X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עם זאת, העלאת המחירים לא תחול על סניפי סופר קופיקס הבעלים אבי כץ: "גם במחיר של 6 שקלים - עדיין קופיקס היא הרשת הזולה והמשתלמת ביותר"
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

רשת קופיקס מעלה את מחירי המוצרים ל-6 שקלים, עלייה של 20% ביחס למחיר עמו השיקה את הרשת ואת הקונספט - 5 שקלים.
המחירים החדשים יתעדכנו החל ביום ראשון הקרוב (19.2). מחירי המוצרים בסניפי סופר קופיקס יישארו בשלב זה על 5 שקלים ל-800 המוצרים שנמכרים בסניפי הסופר.
רשת קופיקס, שהושקה בספטמבר 2013, מונה כיום מאות סניפים, וכעת אמור היא משנה את המחיר שהפך להיות אייקון שעל בסיסו נפתחו גם רשתות מתחרות (שישי להניח כי יעלו את המחירים בהתאם).
בעלי הרשת אבי כץ נימק את עליית המחירים כפועל יוצא של כוחות השוק. לדבריו, "מהפכת המחירים שהובלנו ב-3.5 השנים האחרונות היא בלתי ניתנת לערעור. אנו סומכים על קהל לקוחותינו שיתנו כתף ויסייעו לנו להמשיך ולהניע את גלגלי המהפכה. גם במחיר של 6 שקלים - עדיין קופיקס היא הרשת הזולה והמשתלמת ביותר".
לפי הנימוקים שהציגה קופיקס, העלאת המחירים באה בעקבות המחירים במשק, וביניהם שכר הדירה, שכר המינימום, הארנונה, החשמל וחומרי הגלם, ש"אינם מאפשרים לרשת להמשיך ולמכור את מוצריה ב-5 שקלים".
"חסכנו לצרכנים באופן ישיר ועקיף מעל מיליארד שקל"
עוד אמר כץ כי "מאז שפתחנו את רשת קופיקס לפני 3.5 שנים, חסכנו לצרכנים באופן ישיר ועקיף מעל מיליארד שקל. אנחנו מוכרים כ-200,000 פריטים ביום, מה שחוסך לצרכנים כמיליון וחצי שקל בכל יום, בהשוואה למחירים ברשתות האחרות. הרעיון העומד בבסיסה של קופיקס, מחיר אחיד לכל המוצרים, ימשיך להתקיים, אך המחיר יעמוד על 6 שקלים.
"ניסינו במשך תקופה ארוכה להילחם בכוחות השוק ולשמור על המחיר של 5 שקלים. שכר המינימום עלה, שכר הדירה עלה, ארנונה, חשמל וחומרי הגלם התייקרו ולא מאפשרים לנו עוד למכור ב-5 שקלים.
"העלאת המחיר תאפשר לנו להמשיך ולהתקיים כרשת חזקה, להעשיר את מגוון המוצרים ולהביא את המהפכה לכ-100 מיקומים נוספים, מיקומים שעד היום במרווח ה-5 שקלים לא הצדיקו פתיחת סניף של קופיקס. גם במחיר של 6 שקלים נמשיך לשמור על האטרקטיביות של הרשת ולהיות הרשת הזולה והמשתלמת ביותר".

תאריך:  16/02/2017   |   עודכן:  16/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
דבר הרישומים הפיקטיביים התגלה בעדותו של פקיד בכיר במסגרת תביעה הנדונה בבית המשפט    הרישומים הלקויים ובהם חיוב הלקוח בריבית פיגורים על-אף שחובו נפרס מחדש בהלוואה חדשה, בוצעו בספרי הבנק באופן הנוגד את החוק ותוך הסתרת דבר פריסת ההלוואה מבית המשפט ומנושי הלקוח-החייב    דוחות הבנק כללו גם את הרווח המדומה שנרשם    הפקיד הבכיר מסר בעדותו כי הוא מכיר נוהג זה 21 שנים
מירב ארד
סכסוך העבודה חל על 220 מעובדיה    ההסתדרות מאשימה את הנהלת החברה בחוסר תום לב ובהפרת התחייבויות והסכם שנחתם עם החברה
מירב ארד
ב-2015 52% מרכש החברה הוצאו על מעל 3000 ספקים ישראלים    אחוז הנשים המעוסקות בחברה עמד באותה שנה על 20%    אותה שנה הייתה הראשונה לספק ייצור חשמל פרטי המבוסס על גז טבעי
עידן יוסף
על חקירות נתניהו: "אני לא חושב שסיגר זו מתנה. אולי צריך להעמיד את ארנון מילצ'ן על ניסיון הרעלת ראש הממשלה"
אלעזר לוין
לשכת שמאי מקרקעין עומדת לפרסם דוח שלפיו הדירות התייקרו בכ-2% באוקטובר-דצמבר    השמאי הממשלתי הראשי הכין דוח עם נתונים דומים    משווק דירות גדול: הדירות התייקרו ב-1.5%    בדיקת News1: למ"ס כללה את נתוני מחיר למשתכן, וכך הגיעה ל"הוזלה של 1.5%"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il