X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כשלון הנפקת איי.סי פאואר

קנון צנחה ב-11% בוול סטריט

החברה שמפעילה תחנות כוח לייצור חשמל באמריקה הלטינית ובישראל רצתה לגייס 350 מיליון דולר במחיר של 12-15 דולר למניה, אך קיבלה ביקושים במחיר נמוך יותר
▪  ▪  ▪
עידן עופר [צילום: פלאש 90]

מניית חברת קנון שבשליטת עידן עופר צנחה ביותר מ-11% בוול סטריט לאחר שהחברה הבת איי.סי פאואר (IC Power) החליטה לבטל את ההנפקה בנאסד"ק אחרי שלא קיבלה מספיק ביקושים במחיר שבו ביקשה להנפיק. החברה רצתה לגייס 350 מיליון דולר לפי שווי של 1.27-1.59 מיליארד דולר אחרי הכסף - במחיר של 12-15 דולר למניה, והייתה יכולה להשלים את ההנפקה במחיר נמוך יותר אבל החליטה שלא לעשות זאת.
"בתנאי השוק הנוכחיים ובמחירים האלה אנחנו מאמינים כי ההנפקה היא לא המהלך הטוב ביותר עבור בעלי המניות לעת עתה", אמרו בחברה.
איי.סי. פאואר, שמפעילה תחנות כוח לייצור חשמל באמריקה הלטינית ובישראל, תכננה להציע 25.9 מיליון מניות, עם אופציה לחתמים לרכוש מהחברה עוד 3.9 מיליון מניות במחיר ההנפקה. לא פחות משבעה גופי חיתום הופקדו על ביצוע ההנפקה של איי.סי פאואר, כאשר בראשם בנק אוף אמריקה מריל לינץ', גולדמן זאקס וקרדיט סוויס. אבל כאמור הם לא הצליחו להביא למחיר המבוקש.
איי.סי פאואר הסבירה כי התנאים הקיימים כיום בשוק המניות האמריקני הם שהובילו להחלטה לבטל את ההנפקה. שוק המניות אומנם נמצא כיום ברמות שיא, אולם לא כל המגזרים נהנים מכך באופן שווה. מה גם, שהכרזותיו האחרונות של הנשיא הטרי דונלד טראמפ, ובראשן "אמריקה פירסט", מאותתות למשקיעים כי כדאי לתת עדיפות למניות של חברות להן פעילות בארה"ב על פני חברות הפועלות רק מחוצה לה.
איי.סי.פאואר פועלת בישראל ובאמריקה הלטינית, והחשיפה המובהקת שלה לשווקים מתפתחים אינה נתפסת כעת כאטרקטיבית עבור המשקיעים האמריקנים, ויותר מכך היא אף גוררת דרישה לתוספת של פרמיית סיכון לאור חוסר הוודאות באשר ליחסיה של ארה"ב בשנים הקרובות עם מדינות אלו.

תאריך:  03/02/2017   |   עודכן:  03/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון נענה לרוב בקשות ערוץ 10 בפרשת האדם שזוכה מעבירות מין בתינוק    לא ישודרו עדות אמו של התינוק וקלטות השמע של העדים
איתמר לוין
עורך דינו של נאשם בפרשה 512 טען, כי הסניגור הציבורי של יצחק אברג'יל יסכן את חייו אם יופיע לדיון - ושהודעתו היא על דעת יורם שפטל, שבחש מאחורי הקלעים
איציק וולף
ממשל טראמפ פרסם הסתייגות מכוונת ישראל לאשר אלפי יחידות דיור ביהודה ובשומרון    "איננו מאמינים שקיום התנחלויות מהווה מכשול לשלום, אך בניית התנחלויות חדשות או הרחבת הקיימות עלולים להיות לא מועילים למטרה זו"
מיטשל א' לוין
המלך האיטלקי הזמין את היהודים כדי להחיות את המסחר, המקומיים לא ממשל עזרו לאורחים להתאקלם
עידן יוסף
טהרן דחתה אזהרה אמריקנית ואמרה כי מדובר בהתגרות החוזרת על עצמה    יו"ר בית הנבחרים תומך בהחרפת העיצומים על אירן    אירן ביצעה ניסוי גם בטיל שיוט שיכול לשאת ראש נפץ גרעיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il