רשת קמעונות המזון שופרסל סיכמה (יום ד', 30.5.18) את הרבעון הראשון של 2018 עם שיפור מתון של 1.5% ברווח הנקי שלה, שעמד על 67 מיליון שקל, וזאת למרות שיפור של 9% בהכנסותיה, שהגיעו ל-3.17 מיליארד שקל.
בהמשך לצמיחה בהכנסות, הרווח הגולמי הרבעוני של שופרסל עלה ב-15% ל-850 מיליון שקל, אולם עלייה ניכרת בהוצאותיה הובילה לכך שהשיפור ברווח התפעולי עמד על פחות מ-3%, ברמה של 113 מיליון שקל.
את השיפור בהכנסות מייחסת החברה שבשליטת דסק"ש של
אדוארדו אלשטיין בעיקר לעיתוי חג פסח ולצירוף פעילות רשת הדראגסטורים ניו-פארם. עוד מציינים בשופרסל כי המכירות בחנויות זהות של הרשת עלו ב-2.8%.
שופרסל היא רשת קמעונאות המזון הגדולה בישראל, עם 274 סניפי סופרמרקט, נוסף ל-64 סניפי ניו-פארם, וסך שטחי המסחר בהם היא מחזיקה עומדים על 518 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בשווי של 5.25 מיליארד שקל, אחרי שמנייתה שמרה על יציבות מתחילת השנה.