X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הטיל שיהיה מבצעי בשנה הבאה ניתן לשיגור בשתי אופציות. האחת: לשגר 16 ראשי חץ גרעיניים מתפצלים למטרות שונות. השנייה: לשאת בחוטמו ראש נפץ אחד (אטומי או מימני) בעל עוצמה של 40 מגה-טון, שהיא פי 2000 מכוח ההרס של הפצצות שהוטלו על הירושימה ונגאסאקי
▪  ▪  ▪
פוטין. ראש האימפריה [צילום: פאבל גולובקין/AP]

מי שחשב שוולדימיר פוטין הינו רק פוליטיקאי מתוחכם היודע להוליך שולל את אויבים וידידיו רק על-פי האינטרסים של רוסיה, טוב לו שיחשוב שוב, כי הוא טועה טעות קולוסאלית. האמת היא שפוטין בונה לעצמו אימפריה מפחידה חדשה שתדע להגן על עצמה ולהרתיע את אויביה. זו לא הערכה של מתלמד זוטר בתורת המודיעין ויש לי הוכחות.
אחרי שסיפרתי לכם, קוראי הנבונים, שרוסיה בנתה מפציץ כבד על-קולי המסוגל לשאת בגחונו שני טילי שיוט גרעיניים, ואחרי שהפחדתי אתכם ביכולותיה המבצעיות של הצוללת החשאית הגדולה בעולם שהשיקה ממלכתו הימית של פוטין, עכשיו מסתבר, כי בנבכי הקרמלין עוסקים מומחי הטילים של פוטין ביצירת טיל בליסטי בין-יבשתי הגדול והעוצמתי ביותר בעולם, שמשקלו יותר מ-100 טונות, אותו הציגו במסע ראווה ברחובות מוסקבה, בירת האימפריה, לכבוד יום השנה ה-72 לניצחון על הצבא הנאצי.
צר לי שכדי להסביר באיזה מכונת אימים מדובר, אני נאלץ להכניס אתכם לפחדים נוספים. אבל אין מנוס ואסור להימלט מידיעת העובדות. תחילה פיתחה רוסיה טיל גרעיני ששמו היה "שטן" ושמו "המקצועי" היה ss 18. על-פי הגדרת מומחי הקרמלין, הוא היה בעל עוצמה המסוגלת להשמיד במהלומה אחת את צרפת, טקסס או בריטניה. אבל כנראה שבעוצמה זו לא היה די ועל כן הוטלה על המומחים משימה חדשה. לייצר טיל גדול ועוצמתי יותר בשם "סארמאט" שהשם המקצועי שניתן לו הוא RS-28 והוא מיועד לבוא במקום הארסנל של טילי "שטן".
הטיל החדש הזה מסוגל לשייט בחלל לטווח של 18,000 ק"מ להיות מבצעי בשתי אופציות. האחת: לשגר 16 ראשי חץ גרעיניים מתפצלים למטרות שונות. השנייה: לשאת בראשו ראש נפץ אחד (אטומי או מימני) בעל עוצמה של 40 מגאטון שהיא פי 2000 מעוצמת הפצצות שהוטלו על הירושימה ונגאסאקי. הטיל המבהיל הזה יהיה מוכן לשיגור מבצעי בשנה הבאה.
כאשר יהיו תחת פיקודו של "הפנתר המחייך" פוטין כל האמצעים הקרביים האלה - אווירי, ימי ובין-יבשתי - ומוצא לים התיכון כבר יש לו בסוריה, הוא עתיד להתפשט ליעדי שליטה אחרים במרחבי המזרח התיכון. נוכח מצב זה טוב יעשו אזרחי ישראל אם יתחילו ללמוד לקרוא ולכתוב ברוסית.

תאריך:  20/11/2017   |   עודכן:  20/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוסיה פיתחה טיל בליסטי לטווח 18 אלף ק"מ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ה SS 18 שוקל 212 טון.נא לדייק.
הגוי..  |  23/11/17 09:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הדוח הרבעוני של דור אלון מגלה: היזם מוטי בן-משה לא "הרים ידיים", למרות שבעלי האג"ח החליטו למכור את אפריקה השקעות לסיידוף    לא מפרט את תוכניותיו    מצפים לדוח של אלון ריבוע כחול, שאולי יוסיף מידע    מהן האפשרויות שבפני קבוצת אלון
מחלקה ראשונה
פתיחת משפטי נירנברג לפושעי המלחמה בגרמניה הנאצית
אלעזר לוין
היזם הוותיק תוקף את תוכניות הבנייה של שר האוצר    "התוכנית מעודדת אזרחים לעבור מהפריפריה למרכז"    "הצע הדירות לא גדל, והמחירים יעלו"    "אני אהיה כאן בעתיד - כחלון לא יהיה"
מירב ארד
תשתף בהכנסותיה פעילי נגזרים שיתרמו לגידול במחזורי המסחר    המודל מבוסס על תוכניות לעידוד סחירות המופעלות בבורסות המובילות בעולם
איתמר לוין
עו"ד יונתן מילר דרש להסיר ידיעה על הרשעתו של עורך דין בעל אותו שם בשנת 2005    תביעתו נדחתה בידי ביהמ"ש המחוזי, הוא דחה הצעות לסייע לו והעליון דחה את ערעורו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il