X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עומד על כ-60 מיליארד שקלים לא כולל תקציב לבינוי כיתות יאפשר קידום רפורמות חדשות לצמצום פערים
▪  ▪  ▪
השקעה בעתיד המדינה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

תקציב החינוך לשנים 2019-2018 יעמוד על כ-60 מיליארד שקלים, זאת לאחר תוספת של 2.5 מיליארד שקלים. תוספת זו הופכת את תקציב החינוך לשני בגודלו במדינה, אחרי תקציב מערכת הביטחון.
לדברי שר החינוך נפתלי בנט, התקציב מהווה השקעה בעתידה של המדינה "נמשיך לחזק את המתמטיקה, את האנגלית המדוברת, להקטין את הצפיפות בכיתות, לקצר את החופשות ולשפר את תנאי העסקתם של מורים". התקציב כולל בין-היתר את הרפורמה לפתיחת בתי הספר בחול-המועד פסח, שנתיים נוספות לתוכנית הלאומית לקידום המתמטיקה והמדעים, חיזוק לתוכנית אנגלית מדוברת, צמצום תלמידים בכיתה והעסקת סייעת שנייה.
תקציב התוכנית לקיצור חופשות, שנקראת בית-הספר של החגים, הוא כ-400 מיליון שקלים. תוכנית זו, שהוצגה השבוע על-ידי שר האוצר משה כחלון ושר החינוך נפתלי בנט, לפיה ייפתחו בתי הספר גם בחופשת הפסח כדי להעניק לילדים מסגרות חינוכיות עשירות במהלך ימי החופשה. מטרת התוכנית היא לתת מענה לפער שקיים היום במשק הישראלי בין ימי חופשתם לבין ימי חופשות התלמידים. התוכנית תעניק להורים ולתלמידים מענה בימי חופשות פסח, והחל משנה הבאה גם מענה לימי חופשת חנוכה.
התקציב להעסקת סייעת שנייה, הוא כחצי מיליארד שקלים. לפי תוכנית זו, יינתן תקציב להעסקת סייעת שנייה בגנים עם למעלה מ-30 ילדים. התכנון הוא שמהלך זה יגביר את הזמינות של הצוות לילדים והענקת יחס חם ואישי לכל ילד בגן. תגבור הצוות החינוכי בגן יאפשר מתן ביטוי הולם יותר לשונות בין הילדים ומענה לצרכיהם.התוכנית כוללת גם תקצוב להעשרת הסביבה החינוכית בגן והתאמתה למשחק, פעילות ומנוחה בעת הצורך.
לתחום הצהרונים הוקצו 600 מיליון שקלים. כיום צהרונים של משרד החינוך מעניקות מסגרות לימודיות בשעות הצהריים לכ-200,000 ילדי גנים ציבוריים ולתלמידי כיתות א'-ב'. התקציב מיועד להרחבת מספר הרשויות שתהיינה מעוניינות להצטרף לתוכנית.

תאריך:  11/01/2018   |   עודכן:  11/01/2018
+תיקצוב לשלוש תוכניות להגנת הסביבה
21:10 11/01/18  |  אריאל י' לוין   |   לרשימה המלאה

תקציב התוכניות - 150 מיליון שקל  ▪  תקציב הבסיס והפעולות של המשרד יגדל ב-10%  ▪  אלקין: התקציב יאפשר פיתוח פרויקטים סביבתיים חשובים

תקציב חדש נגד הזיהום [צילום: המשרד להגנת הסביבה]
+למרות התנגדות ליברמן - השר כ"ץ דורש אי
17:19 11/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר המודיעין: "בכוונתי לדרוש כי בישיבת הקבינט שתעסוק בנושא עזה תובא הצעת האי-פרדות אותה יזמתי להצבעה והכרעה"  ▪  לא ישנה את הסטטוס המשפטי הימי של ישראל"  ▪  "הרש"פ הפכה לחבורת רצח בע"מ"

"הרש"פ הפכה לחבורת רצח בע"מ"

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עידן יוסף
שר המודיעין: "בכוונתי לדרוש כי בישיבת הקבינט שתעסוק בנושא עזה תובא הצעת האי-פרדות אותה יזמתי להצבעה והכרעה"    לא ישנה את הסטטוס המשפטי הימי של ישראל"    "הרש"פ הפכה לחבורת רצח בע"מ"
עידן יוסף
הכנסת אישרה את מינויו של ח"כ יעקב ליצמן לסגן שר הבריאות    באופוזיציה הפתיעו וביקשו להקדים את ההצבעה, למרות שח"כים מהקואליציה שהו באותה עת בלווית נרצח הפיגוע    בתגובה הוחלט לא להעלות הצעות חוק אופוזיציוניות בוועדת השרים לחקיקה
עומר כרמון
דינה זילבר לשרת התרבות: לא ניתן להתנות תמיכה באירועי מחול, בצנזורה על מופעים הכוללים עירום    מירי רגב: "מופע בעירום מלא, גם כשהוא בחסות אמנותית, מנוגד ופוגע בערכים הבסיסיים של הציבור הישראלי ושל מדינת ישראל"
עומר כרמון
בהתערבותו של ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, הוחלט לא לבטל את עסקת הרכש של 8,000 טילי נ"ט מסוג ספייק מחברת רפאל הישראלית. שווי העסקה: חצי מיליארד דולרים    הודו תרכוש מישראל טילי טורפדו לצוללות ומתעניינת ברובי סער
עומר כרמון
בנו של ראש הממשלה אומר לבנו של טייקון הגז, במהלך לילה של הוללות ברכב שרד, מאבטח ונהג שמממנת המדינה: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר ואתה מתווכח איתי על 400 שקלים לחשפנית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il