X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה ההתגוללות הפרועה על בוגי יעלון? פרס ישראל מוענק לפרופסור הממליץ למחבלים להרוג מתנחלים, דגלי אש"ף התנוססו בהפגנה בכיכר רבין בזמן המלחמה האחרונה, רב אלוף חיים בר-לב, לאחר הטבח שנעשה ביהודים בבית הדסה, מצא לנכון להכריז: "מי אמר להם להימצא שם?", והשמאל והתקשורת ההומניסטים הגדולים נעלבים מהמילה וירוס?
▪  ▪  ▪
צריך היה להתמנות לשר הביטחון. יעלון
מופע האימים של בוגי
אורי אבנרי
להופעת-האימים של בוגי יש השלכות בכיוונים רבים וגם בכיוונים אחרים: היא יוצרת תמונה כאילו עומדת קבוצה קיצונית מטורפת מול נתניהו המתון, השקול והאחראי * מחזה פלצות ימני-קיצוני
לרשימה המלאה

לא וירוס אלא גידול סרטני
דודו אלהרר
בוגי יעלון לחץ את ידו של משה פייגלין, אמר את שאמר והשמאל כמרקחה! עכשיו מותר לעשות הכל בשביל לחסום את האיש "המסוכן" הזה והדרך הטובה ביותר היא לסכסך בינו לבין ראש הממשלה * מי שקרא את ספרו של יעלון 'דרך ארוכה קצרה' יודע מזמן את דעותיו ואת הנימוקים המפורטים
לרשימה המלאה

דרגת רב אלוף איננה בהכרח מעידה על אדם שהוא גם אמיץ, גם חכם, גם ישר, אבל לפעמים זה קורה, והיום בממשלת ישראל יושב סוף סוף בוגי יעלון, שדעתו על שלום עכשיו הביאה כצפוי לנשיכותיהם של "כתבלבי" החצר.
בוגי יעלון הוא גם אדם עדין, כי בוודאי נהיר לו שהמילה וירוס היא מחמאה מופלגת, שכן מוירוס אפשר בקלות להחלים, ואילו הללו והשמאל בכללו חולים אנושות במחלה ממארת חשוכת מרפא. ידועה אמרתו של לאון הרבסט: "שמאלן הנשבע בהומניזם כמוהו כזונה המטיפה לפרישות" ( האפשר לסתור זאת?...). צ'רצ'יל דיבר על מקומו של הרדיקל היהודי והראיה - קרל מרקס, מפקדי ה-ק.ג.ב לדורותיהם, תשעה מתוך אחד-עשר מפקדי גולאגים היו יהודים וידועה מידת אכזריותם באסירי הגסטפו, והיו אותם יהודים שהסתופפו עם סטאלין, שמטרת חייהם הייתה להחריב את העולם הישן עד היסוד ומכיוון שטרם עלה הדבר בידם, החליטו כי לעת עתה "יטפלו" בלאומיותו של העם היהודי. ואכן, כאשר קוראים את השטירמר ומשווים בינו לבין התבטאויות הכותבים שלהלן, למן "אנשי הרוח הרעה", אנשי אקדמיה, אנשי ביטחון וכמובן אנשי התקשורת למיניהם, הרי שהתמונה ברורה - כל אלה הגיעו מאותו בית מדרש.
פרופ' זאב שטרנהל זוכה פרס ישראל: "בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית" [דבר, 5.4.88].
יצחק רבין: "אני מעדיף לסכן את ביטחון הישראלים כדי לעזור לפלשתינים. עשיתי את זה נגד ביטחון ישראל" [ג'רוזלם פוסט, 28.2.95].
אלוף (במיל.) שלמה גזית: "הדתיים מכניסים פוליטיזציה לצבא. הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים" [ידיעות אחרונות, 8.3.98].
אברהם שלום, ראש השב"כ לשעבר: "בואו נפתור את הבעיה כאילו הם ערבים. קחו 15 מהם, שימו אותם במעצר מינהלי ותראו איך השאר לא עושים כלום... הם מוכנים להיהרג? לא. אז אני יותר אופטימי בעניין הזה" [ידיעות אחרונות, 14.11.03].
הקצין אמר לו: "מבחינתי המילואים שהכי אשמח לבוא אליהם, זה כשיגידו לי לפנות את המתנחלים. אבל, יש כמה התנחלויות שלא צריך רק לפנות אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... צריך לתפוס את האנשים האלה ולעשות להם כמו בשואה... מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני אדם, אלא חיסול עשבים שוטים" [ידיעות אחרונות, 12.8.99].
הכהן הגדול של השמאל, עמוס עוז, על גוש אמונים: "כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על-מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף" [ידיעות אחרונות, 8.6.89].
כמה שנאה פתולוגית ואנטישמיות במילים אלה של עוז. וזה עוד מכנה את עצמו "שפוי". ומה אמר על אנואר סאדאת? "סאדאת הוא בעיני הגאון המדיני הגדול ביותר במאה ה-20'"... לא עשרות מנהיגים שהביאו מזור וגאולה מן הנאציזם מן הקומוניזם, אלא מעריץ נלהב של היטלר, רודן שהכריז כי "יהיה מוכן לשלם במיליון קורבנות מבני עמו כדי למחות מעל פני האדמה את הסרטן הציוני", אנטישמי נאלח זה הוא, הוא "הגאון המדיני" הנערץ על-ידי אדון עוז ודומיו, שכפי שכותב עליהם בגילוי לב אמנון דנקנר בספרו על דן בן אמוץ: "המאפיה השמאלנית נולדה במאורות חשיש וזימה". אם כן מה יש לתמוה על דברים אלה? יכולתי למלא דפים שלמים בהתבטאויות שבאו מצד השמאל, דברים איומים ונוראים, שעל פחות חמור מזה נתנו את הדין אנטישמים בארצות המערב.

אתרוג בעתידו של בנימין נתניהו?

אם כך, מה ההתגוללות הפרועה על בוגי יעלון? פרס ישראל מוענק לפרופסור הממליץ למחבלים להרוג מתנחלים, דגלי אש"ף התנוססו בהפגנה בכיכר רבין בזמן המלחמה האחרונה, רב אלוף חיים בר-לב, לאחר הטבח שנעשה ביהודים בבית הדסה, מצא לנכון להכריז: "מי אמר להם להימצא שם?", והשמאל והתקשורת ההומניסטים הגדולים נעלבים מהמילה וירוס? זו המחמאה הגדולה ביותר שאלה יכלו לקבל.
בוגי יעלון, איש עניו ואמיץ שלא ייתפס לעולם בשחיתויות של שוחד ומחלקות ראשונות, היה בין השרים הבודדים שקבע כי ההינתקות הייתה פושעת... בספרו "דרך ארוכה קצרה" הוא מספר על פורום החווה שעשה במדינה כבשלו, את חוסר האחריות הנפשע במעגלים מסוימים ומשפיעים בציבוריות הישראלית המכונים בספר "בעלי סמכות ללא אחריות" - יעלון היה הרמטכ"ל באותה עת ועד מקרוב להתנהלות הפרועה של פורום החווה.
הפוליטקאי המצוי, כמו איש האקדמיה והצבא והמשפט והאמנים למיניהם, יודעים לאן נושבת הרוח ומתיישרים בהתאם לכך. התקשורת והשמאל הרדיקלי מזינים את ההמון בתבוסתנות, באמפטיה ובאהדה לאויב הערבי, עד שטירוף המערכות היומיומי המתחולל לנגד עינינו נראה בעיני חלק מהעם כ"שפוי", כשאחרים מתבוננים בחוסר אונים מוחלט ואינם יכולים לעשות דבר. אולי רק להמשיך ולכתוב מאמרים שהשפעתם מועטה ביותר, ואפשר לכנות זאת - הוצאת קיטור.
השחיתות האידיאולוגית והרוחנית של השמאל הרדיקלי השולט בכל מוקדי הכוח האפשריים, המזין את זרמי האנטישמיות במערב, וחותר תחת אושיות המדינה, הוא שהביא לכך שאריאל שרון, אהוד אולמרט, ציפי לבני ואחרים, יהפכו את עורם כדי להיות לאתרוגים.
על רב אלוף (במיל.) בוגי יעלון היה להתמנות לשר ביטחון. מן הסתם ידע בנימין נתניהו מדוע לא למנותו, וזה מעורר חשש כבד שנתניהו מתכוון להפוך לאתרוג בעצמו.
ברל כצנלסון זה מבית ברל, הוא שאמר על חבריו: "היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש של הערצה?... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח". כל כך קולע שכל מילה מיותרת.

תאריך:  24/08/2009   |   עודכן:  24/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחמאת הוירוס
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
מאלף ד"ר אסתר שניארסון גרי
שושן צחור  |  24/08/09 13:22
2
מאמר חזק ל"ת
ישראל ישראלי  |  24/08/09 13:31
3
לגב' שניארסון שני : ל"ת
ציוני שפוי  |  24/08/09 13:33
4
צדיק אחד בסדום
אביעד לוי  |  24/08/09 13:44
5
למה שיעלבו? החזירים לא נעלבו! ל"ת
חיסון נגד וירוסים  |  24/08/09 14:08
6
הסמול מסוכן לקיום ישראל מאירן ל"ת
חץ  |  24/08/09 14:14
7
"שינוי שם"
הרשלה  |  24/08/09 14:27
8
מסכים לכל מילה במאמר
ישי לוי  |  24/08/09 14:38
9
אחלה מאמר...משקף במדויק
אזריאלוב שייקה  |  24/08/09 14:52
10
לפרסם בכל מקום!
טוליפ  |  24/08/09 15:03
11
הפרימדונות רגיליםרק לשקץ אחרים
מיכל מירושלים  |  24/08/09 15:05
12
מדובר במחמאה אדירה
יגאל ארנון  |  24/08/09 16:57
13
מאמר מעולה
אזרח מודאג  |  24/08/09 23:05
14
סרטן בגוף האומה
משה, עורך-דין  |  24/08/09 23:27
15
את העיקר לא הזכרת
גדעון אמיר  |  25/08/09 00:15
16
חותמת על כל מילה-למעט הערה על
קורןנאוה טבריה  |  25/08/09 07:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי מלמן
לא תמיד מה שאתם שומעים או רואים או קוראים על צדיקים הוא מה שקורה באמת. לעיתים הם אינם אלא מתחסדים, מפלבלי עיניים לשמים ומצקצקים בלשונם - כך גם לגבי "הצדיק הידוע" מיקי רוזנטל
ד"ר אברהם בן-עזרא
האם אכלוס הדיירים בדירה שהתשתיות אינן מותקנות בה, נחשב כ"מסירת הדירה במועד"? ומה באשר לאיחור מעבר לשלושת חודשי ה'חסד'?
ראובן לייב
ראש הממשלה ומנהיג הליכוד מעולם לא השכיל להקיף עצמו בצוות שלא יפנה לו, בסופו של דבר, עורף. אפילו לשכתו, שאמורה לעשות את דברו, פשוט אינה מתפקדת
רו"ח סיגל שפיץ טולדנו, דניאל אגמון
עובדים הנחשפים לפעולות הונאה של הממונה עליהם או של הקולגות בארגונם מוזמנים להפסיק לפחד ולדווח זאת למבקר הפנימי - גם באופן אנונימי
עמי דור-און
אם כל כך רע לדוקטור ניב גורדון ב"מדינת האפרטהייד" הישראלית שבה מאס, אולי עדיף לו שיבקש לעצמו במה הולמת להפצת דעותיו החריגות באוניברסיטת ביר זית, למשל. שם בוודאי יזכה למחיאות כפיים נרחבות על הגותו התמהונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il