X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רצוי להסביר לנהג שיבין את טעותו כשהוא רגוע ויודע שהוא לא ייענש על הטעות שעשה התייחסות כזו לנהג תאפשר לו לקחת את האחריות על הנהיגה שלו על עצמו בלבד, ובעיקר להבין מבחינה תודעתית שהוא זה שיצטרך לחיות בסבל עם מעשיו
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

להבנתי, נכון להיום התאונות בדרכים מתרחשות כיוון שאין ביכולתנו להבין איך למנוע אותן, וגם בגלל הנושא הכספי. נוכל למנוע את התאונות בדרכים רק במידה ונבין שאנחנו צרכים לעשות לעצמנו סדר תודעתי חדש. עם סדר תודעתי חדש נוכל להשתדל ולהימנע מתאונות בדרכים. ללא שני המרכיבים הנזכרים מעלה, ימשיכו אנשים להיפצע ולמות!
האם הכסף הוא שיקול בהגנה ושמירה על חיינו? להבנתי, התשובה היא לא!!! כשהכל יהיה בחינם, וכל אחד יתרום את חלקו לקהילה ללא תמורה כספית, ויקבל את מבוקשו ללא כל תמורה כספית, נוכל לשפר את רמת חיינו בכל התחומים, כולל בתחבורה, לרמה התפתחותית מתקדמת יותר.
כמה דברים מינימליים שצריך לבצע:
1. עלינו לתכנן ולייצר רכבים איטיים יותר, רכבים ממוגנים יותר מפגיעות כלשהן ומפגיעות כתוצאה מתאונה, בעלי כריות אוויר שמגינות עלינו מכל הכיוונים, אבל בעיקר לבנות את המכוניות מסיבי פחמן, כמו שבונים מכוניות שמשתתפות במרוצים שמאפשרים הגנה לנהג גם במהירויות שהן מעל מאתיים קמ"ש, ולא כמו שבנויות המכוניות כיום, שהן עשויות מחומרים שלא מאפשרים הגנה לנוסעים, כנראה בגלל שיקול העלויות הכרוכות בזה.
2. מומלץ ורצוי לחבןש קסדה בנסיעה ברכבים שלא ממוגנים היטב.
3. כל הנוסעים ברכב פרטי צרכים להיחגר עם חגורת בטיחות.
4. הפרדה עם בטון מזוין (בטון בתוספת פלדה), בין שני כיווני הנסיעה המנוגדים בכל הכבישים, וזאת על-מנת למנוע התנגשות חזיתית.
5. הפרדה עם בטון מזוין בין הכביש וצידי הדרך בכל הכבישים, וזאת כדי למנוע מרכבים לסטות ולהתהפך לצידי הדרכים.
6. להזיז או להוריד את כל העמודים למיניהם והעצים והפרסומות בצידי הדרכים ומאמצע הנתיבים המנוגדים, וזאת כדי שרכבים לא יפגעו מהם ויתרסקו עליהם.
7. לבטל את פניית הפרסה לרכבים ולבנות מעבר לכיוון הנגדי שהוא תת-קרקעי או על קרקעי, וזאת כדי למנוע התנגשות בין כלי הרכבים.
8. להוריד את כל שלטי הפרסום וטלוויזיות הענק שנמצאים בצידי הדרכים שמבלבלים את הנהגים.
9. לבטל ולהוריד את כל התמרורים שכמעט וכל הנהגים לא זוכרים מה המשמעות שלהם ובמקומם לשים שלטים בכתב יד ברור ולא שלטים מצוירים, כדי שאפשר יהיה לקרוא ולהבין.
10. הפרדה עם בטון מזוין בין המדרכה לכביש, כדי למנוע פגיעה בהולכי רגל ע"י רכבים.
11. ביטול מעברי החצייה להולכי רגל בכבישים ובניית מעברים שהם תת-קרקעיים או על קרקעיים, כדי למנוע פגיעת רכבים בהולכי הרגל.
12. ביטול כל הרמזורים והצמתים ובניית מעברים שהם תת-קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי לאפשר לתנועה לזרום וגם למניעת תאונות.
13. בניית מקומות מנוחה, שירותים ותקשורת במרחק סביר אחד מהשני, לצידי הדרכים, וזאת כדי שנהגים לא יעצרו את רכבם בצידי הכביש ויסכנו את חייהם.
14. בנהיגה צריך לסגור פלאפונים, רדיו, טלוויזיות, די.וי.די ומכשירי קשר ולהתרכז בנסיעה בלבד.
15. הנהג צריך להימנע משיחה או ויכוחים כלשהו ולהתרכז בנהיגה בלבד.
16. ביטול מעברי החצייה להולכי רגל דרך מסילות הרכבת, ובניית מעברים שהם תת-קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי למנוע פגיעת הרכבת בהולך הרגל.
17. ביטול מעברי החצייה של רכבים דרך מסילות הרכבת ובניית מעברים תת-קרקעיים או על קרקעיים, וזאת כדי למנוע התנגשות בין רכב נוסע לרכבת נוסעת.
18. הפרדה עם בטון מזוין בין פסי הרכבת לכביש.
19. חגירת חגורת בטיחות בכל אמצעי התחבורה הציבורית.
20. תאורת לילה צריכה להיות בכל הכבישים.
21. שדות תעופה צריכים להיות ממוקמים במקומות מבודדים ולא במקומות מיושבים באנשים.
22. על המטוסים להימנע מלעבור מעל מקומות מיושבים באנשים.
23. תחבורה ציבורית צרכה לעבוד שבעה ימים בשבוע ועשרים וארבע שעות ביממה, וכך ימנעו אנשים ובמיוחד הילדים שמבלים בימי שישי ושבת מלנסוע ברכבם הפרטי, כלומר בימי הבילוי של הנוער.
24. מרוב שיש כל כך הרבה סוגים של רכבים, משאיות, אופנועים ואמצעי תחבורה אחרים והפרסום של היצרנים והסוכנים הוא אינטרסנטי כדי להרוויח כסף, כמעט בלתי אפשרי לדעת מה בטוח יותר ונקי יותר לאיכות הסביבה לאנשים שרוצים לרכוש רכב, ואת הגישה הקיימת כיום צריך לשנות.
25. אופנוענים ולרוכבי אופניים רצוי שהם ימנעו מהסיכון שכרוך בנסיעה על הכביש.
26. יש להסדיר לאופנוענים ולרוכבי אופניים מקום מיוחד שיוכלו לרכב שם, כדי להימנע מנסיעה על הכביש, וצריך שיהיה להם את כל אמצעי המיגון לנסיעה בטוחה.
27. רכבים כבדים ומשאיות צרכים לנוע בכבישים בשעות הלילה, כאשר התנועה בכבישים דלילה, ובכך הם לא יסכנו את התושבים ורכבים אחרים.
28. יש להסדיר מסלולי מרוץ לכל ענפי הרכב המוטורי, כדי שלא יתחרו על הכבישים ויסכנו אנשים, רכבים ואת עצמם.
29. האם סלילת הכביש כאן נעשית בשיטה הכי טובה בעולם? ואם לא למה? צריך לסלול את הכבישים בשיטה הכי בטוחה הידועה הקיימת בעולם.
30. הנסיעה בדרכים מטרתה להביא אותנו ממקום למקום בבטחה! ולכן ההתייחסות למטרת הנסיעה בדרכים לא צריכה להיות לשם ההנאה או לכל ריגוש אחר, אלא עניינית!
31. נסיעה תחת השפעה של מחלה ו/או תופעות פיזיולוגיות ו/או אלכוהול, סמים, תרופות, סיגריות או אכילה ושתייה בעת הנסיעה מסכנת את הנהג והנוסעים שעימו ואנשים אחרים.
32. הקטנת מהירות המכוניות והרכבות.
33. בקרת פיקוח על כל ענפי התחבורה, כדי שיהיה סדר וביטחון.
34. תהליך הלימוד של התיאוריה ולימוד הנהיגה וצבירת הניסיון בנהיגה צריך להיות מעמיק יותר וארוך יותר ללא כל תשלום כספי, כלומר בחינם, וללא לחץ כדי לסיים.
35. במקרה שהנהג\ת טועים, יש להסביר להם את הטעות שעשו בסבלנות ולא להשתמש בשיטת הענשה שגורמת לנהגים להיות עקשניים, אסרטיביים ומניפולטיביים, ולא להבין את מהות הטעות שהם עשו.
36. צריך לארגן עזרה ראשונה ופינוי מהיר של נפגעי התאונות בדרכים לבתי החולים באופן מיידי.
37. צריך לארגן עזרה מהירה לנהגים שנתקעים בדרכים.
38. צריך לארגן אמצעי תקשורת לנהגים למקרה שהם נתקעים בדרכים או לכל מקרה אחר.
ועוד...
כל זאת עד שנגיע לרמה התפתחותית מתקדמת יותר, שהיא בעל סדר תודעתי חדש, שבו בני האנוש ייסעו ברכבם באמצעות בקרה ושליטה על-ידי בקרים, ונחיה במציאות שבה לא יהיה שיקול כספי כדי שנשמור ונגן על עצמנו, כי כולנו נחיה בהרמוניה ללא האינטרס הכספי הידוע כיום.
כל הסעיפים המוזכרים מעלה צרכים להתבצע אך ורק מתוך הבנה, רצון ובניית היכולת לשינוי הרגלים שגויים, ולא מתוך כפייה או הענשה.
ההתייחסות לנהג צריכה להיות מתוך הבנה, ואינה צריכה להיות מתוך הענשה שגורמת לנהג לפחד, הפחד שנתון בו הנהג ששגה גורמת לו להיות אגואיסט, אינטרסנט ומניפולטיבי, לכן רצוי להסביר לנהג שיבין את טעותו כשהוא רגוע ויודע שהוא לא ייענש על הטעות שעשה. התייחסות כזו לנהג תאפשר לו לקחת את האחריות על הנהיגה שלו על עצמו בלבד, ובעיקר להבין מבחינה תודעתית שהוא זה שיצטרך לחיות בסבל עם מעשיו, שזהו הכלא האכזר ביותר שקיים, שממנו צריך יהיה בן האנוש להבין איך להשתחרר.
השינוי האישי והחברתי יתרחש רק כאשר נבין, נרצה ונבנה לעצמנו את היכולת לשנות הרגלים שגויים.

תאריך:  24/06/2009   |   עודכן:  24/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך לטפל בתאונות בדרכים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
בקיצור; זו הצעה לחזור לגמלים. ל"ת
ירון זכאי  |  24/06/09 18:01
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  25/06/09 10:17
2
ככל שהרשימה ארוכה - מועט טיבה
הרצון והשכל  |  24/06/09 21:19
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  25/06/09 10:33
3
זאת לא התשתית זאת המנטליות!
fhrt554  |  24/06/09 21:20
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  25/06/09 11:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי הלפרין
פנים רבות לה לכותרת, נדון בכולן, נבחר את המיטבית ונוציא מסקנות
קובי לירז
כשאנו אומרים לא לאמריקנים למה אנחנו מתכוונים, ולמה זה צריך להיות כל כך קשה עבורנו?
יוסי קרמר
בגידה מינית נעשית לשם הצורך והנזקקות הרגשית של הבוגד/ת והריגוש שנובע מכך    הבוגד/ת בעצם המעשה, אם במודע או שלא במודע מנסה להציל את עצמו מבחינה רגשית
ראובן לייב
למרות המשבר בענף הנסיעות יש חברות תעופה, משרדי נסיעות, ספקים ופרסומים באינטרנט, שאינם מהססים להטעות את לקוחותיהם ובלבד שיוכלו להבטיח את הכנסת בעליהם    מדריך לזהירות ממכשולים
אייל גולדמן
הנפוטזים ממשיך לחגוג בקרב המקורבים לצלחת    ומה איתנו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il