X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המדינה נערכת לגירוש ברוטלי של עובדים זרים ופליטים המעוניינים לעבוד ולהתפרנס בה – ובמקביל מצ'פרת את גוזרי הקופונים על שינוע עובדים זרים חדשים לתחומה
▪  ▪  ▪
נגזרי קופונים. מהגר עבודה ממתין לקבלת אישור במשרד ההגירה [צילום: פלאש 90]

"קול העם" בצורתו הגסה והבוטה ביותר הוא לעתים קרובות הד לתורה שמרביצים בו אדוניו האוחזים בשלטון ודובריהם המלומדים. הפעם הנושא הוא היחס הברוטלי לפליטים ולמהגרי עבודה בישראל. מאמרים של מתנגדי תוכנית הגירוש החדשה, המתקוממים נגד הרעיון שגם מי שמסייע לפליט דינו מאסר של שנים ארוכות, הניבו לאחרונה מאות גידופים בטוקבקים באינטרנט החושפים דמות גזענית מבהילה של לפחות חלק ממה שנקרא כאן "עם".
מהבלוגים ומהאתרים הספורים של קהילת האקטיביסטים שנזעקו כדי להתנגד לגירוש אפשר לגלות כמה דברים על התכנון הממשלתי: ראשית, הוא מפקיד את ביצוע הגירוש בידי יחידת "עוז" המופרטת, מיזם המבצע משימות שיטור אזרחיות שעובדיו בחלקם הם בעצמם סוג של "עובדי קבלן".
שנית, הוא כולל את סילוקם לאלתר מישראל של ילדים שנולדו כאן, וכליאת קטינים. שלישית, הוא מצא דרך יצירתית לפנות מקום בבתי הכלא לפליטים ולמהגרי העבודה שייעצרו (בוטל חלקית נוהג מקובל להפריד בין אסירים משתמשים בסמים ואסירים שמצליחים להישאר נקיים, תוך גרימת נזק עצום לאחרונים).
ורביעית, הוא מחייב פליטים לעבור ליישובי פריפריה, כאשר טירה, טייבה ונצרת הם היעדים המועדפים. פליטים יצטרכו להמציא מסמכים שיוכיחו כי הם מתגוררים ועובדים שם, שאם לא כן ייחשבו כעוברים על החוק.
מגרשת, מגרשת, מגרשת
לכאורה, כל המערך האכזרי הזה נועד לשרת את הפוביה היהודית-ישראלית מפני אובדן ה"רוב הדמוגרפי". עד עכשיו היינו בפאניקה מפני נוכחותם של "ערבים" במדינה. עכשיו נשלוף ציפורנים ונעיף מכאן כל מי שאמו אינה יהודייה.
כך חושבים אולי הטוקבקיסטים, ברשעותם התמימה. אבל האמת היא, שאנשים עניים הרוצים להגיע לישראל ולעבוד בפרך לפרנסתם ממשיכים להיות רצויים כאן מאוד, כל זמן שיגיעו על תקן של סחורה אנושית שאפשר לגזור עליה קופון.
עובדה: בעת ובעונה אחת עם החקיקה הדרקונית נגד מהגרי עבודה ותיקים נחלצה השבוע ועדת הכספים לעזרת קבלנים ומעסיקים וקיצצה באופן גורף את ההיטל על העסקת עובדים זרים.
במילים אחרות: במהלך המשקף היטב את ההידרדרות חסרת המעצורים של אמות המידה האנושיות שלה, ישראל נערכת לגרש רק את מי שהעזו להימלט לכאן מעוני ומרעב בלי להירשם קודם כל אצל איזה "ראיס" יהודי רב-השפעה באחת ממפלגות השלטון.
אין שום כוונה למנוע את המשך רמיסתם של עובדים זרים בתחתית סולם השכר. נכון, העסקתם בפרוטות חוסמת את האפשרות שאזרחים ישראלים קשי-יום יוכלו לדרוש ולקבל שכר הוגן עבור עבודות קשות כמו בניין וחקלאות. אבל אם מישהו יתלונן על כך, אפשר תמיד לנחם אותו בציד האדם המתוקשר והמביש שתערוך יחידת "עוז" ברחובות האחוריים של תל אביב.

תאריך:  14/07/2009   |   עודכן:  14/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עונת הציד, ישראל 2009
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מצער שאינך מבינה העיקר !
אל הכתבת הנכבדה.  |  15/07/09 01:04
2
המוציא והמביא זכו במכרז הכפול ל"ת
צדיק(נסתר)  |  15/07/09 01:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גד גזית
אם יש משמעות למשפט: "אתר צורך ומלא אותו", אתה, אריק קליין, בעל המדבקה, מילאת צורך זה עד תומו. הפגנת גם דמיון וגם תעוזה עסקית - מעניין לדעת ומפחיד יהיה לגלות, כמה עוד עסקים כאלה מתגלגלים אצלנו ומניעים בתנופה את גלגלי המשק קדימה?
צילה שיר-אל
מחודש זה ועד לסוף השנה, תחושו בצורך לשינוי ואכן רבים מכם יפעלו לשם כך    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
אבישי לוין
מספר ההרוגים והפצועים בקטל בדרכים - תוצרת ישראל - רק הולך ועולה. הגיעה העת לשנות את המצב, לחלוטין, על-ידי נקיטת פעולות בארבעה מישורים: חינוך, חקיקה, אכיפה וענישה    להלן הצעות לדריסת הקטל בדרכים
מנחם ברוד
לא ייתכן שקבוצה אחת תכתיב מה נאור ומה מיושן, וכל היתר ייאלצו לשחק לפי כלליה. מותר לומר בקול רם שיש 'שוויון' שהוא מעוות, מזיק ופסול
אלעזר לוין
השינויים שהכניסה ועדת הכלכלה של הכנסת ברפורמת הקרקעות של נתניהו, הביאו לכך שלמעשה לא תהיה רפורמה    המוקד: אי-אפשר יהיה למכור קרקע לא מתוכננת    לא לחינם ניסו תחילה "להגניב" את הרפורמה בתוך חוק ההסדרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il