X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

פסל הינו יצירת אמנות שנעשתה בידי אמן. היצירה של הפסל נוצרת בדמיונו של האמן שמממש את רגשותיו, מחשבותיו ודמיונו, ואת יצירתו הוא מבצע באמצעות פיסול ומפסל את הפסל. כיוון שהפסל הוא יצירה דמיונית, וכיוון שהפסל הוא מימוש יצירת האמנות הדמיונית של האמן, מעשה זה גורם לכך שהאמן מדמיין. כיוון שדמיון אינו המציאות האמיתית, נוצר מצב שהאמן שפיסל את הפסל התנתק מזהותו האמיתית ומהמציאות האמיתית לעולם הדמיון. לכן, מי שבמציאות שבה הוא חי, הפסל הוא חלק ממציאותו, הוא גורם לעצמו לניתוק מהאני העצמי שלו, מהזהות האמיתית ומהמציאות האמיתית לעולם הדמיון.
כלומר, ההתייחסות לפסל כחלק מהמציאות שבה הוא חי, גורמת לבן האנוש לכניסה לעולם הדמיוני של המדמיין של הפסל. כאשר בן האנוש מנותק מהאני העצמי שלו, מזהותו האמיתית ומהמציאות האמיתית ועובר למציאות דמיונית, מעשה זה פוגע בבריאותו. מאז שבן האנוש החליט שלא במודע להפעיל את גופו הפיזי באמצעות הרגשות הפנימיים, מעשה זה גרם לו למצבי הזיה, וליצירת מציאויות שהן אשליה. הפסל ממחיש זאת.
כיוון שיצירת הפסל ותצוגת הפסל בבית, בחצר, בגן או בכל מקום אחר עוברת מדור לדור, גורם הדבר לכך שכל תינוק שבא לעולם ובסביבתו מונח פסל, הוא בונה את עצמו כאשר הוא מנותק מזהותו האמיתית ומהמציאות האמיתית, בגלל שהיכולת שלו לתרגם את עצמו נעשית באופן שגוי, ועם האינסטינקט הזה והפעלת גופו הפיזי באופן אוטומטי הוא חי, כשהוא אינו מודע לכך, מה שגורם לו לסבל רב בחייו.
יש לכך השפעה על בניית הזהות האמיתית, כיוון שהתינוק, הילד צריך לראות וללמוד מהוריו, ולחקות אך ורק אותם בשנים הראשונות לחיו, והם היחידים שצריכים לשמש לו כהשתקפות, כי התינוק/הילד עדיין לא בשל לראות את עצמו בעצמו. הפסל שמונח בבית בנוסף להוריו גורם לתינוק/לילד לפחד ולבלבול.
אומנם הפסל הוא בין הקדומים ביצירות האמנות שהמציא בן האנוש והמשמעותי ביותר, אבל גם בובה, אנדרטה, ציור, תמונה וכל אותן דמויות דמיוניות שמפורסמות באמצעי התקשורת, כמו: איורים, אנימציות אשר משפיעות מפחידות ומבלבלות ופוגעות בגדילה, בהתפתחות ובזהות האמיתית של התינוק, הילד וזה כולל גם אנשים מבוגרים, פסל וכל השאר, יכולים לגרום להכחדת המין האנושי, במידה שבני האנוש לא יבינו ויתקנו את עצמם וישתנו. כלומר, יעלימו את הפסל וכל השאר.
שלב התפתחותי מתקדם יותר יתרחש כאשר נבין, נרצה ונתקן את ההרגלים השגויים שבחיינו, נשתנה ונחיה ללא פסל ועם כל שאר אותן הדמויות הדמיוניות.
לסיכום: פסל לא מאפשר לבן האנוש שההתייחסות שלו לפסל היא כחלק מהמציאות שבה הוא חי, והכוונה שלי היא בכל גיל, להבין מהי זהותו האמיתית, ולתרגם לעצמו מהי המציאות האמיתית שבה הוא חי, ובעיקר לתכנון שגוי של חייו הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית.
פסל מנתק את בן האנוש מהאני העצמי שלו, מזהותו האמיתית לעולם הדמיוני. למה זה לא בריא? כי אז יכולתו של בן האנוש לתכנן את חייו ולתרגם את עצמו ואת המציאות האמיתית שבה הוא חי נעשית באופן שגוי, ואז יכולתו להיות מודע למתרחש בגופו הפיזי ולפקח עליו לא מאפשרת לו לבצע זאת. פסל גורם לבן האנוש לחיות בקונפליקט פנימי, ניגוד פנימי כאשר הוא אינו מודע לכך, אחרת הוא לא היה מציב פסל. כל זה מוביל לכל אותן מחלות, ולכל אותן התופעות הפיזיולוגיות שאליהן נחשף בן האנוש ושאיתן הוא חי בסבל, ומת בסבל.
כדי לגאול את עצמנו מהייסורים הפנימיים, האישיים והחברתיים צריך אך ורק להבין, לרצות ולשנות הרגלים שגויים. לפסל אין כל קשר למציאות האמיתית.

הכותב הוא מרצה ומסביר על יחסים, רגשות, בריאות, תודעה והגוף הפיזי, אבולוציה, דת מיסטיקה ורוחניות, חיי חברה, מדע והיקום, פוליטיקה ואקטואליה.
תאריך:  30/06/2009   |   עודכן:  30/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי קרמר
רועי אורן
למרות גל האופטימיות הקרוב, ספק אם כספי אכן יגשים את חלומו וחלומנו ויהיה הישראלי הראשון בליגת ה-NBA
צפורה בראבי
שימו לב, צורת האכילה שלכם מלמדת עליכם
משה חזן
צפורה בראבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il