"ה. יוחנן, יוספוס פלביוס, הקנאים, מלחמת האחים והפוליטיקה הגלובאלית של PAX ROMANA הזכירו לי בדיוק את נוהגה של רומא לאלה שהתנגדו "לשלום של אז", ולממשיכת דרכה בימינו, "שלום עכשיו" נוסח ארצות הברית של אמריקה, ביחסה המסורתי העוין והמתנכר אלינו. כל עוד נהגו מלכי ישראל מטעם רומא כנדרש מאדוניהם, התירו להם הכובשים לקיים מקצת מנהגי ישראל, אך משגברו הגזירות וקצה נפש העם מהדיכוי האכזר של הנציבים הרומאיים, פרץ המרד.
והערוץ האנגלי, 'ידיד' ידוע של ישראל, מציג את יוחנן המתחנן בפני טיטוס שיחוס על בית המקדש לאחר שהובקעו כל חומות העיר, והקרב האחרון התנהל על קודש הקודשים. "שרפו והרגו", מצווה טיטוס, והלפיד שהצית את האש הגדולה הושלך, ודם מותז של אלפי יהודים התערבב בים הלהבות.
וקריין ה-BBC מסביר: "הרומאים נהגו ביהודים 'מנהג של נדיבים' והתירו ליהודים לקיים את מנהגיהם, אך אלה מרדו ברומא, אילצוה להרוס את בית המקדש, ולהפוך את יהודה לפרובינציה נכבשת".
"אבוי למנוצחים" אומרים ברומית, ומטבע שטבעו הרומאים לזכר החורבן - JUDEA CAPTA, "יהודה הכבושה", הפך למטבע לשון אצל הילרי, אובמה, מיטשל, האו"ם והקוורטט, הרואים בנו אומה מובסת, עליה ניתן לאכוף את מפת הדרכים בדרך לגיהנם.
זאב בעור כבש
נאום נתניהו, העלה ולא מאוב, את מחשבותיהם הגלויות של אויבינו, על ישראל כמדינת העם היהודי. התניית נתניהו בהכרה במדינה היהודית כתנאי להסכמתו להקמת מדינה פלשתינית, חשפה את הצביעות המחליאה של מנהיגים כמובארק נשיא מצרים, ג'ימי קרטר נשיא ארה"ב לשעבר, "וידידים" כמו נשיא צרפת. לא נכיר לעולם בישראל כמדינה יהודית, אומר המצרי. ישראל לא יכולה להיות מדינה יהודית אם 20 אחוזים מתושביה אינם יהודים, אומר קרטר, ירושלים איננה בירת ישראל הנצחית והיא בירת המדינה הפלשתינית, אומר סרקוזי נשיא צרפת.
ומרוב קרבות על קיום המדינה בתודעה האנושית העולמית, אנו כבר לא מוצאים זמן לראות מה קורה בביתנו אנו, עם העשרים אחוז של ערביי ישראל, שקרטר בהבל פיו הופך אותנו בעטיים "למדינה דו-לאומית, של כלל אזרחיה", נוסח האמנה הפלשתינית.
ובקרב על קיומה הפיזי של מדינת ישראל נגד הגרעין האירני, השלום המדומה עם ירדן ומצרים הפך את מנהיגינו לשאננים וקלי דעת במקרה הטוב, נכנעים ומנהלי קרב-מאסף במקרה הגרוע. במלחמה זו, כמו בכל מלחמה אחרת, קרב מאסף הוא שלב בדרך לתבוסה הכוללת במלחמה.
"קרבות קטנים" מנהלים בתוכנו אויבינו מבית, "ערביי ישראל", אלה בעלי תעודות הזהות הכחולות, והם גרועים שבעת מונים מערביי "השטחים". הם דוברים את שפתנו, מכירים את מנהגינו, אורחות חיינו וחולשותינו. עורמתם היא עורמת גוליית הענק המתחפש לדוד החלש, זאב העוטה עור כבש.
אין להם כל עכבות ביחס למלחמה נגדנו. הם שוב לא חוששים מאיתנו. ולמה להם לחשוש? בית המשפט העליון, ממדרשם של אהרן ברק ודורית ביניש, נתן ונותן להם כיסוי לכל מעשה חבלה והרס נגד המדינה היהודית.
דגלנו אינו דגלם, המנוננו אינו המנונם. הם יודעים לדרוש ולקבל כל זכות אזרחית ודמוקרטית, אך פטורים מכל חובה לקיומה של המדינה. אפילו שירות לאומי למען אזרחיהם וכפריהם אינם מוכנים לעשות. מעט מביניהם העושים צבא ושירות לאומי רואים בחוקי מדינת ישראל המלצה בלבד ואמצעי לקבלת זכויות, כספים, אי-תשלום מס, וגם ובעיקר שוד מתמשך של אדמות הלאום בגליל, בכרמל, בוואדי ערה, בשרון, בלוד, בשפלה ובנגב - ואת ירושלים, יהודה ושומרון הס מלהזכיר!
ומלחמת הקרקעות חצתה כבר כל גבול, והמדינה שלנו נכנעה והובסה בפני השודדים הבדואים והערביים בעומר שבנגב, כמו בלוד שבאזור המרכז, שם הוקמה 'גדר הפרדה' בין מאורות הפשע והסמים של ג'ואריש לשכונות היהודיות בתמורה לוויתור היהודים על אדמות שנגזלו מהם.
ושודדי הקרקעות בכרמל, רובם מהמגזר הדרוזי, אך גם הערבי, עושים ככל העולה על רוחם בשמורת הטבע הנפלאה של הכרמל משתלטים בהתמדה על שטחיה ובונים בה בנייה פראית, שם כמו בשמורת הר מירון ואין פוצה פה ומצפצף. וגם לאדמות פרטיות של היהודים הם פולשים, וכשיש צווי הריסה במגזר הערבי והדרוזי, המדינה איננה אוכפת אותם.
חיסול המדינה בסתר
קרבות קטנים אלה מבפנים, במקביל לקרבות החיצוניים על קיומה של ישראל היהודית, מסוכנים אף יותר מאיום הגרעין האירני. ארגוני עדאללה, בני-הכפר, ועדת המעקב הערבית, התנועה האיסלאמית הצפונית והדרומית - כולם ארגוני גיס חמישי רשמיים הפועלים בגלוי ובסתר לחיסול מדינת ישראל.
הם מקבלים מימון ותמיכה מארגונים עוינים למדינת ישראל, ואפילו ארגונים יהודיים של 'שלום עכשיו' ותומכיו, ואת רם עמנואל מהבית הלבן, הזכרנו?
בית המשפט העליון והפרקליטות מנהלים מדיניות עצמאית חוץ ממשלתית, עוקפת כנסת ודעת 80 אחוזים מהרוב הקובע של הדמוקרטיה הישראלית - דמוקרטיה ההולכת ומאבדת את עצמה לדעת בלי משים, בדרך להפיכת המדינה היהודית למדינת "כל אזרחיה" - שם קוד לפיתרון הסופי של מדינת ישראל לאחר הסכמתה להקים מדינה פלשתינית שנייה בארץ ישראל לאחר ירדן.
קול היהודי נדם?
השייח' ראאד סלאח, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית נאסר בשנת 2003 במבצע אחד ואחרון נגד תנועה חבלנית זו. הוא שוחרר ללא תנאים מגבילים בפועל, והמשיך מאז להפוך את אורוות שלמה ("המסגד המרואני", כלשונם) ואת כל הר הבית למתחם מוסלמי אחד גדול. הוא הסית, המריד, פעל עם החמאס, החיזבאללה וכל יתר אויבי ישראל בגלוי וללא כל מורא מהחוק.
ובקרב אחד נוסף שנערך באמצע יוני 2009 הזה הוא כבש את אוניברסיטת חיפה והפך אותה למכללה האיסלאמית הגדולה של צפון פלשתין. וכך, אחרי אוניברסיטת תל אביב השמאל קיצונית (מכללת שייח מוניס המשוחררת), הושלמה המהפכה העוינת גם בחיפה, בירושלים ובבאר שבע. ההיסטוריונים והארכיאולוגים החדשים של מכללותינו המתאסלמות יכולים לחכך כפיים בהנאה - הנה הולכת הציונות וגוועת עוד בימינו אנו...
הרבה רוק הותז לפרצופה של מדינת ישראל, וראשי האוניברסיטה של חיפה תירצו זאת בנימוק 'משפטי': שחופש הביטוי האקדמי, אפילו של מסית ושונא יהודים כמו השייח' ראאד סלאח, מחייב אותם לתת לו במה בין כותלי האוניברסיטה. "זה לא יעמוד מבחן משפטי, אמרו" (נוסח בג"צ של א. ברק את ביניש כמובן).
אלא שחופש הביטוי הסלקטיבי של אנשי האקדמיה הבזויים מחיפה לא כלל את הסטודנטים היהודיים, שלא הורשו לשמוע את דברי ההסתה להציג לצורר הערבי שאלות, או אפילו למחות נגד הדברים. כך הפכה אוניברסיטת חיפה, שעם בוגריה נמנה כותב הדברים, למעוז הלאומנות הערבית הקיצונית, שדגלי ישראל נאסרים להנפה מעל תרניה, שדגלי פלשתין, רעלות, וקריאות הסתה של סטודנטים ערביים נישאים במסדרונותיה ביום 'הנאכבה', שהוא היום הקדוש לנו, יום הזיכרון לחללי מלחמות ישראל, יום עצמאותנו וראשית חירותנו.
עוד קרב קטן במלחמה נגד המדינה היהודית, עוד ניצחון גדול לערבים. ומה קרה לסטודנט העברי בארץ ישראל? הפסה מקרבו רוח הקרב? הרצון לחיות? הגאווה הלאומית? הכבוד היהודי?
מדוע אצלנו, בניגוד למהפכות של הסטודנטים ברחבי תבל, מסתיימות הפגנות הסטודנטים היהודיים בכל מחאה דקה? בטהרן יצאו מיליון איש להיאבק על דעותיהם? דם נשפך, אש ועשן ותמרות עשן, אבל היכן אתה הסטודנט העברי - איש מילואים, צנחן, גולנצ'יק, לוחם סיירת, טייס, שייט, לוחמי מג"ב? חיילים וחיילות, בנים ובנות, איך זה שכמה מאבטחים ומחסום ברזל אחד חוסמים אתכם בדרך למחאה ראויה נגד אויבי העם והמולדת?
צא לקרב על הגנת העם והמולדת, סטודנט יקר שלי! הראה לראשי האוניברסיטאות המובסות הללו מה אתה יודע לעשות!

תאריך:  21/06/2009   |   עודכן:  21/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האוניברסיטה האיסלאמית של חיפה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כמה תשובות לשאלות שהעלת בכתבה
סטודנט מודאג  |  21/06/09 14:34
2
טעתה האוניברסיטה
גלילית  |  21/06/09 16:49
3
יש פתרון... אולי
אורי נטע  |  21/06/09 16:56
4
האונברסיטה האיסלמית-יחי החופש ל"ת
במימון ישראל  |  21/06/09 18:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי קרמר
האם שכחת שאתה חלק מחברה שיש בה אנשים חיים, ושרוצים לחיות? האם לך יש מספיק, ולכן לא חשובים לך הנושאים שציינתי ורבים שלא ציינתי?
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות בפולו-אפ ליוטיוב    אולמרט סופג ביקורת, אבל מקבל גם ידיעה חיובית אחת    ורק הארץ מבליט את המצב החמור שנחשף בבתי הכלא
נרי אבנרי
כשאנחנו מרחמים על מי שאסור, זה עלול להתפתח לתוצאה רעה ולעיתים מסוכנת. אני לא מרחם על דודו טופז, אריאל שרון וצ'יקו תמיר. השליכו את הירשזון, משה קצב ואהוד אולמרט לכלא - ויש לנו מדינה אחרת...
איילת פדה גולדשטיין
לילדים יש אמונה כי הכעסים שלהם יכולים להרוג, ולכן אם חלילה קרה משהו לאדם שהם כעסו עליו, הם עלולים לחוש אשמים    רובנו, אנשים בוגרים, כבר השתחררנו מחשיבה זו, אולם מה שלא הבנו, זה שיש דברים בגו    כעסים אכן יכולים להרוג, אותנו
אליקים העצני
האזיקים שלנו הם המשגיחים מטעם הקוורטט שנקבעו במפת הדרכים ומשלחת הקבע האמריקנית בראשות מיטשל, שהתמקמה כאן כדי לפקח עלינו. מגמת אובמה היא להציב כאן אנשים ממשרד החוץ, הצבא והמודיעין האמריקנים לעבוד מול מקביליהם מצה"ל, השב"כ, המוסד וכו' כדי לכבול את ידיהם    ישראל נאזקת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il