X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אדוארדו אלשטיין [צילום: פלאש 90]
הבנות בין אלשטיין לרשות ההגבלים:
הגיש הצעה לרכישת יורוקום
דסק"ש מציעה לרכוש את הקבוצה בתמורה ל-1.07 מיליארד שקל לפי ההבנות עם הרשות, דסק"ש תוכל להשלים את החלק הראשון בעסקה שהיא מציעה בטרם תמכור את סלקום

דסק"ש שבשליטת אדוארדו אלשטיין חוזרת להתמודדות על רכישת השליטה בקבוצת יורוקום. ל"גלובס" נודע כי היום קיבלה החברה הבהרות מרשות ההגבלים העסקיים ולפיה תוכל החברה לבצע את השלב הראשון בעסקה לרכישת יורוקום בטרם תמכור את חברת סלקום שבשליטתה. בעקבות ההבהרות הגישה הערב דסק"ש הצעה מחייבת לרכישת השליטה ביורוקום.
בשבוע שעבר פרסמה דסק"ש את המתווה שלה להסדר ביורוקום, שבשליטת שאול אלוביץ'. מההצעה עולה כי אלשטיין מוכן לשלם במזומן 1.07 מיליארד שקל - רכיב מזומן גבוה לעומת ההצעה של נתי סיידוף, המתמודד המרכזי כיום. אלשטיין מציע בשלב ראשון לרכוש 37.5% מפרויקט מידטאון ו-15.3% מחברת אנלייט בתמורה ל-300 מיליון שקל. רכישת מידטאון תביא לפירעון רוב החוב לנושי יורוקום נדל"ן. לפי ההצעה, יתרת החוב של הקונסורציום ביורוקום נדל"ן העומד על 80 מיליון שקל יידחה לפירעון בסוף השנה.
בנוסף אלשטיין מציע רכישת החברות הפרטיות התפעוליות של קבוצת יורוקום, שחלקן סובל כיום מקשיים פיננסים בתמורה ל-75 מיליון שקל. הזרמה שכזו, אמורה לפתור לחברות את בעיית הנזילות.
בשלב השני מציע אלשטיין לשלם 700 מיליון שקל תמורת רכישת יורוקום תקשורת- בעלת השליטה בבזק. עסקה זו תבוצע עד חצי שנה לאחר ההסדר ובכפוף לכך שאי.די.בי תמכור את סלקום. יתרת החוב שנותרת ביורוקום תקשורת העומדת על כ-450 מיליון שקל תימחק, כך שליורוקום תקשורת לא יישאר חוב. עם זאת אי.די.בי מציעה מנגנון אפסייד לפיו בכפוף לתשואת הנכסים בעוד 5 שנים, יקבלו הבנקים תשלום נוסף.
בשבוע שעבר נראה היה כי דסק"ש מתרחקת מרכישת השליטה ביורוקום, בעקבות מכתב הבהרה מרשות ההגבלים על הצורך למכור את סלקום בטרם תיווצר "זיקה" לבזק, אולם נראה כי בדסק"ש הגיעו להבנות עם הרשות שיאפשרו לה להמשיך ולקיים מגעים ולנסות לגבש הסכמות עם הבנקים הנושים: דיסקונט פועלים והבינלאומי ביורוקום תקשורת וקונסורציום נושים ביורוקום נדל"ן בראשות מזרחי טפחות. סך חובות הקבוצה עומדים על מעל 1.5 מיליארד שקל.

תאריך:  04/02/2018   |   עודכן:  04/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ג'ייסון גרינבלט לחמאס: "עליכם לאפשר את השבת שרידי גופת החייל הדר גולדין, לשחרר את החייל אורון שאול ולשחרר את שלושת האזרחים הישראלים: אברה מניגסטו, הישאם אל-סייד וג'ומעה אברהים אבו גנימה"
עומר כרמון
סאיב עריקאת: "ניקי היילי קראה להפיכה נגד הנשיא הפלשתיני שנבחר באופן דמוקרטי"    "גם בעוד אלף שנים, ישראל וארה"ב לא ימצאו פלשתיני שיסכים לשתף פעולה עם תוכניותיהם"
אלעזר לוין
תשלם דמי שכירות 4 מיליון שקל בשנה    קבוצת עזריאלי כבר השכירה 97% משטחי המשרדים של המגדל החדש, העומדים על 110 אלף מ"ר
עומר כרמון
ג'לאל סלאמה, הידוע גם בכינויים: ג'לאל אלטראבין ואבו רשיד, הודה בבית משפט בארה"ב בסחר בסמים ובהלבנת כספים    סיכם עם סוכן סמוי אמריקני על הברחת 50 ק"ג קוקאין מקולומביה לישראל תמורת 2.5 מיליון דולרים
עומר כרמון
חברות תקשורת יחויבו להודיע ללקוח המתקשר לחו"ל כלקוח מזדמן, כי השיחה שהוא מבקש לבצע הינה חיוב חריג. כמו-כן יחויבו לפרט את עלות השיחה - לפני ביצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il