X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכרת בחור נחמד, הפרפרים בבטן, הזיקוקים באוויר. את כל כך מסנוורת שאת לא שמה לב שהוא מסמס סדרתי, קמצן חולני ומקנא קצת מעבר למידה. רגע לפני שיהיה מאוחר - שימי לב לדברים הבאים
▪  ▪  ▪
הימנעי מ"החלקה" בקשר

תקראו לי משביתת שמחות, הורסת מסיבות ואפילו עין הרע, אבל אני מאמינה שדווקא בתחילת הקשר, כשההתלהבות בשיאה - צריך לשים לב לתמרורי אזהרה ולא להתעלם מהסימנים המקדימים שברבות הימים יהבהבו כמו זרקורים באיצטדיון רמת גן.
כמו בנהיגה, לכל אחת יש את התמרורים שלה, אבל יש בכל זאת כמה תמרורים אוניברסליים, להם מוקדש המאמר הבא.
1. המתקיל - הוא התקשר אלייך בעשר בלילה, אחרי שלא הצליח לסגור אפשרויות אחרות. את הסכמת להיפגש ולהרשים אותו בספונטניות שלך במקום לקבוע דייט ליום אחר. דעי לך, ספונטניות לא תעזור לך כאן. את בעניין של מערכת יחסים - מבחינתו זה ממנו והלאה.
2. המסמס הסדרתי - הוא לא זמר, קריין או מרצה באוניברסיטה, ובכל זאת הוא שומר על מיתרי קולו ומתקשר איתך רק בהודעות. ההודעות שלו יהיו בדרך כלל חסרות תוכן. "היי, מה המצב?", "מה קורה?". לפעמים הוא יסתפק בסימן שאלה שיעורר בהמשך עוד הרבה סימני שאלה.
3. השחקן - הוא חושב שהוא משחק בסרט הוליוודי שובר קופות. בפגישה הראשונה שלכם הוא כבר טורח לומר לך שהוא מאוהב עד מעל הראש, את האישה שלו, לך הוא חיכה, הוא בטוח שהקשר ביניכם יהיה מדהים, הוא מעז אפילו לשאול אותך אם את מרגישה כך אליו. השחקן מוכיח שוב שיש סרטים שכדאי לצאת מהם באמצע.
4. המדורג - בדייט הראשון הוא אסף אותך מהבית כמו מלכה, בדייט השני חיכה לך למטה, בדייט השלישי חיכה במסעדה ובדייט הרביעי הודיע לך מהיכן לאסוף אותו. עם בחור כזה את יכולה לדעת מראש איך ייראו ימי הנישואין שלכם. בשנה הראשונה תחגגו במסעדה מול השקיעה, בשנה השנייה תצאו לסרט, בשנה השלישית תחממי משהו במיקרוגל, וברביעית תחגגי לבד.
5. הקמצן בכסף - קמצנים זה מקרה אבוד... אם הכרת גבר קמצן אל תחשבי לרגע שמשהו יכול להשתנות. קמצנים נשארים קמצנים, ובזוגיות? קמצנות היא פתח להמון מריבות ועם הגיל זה רק הולך ומחמיר, בנות, לברוח מקמצנים.
6. הקמצן במחמאות - יותר גרוע מהקמצן בכסף. הוא יפרגן לכולם ורק לא לך. אחותו הכי כוסית למרות שאת במידה 36, המזכירה שלו הכי פיקחית למרות שאת עורכת דין מצליחה והאוכל של אימא שלו הכי טעים למרות שהיית בקורס אמנות הבישול. בחור כזה יפרגן לך רק בהספד.
7. המתאמן - הוא מתאמן בקביעות, שומר על פיגורה, תזונה נכונה, ישבן מוצק. אם את לא בכושר, פשוט לא תעמדי בקצב. אם הוא הפתיע אותך בשעתיים של סקס סוער בכל התנוחות האפשריות, זה לא את - פשוט המכון סגור לרגל שיפוצים.
8. חולה כדורגל - אם כבר בפגישה השלישית הוא מתיישב על הכורסה אצלך בסלון, מפליץ ומפצח גרעינים מול המשחק של הפועל - את יכולה להבין שאצלו לא תהיי מספר אחת ועדיף להוציא כבר עכשיו כרטיס אדום.
9. הקנאי - אנחנו אוהבות שקצת מקנאים לנו, זה גורם לנו להרגיש חשובות. אבל שימי לב לגבול בין קנאה מחמיאה לקנאה אובססיבית. אם הגבר שלך מחליט עבורך עם מי לצאת ולאן, מעיר לך על לבוש חשוף, מסרס קשרים חברתיים שלך - זאת לא מחמאה, זאת נורת אזהרה.
10. הפנטזיונר - בחורף הוא הבטיח לך נעלי סניקרס ואפילו התעניין במידה ובצבע, באביב הבטיח זר ענק עם פרחים לבנים, בקיץ הוא גרם לך לפנטז על שבוע שלם בחו"ל. הוא משתמש המון במשפטים: בובה אני הולך להגשים לך המון חלומות. בובה, אנחנו הולכים לעשות חיים יחד. אני אומרת לך: לא חיים ולא נעליים. איתו את תמשיכי רק לחלום עוד המון חורפים.

תאריך:  30/08/2009   |   עודכן:  30/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עשרה תמרורי אזהרה בזוגיות
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
לפי סעיף 2,4,5->עני נשאר לבד.
מסיק מסקנות ריקות  |  30/08/09 16:54
2
סעיף 12,6-> אישה זה כמו בוס.
מסיק מסקנות ריקות  |  30/08/09 17:03
3
נשארו כאלה שישלמו מזונות
ירון זכאי  |  30/08/09 19:51
4
קצב השובינזם השתפר מצאת הכתבה
מסיק מסקנות ריקות  |  30/08/09 21:51
5
לא עומדים בכללים ...יש יתרונות
מסיק מסקנות ריקות  |  30/08/09 22:04
6
התשדיר בחסות מאמנים לגירושין.
מסיק מסקנות ריקות  |  30/08/09 23:38
7
תמרורי אזהרה זה רק לנשים?????
jguxf  |  31/08/09 10:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
"דר שפיגל" מלבין ידיעה    "ישראל היום" מתגייס למאבק הפובליציסטי באלימות    והכלכלונים יוצאים בפרסום בלעדי זהה
ד"ר אברהם בן-עזרא
אין להישען על כך שהאנטישמים באירופה הם מיעוט, כי לא הם הבעיה: עיקר הבעיה היא בכך שהממשלות באירופה מאפשרות את התופעות האנטישמיות, בין בהתעלמות ובשתיקה, ובין במחאה בקול ענות חלושה, תוך קריצה כלפי הפעילים האנטישמיים המרמזת להם כי אפשר להמשיך...
אורי אבנרי
ניב גורדון ושותפיו-לדעה הסיקו שאין שום סיכוי לשנות את דעת-הקהל הישראלית. לדעתם, צריך להתעלם מהציבור הישראלי ולהתרכז בגיוס העולם נגד מדינת-ישראל. אינני שותף לא לזה ולא לזה - לא לייאוש מהציבור הישראלי ולא לתקווה שהעולם רובו ככולו יקום ויכריח את ישראל לשנות את דרכה בעל-כורחה    דיון עם הארכיבישוף דסמונד טוטו על הסכסוך הישראלי-פלשתיני
קובי כהן
היום (א') יוצאים הנכים להפגין מול לשכת ראש הממשלה בירושלים, ההפגנה פונה לראש הממשלה ומבקשת ממנו לשים סוף לשורה של מחדלים הקשורים בקביעת מוגבלות הניידות    את עיקר הטענות מפנים הנכים לוועדות הקביעה הרפואיות
רועי אורן
אם נשקיע בחינוך כמוצר צרכני ומועדף ולא נשים עינינו רק לתוצאות של המבחנים הבינלאומיים, נחזק מערכת כושלת ונהפוך אותה ליצרנית ולמיטיבה עם הנוער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il