X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

זה שחברת אל על בחרה להושיב אותי בטיסה מתל אביב לבודפשט ליד שירותי המטוס, וזה שהצחנה שנדפה משם איימה לפגוע בבריאותי ובחופשתי באחת הערים היפות ביותר באירופה, גרם לי לקלל את היום שבו החלטתי לטוס אל על. למזלי, קבלת הפנים החמה ויופייה של בודפשט המסו את הכעס ואת העצבים שחטפתי בטיסה, שום דבר, גם לא ריח השתן במטוס אל על, לא הצליח לקלקל את מצב רוחי למראה העיר המרהיבה ומסבירת הפנים שנגלתה לנגד עיני.
בודפשט היא עיר יפהפייה שוקקת חיים עם ארכיטקטורה חוצת תקופות. העיר משופעת בארמונות מהאגדות, במוזיאונים, בגלריות, בחיי לילה סוערים, בתחבורה ציבורית שבארץ רק אפשר לחלום עליה, במסעדות נהדרות, בקונדיטוריות עתירות קלוריות. בודפשט ממוקמת על גדות הדנובה ומחולקת לשתיים: בודה ממערב לדנובה ופשט במזרח. בודה חולשת על שתי גבעות - גבעת מגריט ובה תצפית מרהיבה וגבעת המצודה שהיא אתר התיירות המרכזי ובו נמצא ארמון המלך המוזיאונים, כנסיית מטיאש ומצודת הדייגים. פשט לעומת בודה שטוחה, ובליבה נמצא מרכז העסקים של העיר, חנויות, מרכזי תרבות, מוזיאונים, בתי המלון והפרלמנט. כאן נמצא גם הרובע היהודי הישן ובו בית הכנסת הגדול באירופה. ליד בית הכנסת נמצא מלון "סוהו" שבו התארחתי. מלון מגניב שיש בו כל מה שצריך בשביל ליהנות מחופשה בחו"ל: מיקום מרכזי בלב רובע בילויים וקניות, חדרים מרווחים, לובי מזמין ותחושה של בית. המלון מעוצב בטעם רב על-ידי אדריכל הונגרי, כל חדר מצויד במסך פלאזמה ובאינטרנט, אמבט מפנק ומסעדה משובחת. לא הרחק ממלון "סוהו", נמצא מלון "גולדן פארק". מלון קצת יותר שקט וסולידי, המציע חדרים מרווחים מאוד במחירים טובים מאוד. המלון ממוקם מול תחנת קלטי הרכבת המרכזית של בודפשט ממנה יוצאות רכבות לכל רחבי אירופה ולא הרחק מקניון "ארנה", אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעיר. בעוד שה"סוהו" מתאים יותר לאנשים צעירים הרי שה"גולדן פארק" מתאים יותר לקהל סולידי מבוגר. שני בתי המלון ממוקמים במרחק של עשר דקות הליכה לכל מקום, שניהם ידידותיים שכן הם נמצאים בניהולו של הישראלי עקיבא רגב, ואם אתם מתקשים בהונגרית או באנגלית תמיד יהיה מי שיבין אתכם בעברית.
המחירים:
מלון סוהו - 110 אירו ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר.
מלון גולדן פארק - 85 אירו ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר.

פורסם במקור
תאריך:  27/07/2009   |   עודכן:  27/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן ביברשטיין
עת להקים ועדה פרלמנטרית בדבר כספי יהדות השואה. כל יום נפטרים זכאים והצדק לא נעשה. ישראל - המדינה האחרונה שאינה מכירה בזכויות אלו
עמוס שנער
אתה לא הולך להציל את הדמוקרטיה. השמאל לא יזכור לך את מעשיך כשתהיה לו ההזדמנות כי אז, בשם השלום והצדק, הם יעשו מעשה שהוא בגדר פיקוח נפש דוחה שבת
משה בן יפת
מכתבו של יצחק בן צבי - מטעם הנהלת הוועד הלאומי למושל הבריטי מיום 31.12.1931. "הוצאת הממשלה (הבריטית) משנת 1931 על שיטת הכתיב בהעתקת השמות הפרטיים והגיאוגרפיים"
אריה גל
רם ברמן
כדי לצמצם את התופעה המכוערת הנקראת תפירת תיקים פליליים ע"י המשטרה או הפרקליטות, חייבים שתהיה חקיקה ראויה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il