X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדאי להבהיר לשרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, כי קולות, מסרים וחזיונות אינם בדיוק הדרך שעל פיה אמור לפעול מי שחולש על כספם של המונים
▪  ▪  ▪
מפחידה את הלקוחות. אריסון [צילום: סיון פרג']
רוחניות, עסקים, פילנטרופיה: אריסון מדברת ב'ידיעות'
ענבל בר-און
כתבת ידיעות אחרונות, אמירה לם, יוצאת בכתבת שער לרגל צאת ספרה של שרי אריסון "לידה" * הכתבה מספקת במה לסגנון ניהול עסקים שונה וחדשני * אך היא שותקת באשר לשאלות מטרידות אשר נוגעות למסירת הספירה הציבורית לטוב ליבם של אנשי העסקים
לרשימה המלאה

כל פסיכולוג מתחיל מודע למשמעותם של חזיונות, לשמיעת קולות ולקבלת מסרים מאי-שם. גם חזקה עליו שידע לאבחן, ללא מאמץ-יתר, מה באמת מסתתר מאחורי בעליהם. מפאת כבודה של אשת העסקים, שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, אין זה מענייננו לנקוב בממצאים המתבקשים, או לרדת לשורשם של דברים, שבכל מקרה הם קשים ומדאיגים. יחד עם זאת יש מקום לתבוע ממנה לרדת, לאלתר, מן העץ הגבוה שעליו עלתה, בטרם יהיה מאוחר מדי.
לעולם הפסיכולוגיה והפסיכיאטריה יש קוריקולום עשיר, מר ונמהר, על מה שכבר חוללו מי שראו את עצמם כשליחי-אלוהים עלי אדמות. יש מי ש"נצטווה" לחסל מאן דהוא על-פי בת-קול משמיים; אחר, לעומתו, קיבל מסר שלא לציית לרופא בנטילת תרופות אלא לסמוך על המשיח, שכבר ממילא מגיע כדי לגאול אותו ממחלתו; ויש מי שנתגלה לו "חזיון שמיימי" על משבר כלכלי שעתיד לבוא, והוא, משום מה, אינו מגלה אותו לאיש.
דברים בגו
עם כל הכבוד, שמה של שרי אריסון לא יצא לפניה לא כנביאה ולא כמדיום. אם בכל זאת רואה עצמה בעלת השליטה בבנק הפועלים כאחת שכזו, אולי כדאי שתעבור הסבה מקצועית. אחרי ככלות הכל, בנק איננו שלוחה של אגודה מיסטית שעוסקת בקבלה או בקסמים, והעניינים בו בוודאי שאינם יכולים להתנהל על-פי קולות, מסרים וחזיונות.
אם בכל זאת התנהלו בבנק הפועלים עניינים יגעים, אולי יש דברים בגו, ומן הסתם יש מן הצדק בחרדתו הרבה של הנגיד. ואולי הייתה לאיל הספנות המנוח, טד אריסון, סיבה מוצדקת מדוע נרתע שנים כה רבות מלהפקיד בידיה של בתו את השליטה בממונו.
חרדת ביצוע
כלקוח ותיק ונאמן של בנק הפועלים מזה עשרות שנים, אני חרד, כמו רבים אחרים, לגורל חסכונותי בו. בשום פנים ואופן לא הייתי מתאווה שאלה יתנהלו על-פי קולות, מסרים וחזיונות. עברתי לבנק הזה לאחר שנתתי בו את מבטחי המלא ומשום שהתאכזבתי מדרך התנהלותו של הבנק המתחרה, ששעריו ננעלו בפני לקוחותיו למשך תקופה ארוכה, בעטיה של שביתה ממושכת.
אני רוצה להאמין שמי שמנהל עכשיו את חשבונותי בבנק הפועלים הוא בנקאי רציונלי, שאינו מתנהל על על-פי "צו מגבוה", על-פי דחפים שאינם ברי-כיבוש, ושלא ניחן דווקא בחוש נבואי של הוזה בהקיץ.
הגיע הזמן להעמיד את שרי אריסון במקומה, אלא אם כן היא מתאווה להקדיש את עיתותיה לאסטרולוגיה, לקבלה ולגלגול-נשמות. אבל אז, במטותא, לא על חשבוננו הדל.

תאריך:  23/06/2009   |   עודכן:  23/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא על חשבוננו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא מכירה ולא קשורה לשרי אריסון
די כבר  |  23/06/09 13:31
2
כשפרס קיבל מסרים ממשיח ה"שלום"
קורן נאוה טבריה  |  23/06/09 16:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
דברים אלו נאמרו במסגרת כינוס בנושא יחסי חוקרים נחקרים, לכבוד צאת ספרו של ד"ר מאיר כרמון    הסניגוריה והפרקליטות ניצלו את המעמד, כרגיל, לסגירת חשבונות
ענבל בר-און
האם מומחה רפואי מטעם בית המשפט הינו אובייקטיבי? או שמא הוא פוזל לעבר היום שלמחרת - שבו יפגוש שוב את חברות הביטוח והמוסדות הרפואיים שכיום הוא מעיד נגדם?    פרופ' דניאל מור מקעקע את הדימוי
צפורה בראבי
מעניין איך היה נראה עולמם של הורינו לולא היינו דואגים להם למטפל-זר צמוד    גם מצוות כיבוד הורים אפשר לקנות בכסף
אריה דרוקמן
את מה שלא הצליח המערב, הצליחה אירן לבצע במו ידיה. הזלזול באינטליגנציה של הצעירים באירן במהלך הבחירות, יעלה למשטר האירני ביוקר
אפרי הלפרין
גלעד שליט הוא בן של כולנו, אח של כולנו, דודן של כולנו, ואנחנו - עם ישראל - לא עושה די לשחרורו. לא רק שלא עושים די, לא עושים כלום!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il