X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מיזם ויה-ואן העמיד צי של מאות כלי רכב בעלות של 3 פאונד (מחיר השקה) בין אזורי העיר
▪  ▪  ▪
[צילום: ויה-ואן]
איך זה עובד
באמצעות יישומון, הנוסעים בוחרים את יעד הנסיעה והאלגוריתם החכם מאפשר למספר נוסעים לחלוק רכב אחד בצורה חלקה. טכנולוגיה מכוונת כל נוסע לפינת רחוב קרובה - ׳תחנת אוטובוס מדומה׳ - לאיסוף, ומאפשרת נסיעות משותפות מהירות ויעילות בלי סיבובים ארוכים שמסיטים את הנוסעים מהמסלול. כל אלו מאפשרים למערכת של ויה-ואן להסיע נפח נוסעים גדול תוך שימוש במעט מאוד כלי רכב יחסית למספר המוניות.

ויה-ואן, המיזם המשותף של חברת ויה (Via) וחטיבת רכבי הוואן של מרצדס-בנץ הכריזו (יום ד', 4.4.18) על השקת שירות שיתוף הנסיעות שלהם בלונדון. המערכת של ויה מחשבת מסלולי נסיעה בזמן אמת בין אלפי נוסעים ומאות רכבי הסכים ויוצרת מערך תחבורה דינמי, יעיל ונוח. השירות מושק באזורים 1 ו-2 של לונדון (מרכז העיר והטבעת סביבו) ויספק לתושבי העיר לראשונה חלופה תחבורתית יעילה וזולה. לרגל ההשקה ולזמן מוגבל, כל הנסיעות בויה-ואן מאזור 1 או אליו יעלו רק 3 פאונד.
השירות מבוסס על מערכת ההפעלה לתחבורה חכמה שפיתחה ויה, אשר יושמה לראשונה בעיר ניו-יורק, ומאז סיפקה מעל 30 מיליון נסיעות משותפות בכל העולם, מאוסטרליה ועד קליפורניה. זוהי העיר השנייה שבה מושק השירות המשותף של מרצדס בנץ ו-ויה, לאחר ההשקה באמסטרדם לפני חודש.
באמצעות שילוב מספר נוסעים לרכב משותף אחד, שירות ויה-ואן מפחית את עומס התנועה וזיהום האוויר ומספק אלטרנטיבת תחבורה לא יקרה, סביבתית ונוחה. ויה-ואן מציע את המחירים הנמוכים ביותר בעיר ומקווה בכך לגשר על הפער ולהוות שירות משלים זול למערכת התחבורה הציבורית. נוסעים ונהגים יקבלו תמיכה זמינה לאורך כל היממה, 7 ימים בשבוע, והנהגים ירוויחו יותר מכל נסיעה כיוון שהעמלות של ויה-ואן הן הזולות ביותר בלונדון.
"תושבי לונדון הם צרכנים שמבינים עניין; הם תמיד מחפשים את השילוב הנכון של איכות, עלות, נוחות והשפעה חברתית", אמר לוקה פרדוצ'י, מנכ"ל ויה-ואן לונדון. "בניגוד לפתרונות שיתוף הנסיעה של המתחרים, אנחנו בטוחים שויה-ואן יהיה להיט ענק - דרך נוחה ופשוטה להתנייד בעיר, כזו שקל לאהוב".
"לתושבי לונדון מגיעים פתרונות תחבורה חדשניים שהם בטוחים, נוחים וזולים", אומר כריס סניידר, מנכ"ל ויה-ואן. "ויה-ואן היא חברה מסוג אחר: אחריות חברתית היא חלק מהדנ"א שלנו. המשימה שלנו היא להניע מערכות תחבורת המונים דינמיות בזמן אמת, שמפחיתות את עומס התנועה בערים, ובנוסף גם להציע לנהגים הזדמנות להרוויח שכר הולם. אנו מתרגשים להשיק את השירות בלונדון, וסוף-סוף לתת לתושבי העיר חלופה לשירותים היקרים והבלתי יעילים של מוניות מיוחדות".

תאריך:  04/04/2018   |   עודכן:  04/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ויה השיקה שיתוף נסיעות בלונדון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מיכאל ורווסקוי, שעלה לארץ ושירת בצה"ל, הותקף לפני שבוע באכזריות בסנקט-פטרבורג שבה התגורר לאחרונה    מותו נקבע כמה ימים לפני יום הולדתו ה-28, כשאשתו בהריון    המשטרה ברוסיה עצרה חשוד, ולא שוללת רקע אנטישמי לרצח
עידן יוסף
החלטות ועידת בני עקיבא: תפעל למען עסקים שומרי שבת, תקדם חקיקה לאינטרנט מוגן, תוביל הקמת יישובים חדשים בגליל, בנגב ובבקעת הירדן ותבחן הקמת סניפים מותאמים לחניכים חרדיים
אלעזר לוין
הנאמנים מזהירים: רשות המיסים שינתה את הצעתה לפתרון בעיית המס, ובן-משה הודיע, שאם לא תתקבל עמדתו - אי-אפשר יהיה להשלים את עסקת המכירה ב-2.4 מיליארד שקל"    בית המשפט: קבלו את הצעתי
מירב ארד
תוכנית הפיגוע הייתה כי סירה אחת תשמש לצרכי הטעיה, כך שבשעה שספינת חיל-הים תפנה לעברה, הסירה השנייה תתקוף את הספינה ותשגר לעברה בה בעת טיל מסוג קורנט, במגמה לגרום לפציעה והרג של החיילים שעל סיפונה.
יפעת גדות
על-פי נתוני מועצת הדבש: עומדת כמות הצריכה בחג על כ-800 טון דבש המהווים כ-20% מהביקוש השנתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il