X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסבל המשפחתי שנגרם למשפחות הפשע עצמן, שווה? כדאי?
▪  ▪  ▪

ארגון פשע מוגדר כקבוצת אנשים שהתאגדו ביחד לשם פעילות שהיא אינה חוקית, מתוך מניעים אינטרסנטים, שהם רגשיים ו/או כלכליים לשם השגת מטרתם.
משפחת ארגון פשע, מוגדרת גם כן כקבוצת אנשים השייכים למשפחה אחת, שהתאגדו לשם פעילות שהיא אינה חוקית, מתוך מניעים אינטרסנטיים, שהם רגשיים ו/או כלכליים לשם השגת מטרתם, כשהאב עומד בראש המשפחה בדרך כלל.
במאמר זה אינני רוצה לכתוב על המשטר הדמוקרטי שמכריח אנשים לחיות על פי חוקים ו/או מצוות ו/או פקודות שלא מאפשרים את מתן החופש המוחלט שלו זקוק בן האנוש בבחירותיו ולקיחת אחריות על עצמו, וללמוד מטעויותיו בעצמו, ועל הסבל הנובע מכך; וגם לא על השיטה הקפיטליסטית שבה הכסף הוא האמצעי מחייה וההישרדות שבמהותה מנצלת אנשים והיא הורסת הכל, בעיקר כאשר הרגשות, האמוציות וההתנהגות הלא עניינית שהיא אגואיסטית, אינטרסנטית ומניפולטיבית משקפת את האישיות של בן האנוש שיצר את השיטה הקפיטליסטית, בשלב זה של תהליך הלמידה, החקירה וההתפתחות האבולוציונית שלו, אלא ברצוני להתייחס למהות ומטרת הקמת משפחה.
כאשר זוג מחליט להקים משפחה עם ילדים ויצירת שושלת, יש לכך מהות ומטרה אבולוציונית, אבל בעיקר המטרה היא להביא ילדים לעולם, שיוולדו ויהיו כמה שיותר בריאים, בהתאם לרמת המודעות שלנו כיום כחברה, ובעיקר שלא יסבלו.
כאשר זוג מחליט להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם, וליצור לעצמו שושלת בריאה ויציבה, והאב מחליט להקים לעצמו ארגון פשע, במעשה זה הזוג מעצם ההחלטה משקף את חוסר ההבנה וחוסר המודעות העצמית, לסבל שיגרם לזוג עצמו ולילדיהם, שיכול להוביל להרס המשפחה, ולהמשך הסבל לדורות הבאים.
אין צורך שאכתוב על אורח החיים של משפחות הפשע, שחיות בפחד תמידי ומרגישות רדופות. משפחות שאיבדו את הוריהם או את ילדיהם, ואת אותם אלה שנפצעו אם באופן קל או קשה ועל סבלם.
עצה שלי לאותן משפחות פשע: אולי כדאי שמשפחות הפשע המאורגן, ובעיקר האבות, יתחילו להבין את הנזק שהם גורמים לעצמם, לבת הזוג שלהן, למשפחה שלהם, כלומר לילדים שלהם, שלומדים ומחקים אותם והולכים בדרכם, לנכדים, לנינים ולדורות הבאים שלהם, ובעיקר את הנזק שנגרם לאזרחים שרוצים לחיות ברוגע ובשלווה.
חשוב להבין שההתאגדות כקבוצה שמבדילה את עצמה מהקולקטיב, למטרה אינטרסנטית כזו או אחרת כמו ארגון פשע, התאגדות זו משקפת את הפחד שבו האנשים עצמם נתונים בו. כלומר, אם הוקם ארגון פשע, הארגון הוקם מעצם פחדיו של בן האנוש, שבעצם מפחד מעצמו אך משליך את פחדיו על האחר, ואז התנהגותו נעשית בהתאם, כלומר אלימה כדי לשלוט, כי אם הוא לא ישלוט הוא ירגיש רדוף ונשלט, וזהו קונפליקט פנימי, ניגוד פנימי.
שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה כאשר בן האנוש ילמד להיות רגוע, רציונלי וענייני, כי זו תהיה זהותו האמיתית, ואז יתאפשר לו לתרגם באופן ברור יותר את המציאות האמיתית שבה הוא חי, הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית. כאשר בן האנוש יבין מהי זהותו האמיתית ומהי המציאות האמיתית, והמטרות המשותפות של המין האנושי הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית, לא יהיה מקום בחייו לכל אותן שיטות מחייה שמתבררות כאשליה, כמו השיטה הקפיטליסטית שיוצרת ארגוני פשע בתוכה, שבמבחן המציאות האמיתית אשליה זו תתנפץ לה, אלא יהיה מקום למציאות האמיתית שבה כל אחד תורם את חלקו לקהילה בהתאם ליכולותיו ובחינם, ומקבל את כל מבוקשו בחינם, שחי באופן בריא ובאורח חיים רגוע ובשלווה.
כאשר נגיע לשלב התפתחותי מתקדם זה, לא יהיו יותר ארגוני פשע, ובטח שלא משפחות ארגוני פשע, ואז הסבל האנושי יקטן באופן משמעותי.

תאריך:  25/06/2009   |   עודכן:  25/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפשע משתלם?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מהכרה מקרוב בן למשפחת פשע
יויו  |  26/06/09 11:49
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  26/06/09 14:40
2
ומה עם פשעי העליטה
אחד העם----------  |  26/06/09 13:43
 
- תגובה.
יוסי קרמר.  |  26/06/09 14:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
ממשלות ישראל ממעיטות בעוצמת הקונגרס, מכיוון שהן מסונוורות מיוקרת נשיא ארה"ב בזירה הבינלאומית    נשיא ארה"ב אומנם חזק אך הוא מוגבל על-ידי שיטה פדראלית המבזרת סמכויות, הפרדה מוחלטת של הרשויות ומערכת יעילה של "ריסונים ואיזונים" שנועדו למנוע עריצות    הלעומתיות ביחסי נשיא-קונגרס היא "כלב השמירה" של הדמוקרטיה האמריקנית
עו"ד יוסי דר
מי שמתפתה לחשוב שהשופט דרורי רק טעה בשיקול דעת בפרשת האברך והאתיופית – כדאי לו שיזנח במהירות את הפיתוי הקורץ הזה. שכן, כפי שמיד נראה, אין המדובר כאן בשיקול דעת פגום גרידא
יורם יהודה
היעלה מאן דהו על דעתו כי התביעה הכללית של המדינה, האמונה על יישום שלטון החוק, תנהג חלילה אכיפה בררנית??? במה מורם מעם השופט מישאל חשין, שאיים על השר לשעבר פרופ' דניאל פרידמן, ולא הוגשה נגדו אפילו תלונה משמעתית?
הרב ישראל רוזן
מבין שלושת האיסורים - טפח מגולה, שיער וקול - דומה כי ה'קול' הוא הקל בכולם מבחינת ההרהור המתלווה
עמוס שריג
טוב יעשה השר ברוורמן אם יפטור אותנו מכל הגימיקים העלובים האלה שלו, שנועדו להזכיר לנו את עצם קיומו וקיום משרדו. רוצה כותרת חיובית, פרופסור ברוורמן, אנא הודע ליו"ר מפלגתך ולראש ממשלתך כי אתה מוותר על התענוג המפוקפק להיות שר לענייני בולשיט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il