X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשרד לעניינים אסטרטגיים חשף דוח המציג 30 מחבלים ומחבלות מורשעים הפועלים כבכירים בארגוני BDS הקוראים לחרם על ישראל בין השמות הנזכרים בדוח: המחבלת לילא ח'אלד שהשתתפה בחטיפת מטוס TWA "לפעול לעצירת מימון לארגוני חרם אלה עקב זיקתם הברורה לארגוני טרור מוכרזים"
▪  ▪  ▪
לילא ח'אלד. חוטפת מטוסים ומגייסת כספים ל-BDS [צילום: בורחאן אוזביליצ'י/AP]

דוח חדש שפרסם (יום א', 3.2.19) המשרד לעניינים אסטרטגיים חושף כי ארגוני הטרור הפלשתינים, החמאס ו"החזית העממית לשחרור פלשתין", החדירו בשנים האחרונות עשרות פעילי טרור בעבר ובהווה לתוך רשת ארגוני החברה האזרחית, על-מנת לקדם חרמות נגד ישראל, וזאת כחלק מאסטרטגיית המאבק הכוללת בישראל.
המחקר דגם 13 ארגוני BDS ברחבי העולם ובתוכם אותרו 30 מחבלים ופעילי טרור, בעבר ובהווה. 20 מן המחבלים ישבו בכלא, חלק מהם רוצחים ופעילי טרור בכירים, שממלאים כיום תפקיד, חלקם אף תפקיד בכיר, בארגוני חרם. בתי דין בישראל קבעו כי לגבי חלק מפעילים הנמצאים בדוח קיימת מסוכנות ממשית.
כך, למשל, עומד בראש ארגון החרם הפלשתיני אל-חק מחבל מורשע, פעיל החזית העממית לשעבר שעאוון ג'בארין, שהכניס לארגון מחבלי חזית עממית לתפקידים בכירים. אותו ג'בארין מסתובב באירופה, מקבל לגיטימציה מממשלות במערב, ומגייס סכומי כסף גדולים לפעילות חרם נגד ישראל.
עוד נזכרת בדוח המחבלת לילא ח'אלד, חברה בארגון הטרור החזית העממית (PFLP) מזה חמישים שנה. ח'אלד חטפה מטוס TWA בשנת 1969, והייתה מעורבת בניסיון חטיפת מטוס אל-על בשנת 1970. ח'אלד מקדמת BDS לרבות גיוס כספים למטרה זו, בעודה ממשיכה בפעילות טרור ובקשרים עם גורמי טרור גם בעשור האחרון. בדוח מתוארת פגישה של חאלד, עם חבר ארגון הטרור חז"ע, מוסטפא עוואד, בפרלמנט האירופי, בקמפיין משותף לשחרור מחבלים מהכלא הישראלי, וזאת תחת הכסות של "ארגון זכויות אדם", ארגון סאמידון. על עוואד נגזרה שנת מאסר ביולי 2018, בין היתר, בשל חברות בארגון טרור ואימונים צבאיים אסורים, לרבות עם ארגון הטרור חיזבאללה.
"ארגוני הטרור רואים במאבק האזרחי נגד ישראל מאבק משלים למאבק המזוין, ובמסגרת זו הם רואים בקידום חרמות נגד ישראל טקטיקה נוספת בדרך להשמדת מדינת ישראל. ארגוני הטרור רואים בארגוני החברה האזרחית, ברשות הפלשתינית, באירופה, בצפון אמריקה ובדרום אפריקה, בית גידול לפעיליהם ולפעילותם", נכתב בדוח.
עוד נכתב כי שיטת ההסוואה של הקשר לארגוני הטרור הובילה לכך שגורמים מערביים, בעיקר באירופה, רואים בפעילי הטרור בעבר ובהווה ובארגוני החרם פעילות אזרחית לגיטימית. במסגרת זו נפגשים חברי פרלמנט אירופיים עם פעילי טרור כדי להפעיל לחץ למען שחרור מחבלים עם דם על הידיים הכלואים בבתי סוהר בישראל, וכן לקדם חרמות נגד ישראל כחלק ממימוש טקטיקת המאבק בה.
"דוח זה בא להסיר באופן חד-משמעי את המסכה האזרחית מעל פניהם של ארגוני BDS. באמצעות חשיפת מחקר עומק זה למדינאים ולגורמים במערכת הפיננסית, יפעל המשרד לנושאים אסטרטגיים, יחד עם גורמים נוספים בממשלת ישראל, מול מדינות במערב בדרישה להפסיק לאפשר את פעילות הארגונים נגד ישראל ובכלל זה לפעול לעצירת מימון לארגוני חרם אלה עקב זיקתם הברורה לארגוני טרור מוכרזים", לשון הדוח.

תאריך:  03/02/2019   |   עודכן:  03/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחבלים מורשעים מובילים BDS
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כדרכנו
שמ  |  4/02/19 08:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
514 גננות מבקשות מבית הדין לעבודה לקבוע שיש להשוות את תנאיהן לאלו שקיבלו המורים ברפורמת "אופק חדש" וטוענות לאפליה מצד המדינה והסתדרות המורים
איתמר לוין
מבקשת לבטל את החלטתה של מיכל אגמון-גונן, לפיה יש לתעד ראיונות ריענון עם עדים    טוענת: ההחלטה מהווה חריגה מסמכות ומיוסדת על אדנים שאינם נכונים
איציק וולף, אלעזר לוין
השירות יאפשר ללקוחות הראל, גם אם הם אינם לקוחות בנק הפועלים, לקבל החזרים באמצעות אפליקציית ביט של בנק הפועלים ישירות אל חשבון הבנק של הלקוח. כל שהלקוח נדרש לעשות הוא לאשר את קבלת ההחזר מחברת הביטוח
יצחק דנון
מאיר לוי טוען שאחיו דוד, אשר הורשע במתן שוחד לראש עיריית רמת גן לשעבר, זייף מסמכים וגנב מניות בחברה המשותפת לו ולאח נוסף
אלעזר לוין
מרחיבה את פעילותה בתחום חללי עבודה בתחום המשרדים    המנכ"ל: שכרנו בעבר 4,000 מ"ר במגדל שלום ו-800 מ"ר בבניין פסגות, שניהם בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il