X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל מי שמאיים על חבר כנסת או על כל אדם אחר, ייתן את הדין ויירקב בכלא; אך זה שח"כ נסים זאב עושה מעשה חמוֹרוּת, לא מתיר לאף אחד לאיים עליו
▪  ▪  ▪
עשה את התורה כקרדום לחפור בה. ח"כ זאב [צילום: פלאש 90]

לח"כ נסים זאב יש דעות מאוד מאוד מסוימות על הומואים ולסביות, על כך אין ספק. וכל עוד חבר הכנסת הנכבד אינו פוגע באיש וכל עוד אינו מעליב איש, אנא ימשיך בדרכו. אבל מחובתו של הח"כ לשים ליבו במיוחד לעובדה, שבעניינים כאלה של כבוד האדם, חלה עליו חובה יתרה לשמור על לשונו וזאת ממספר סיבות:
1) כחבר כנסת הוא מצווה לשמור על חוקי היסוד ברמה מאוד מדוקדקת, וכל ניסיון לעלוב בפרטים או בקהילה בכל הקשור לנוהגיה המיניים עלול להיות דריכה ברגל גסה על חוק יסוד כבוד האדם.
2) ההגנה לכאורה של חסינות חברי הכנסת מטילה עליו ועל 119 חבריו חובה לדקדק מאוד בדבריהם, שמא באין גבולות לכאורה, הם יעברו את כל הגבולות.
3) אין כל ביטחון שהגנת החסינות תעמוד במקרה כזה; יש ספק אם במסגרת מילוי תפקידו יכול חבר כנסת לעלוב במזיד באדם ובקהילה, ולכן ספק גדול, לדעתי, אם חלה חסינות על דברים בוטים שאומר חבר כנסת נגד קהילה זו או אחרת.
4) אין כפרה על חטאים שבין אדם לחברו, אלא אם יבקש סליחה, ואני מאוד מתקשה לראות את ח"כ זאב מתנצל מעל במה במצעד הגאווה בירושלים בירתנו הנצחית.
5) הדתיות והחרדיות לא נמדדת על-פי צבע הכיפה, או אורך הזקן, אלא בעיקר על-פי מבחנים שבין אדם לחברו. ואם נביט בזמרותיו של הח"כ הנכבד נראה שאיננו חרדי ואפילו שומר מצוות איננו.
אך כנראה שחבר הכנסת הנכבד לא יודע לשים גבולות לעצמו, אחת הדרכים היא להשיב לו מידה כנגד מידה, אולי יבין סוף סוף את הנזק שבדבריו.
אומר חבר הכנסת הנכבד שלא השווה את ההומאים לבהמוֹת, אלא קרא למעשיהם מעשה בהמוּת. אתם יודעים מה, אני ממש נפלתי מהכיסא, איזה הבדל עצום, הם לא בהמות ההומאים - לדעתו של הח"כ הנכבד, הם רק עושים מעשה בהמוּת.
אז חברי היקר, ח"כ זאב, כולנו מסכימים שאינך חמוֹר, אך בדבריך אלה אתה עושה מעשה חמוֹרוּת, לא רק שאתה מעליב ופוגע, אתה עוד מנסה להיתמם בבחינת ידך לא נגעה במעל.
והכי טוב זה להמשיך בשיטתו של ח"כ זאב, ולהביא ציטוט מהמקורות, על-מנת להפוך את תורת ישראל כקרדום לחפור בה למען אינטרסים פוליטיים צרים וקצרי מועד. וכבר כתוב בתורה וַיִּפְתַּח ה' אֶת פִּי הָאָתוֹן (במדבר כ"ב), וכל הפותח את פיו ומכנה את הטובים שבנו כאילו עושים הם מעשי בהמוּת, הרי הוא כעושה מעשה חמוֹרוּת, ואם הוא סטרייט הרי שעושה הוא מעשה אתוֹנוּת.
ועם כל זאת, כל מי שמאיים על חבר כנסת או על כל אדם אחר, ייתן את הדין ויירקב בכלא, זה שח"כ זאת עושה מעשה חמוֹרוּת, או מעשה אתוֹנוּת לא מתיר לאף אחד לאיים עליו.

תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ זאב אינו חמוֹר הוא רק עושה מעשה חמוֹרוּת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הוא פרענק פערך ערבי בן דת משה ל"ת
גילוי האמת  |  3/08/09 20:38
 
- גם התגובה היא מעשה חמוֹרוּת ל"ת
הכותב  |  3/08/09 21:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
אפילו מתוך התנ"ך, דברי תשבחות לה' שלא נדרשים כחלק מהתפילה כפי שהתקינו חכמים - אין לאמרם
דודו אלהרר
התקבצה לה קבוצת אנשים נכבדה, ובראשם ד"ר יוסי ביילין. הם נפגשו בז'נבה עם מנהיגים ערביים ודנו עימם דיונים מפורטים בכוונה גדולה להגיע לשלום בכל הסוגיות הקשות. ובכל זאת, אנשי חוק אנחנו...
ד"ר רקפת בכרך
כמו בחורף, גם בקיץ ישנם כאבים אופייניים לתקופה והם לא פחות מציקים    אז כיצד להתמודד עם כאבי הקיץ, איך להימנע מהם ומה ניתן לעשות כדי לטפל?
אורן פרסיקו
הארץ שולח רמז עבה    ידיעות אחרונות מצניע את ההמלצה להעמיד לדין את שר החוץ ומתעלם מההתפתחויות במזרח ירושלים
צבי גיל
לתל אביב בת ה-100 מגיעה הצדעה... בכובע של נשים וגברים. זה יוסיף לה חן ולחובשים את הכובע גם קצת מיסתורין וגם צל. דמיון, יוזמה וכישרון מצד המעצבים הצעירים והוא יחזור לאופנה, כמו במקומות אחרים במערב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il