X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איננו מצפים מהווזירים שלנו להיות נזירים תמו ימי בן-גוריון ובגין; היום גרים שרים וראשי המדינה בתנאים נוחים וברווחה, ועיננו לא צרה בהם. אני גם לא התרגשתי מהשיפוץ הממלכתי של ביתה הפרטי של יו"ר הכנסת מנגד, איננו מצפים מנגד למנהיגים חזיריים, וכאלו היו לנו בשפע בימי שלטונם של אהוד אולמרט וחבורתו
▪  ▪  ▪
לא עוד מנהיגים חזיריים [צילום: AP]

אתמול פורסם דוח ביניים של הוועדה בראשות השופט אליהו מצא, אשר עסקה בטיפול הממשלה בעקורי גוש קטיף. בכוונה אני משתמש במילה "עקורים" אשר ודאי לא מופיעה בכתב המינוי של הוועדה, כי בין אם אני מסכים להינתקות אם לאו, הרי שאדם אשר נאלץ לעזוב את ביתו בניגוד לרצונו, הריהו עקור, עקור מהשורש. עקור משורש עקר. אפילו הוועדה מעידה היום בגוף ראשון כי פיזית עקרנו את האנשים מהבתים, "הוצאת משפחות המפונים מבתיהן, הפקעת נכסי המקרקעין שבהם החזיקו, גדיעת מקורות פרנסתן וניתוק מגוון מעגלי חייהן - כל אלה ארכו פחות משבועיים".
ומה כן כתוב בכתב המינוי של הוועדה:
א. הוועדה תחקור, תקבע ממצאים ומסקנות וככל שתמצא לנכון, תגיש המלצות בכל הנוגע לסיוע למפונים בעניינים הנוגעים ליישובם, לרבות מיגון היישובים והמעבר ליישובי קבע, והטיפול בצורכיהם בתחומי חקלאות, עסקים, תעסוקה ורווחה, הכל על בסיס הדוח הנפרד הנוכחי והדוח שהוגש על-ידי מבקר המדינה במרץ 2006.
ב. הוועדה תוכל להגיש לוועדה לענייני ביקורת המדינה של הכנסת ולממשלה המלצות בעקבות ממצאיה ומסקנותיה, ככל שתמצא לנכון. הוועדה תהא רשאית להגיש גם ממצאים, מסקנות והמלצות ביניים, בהתחשב בחשיבות הטיפול המהיר בנושא, אם תמצא זאת לנכון.
דוח הביניים, אשר כאמו פורסם אתמול, צלו מרובה מחמתו - נקודות החושך בו מרובות משמעותית מנקודות האור. האור המועט שבדוח אומר, לטעמי (בפרפראזה), "אנא ראש הממשלה ביבי נתניהו, אינך אחראי לכאוס הזה, אך אתה ראש הממשלה ואתה אחראי על פתרונו, תפוס פיקוד ואנא הוצא גם את העגלה הזו מהבוץ."
והחושך, חושך מצרים; ממשלת אולמרט/קדימה, ממשלה אשר המנגנונים שלה נכנסו לסטגנציה ולקיפאון, לא היו רגישים ואף שיקרו, על-פי הפרסומים הוועדה אומרת: "בין הכרזות הממשלה לבין המציאות נתגלע פער של ממש...רוח הדברים שנאמרו באשר לחשיבות ודחיפות הסיוע למפונים לא חלחלה לכל הדרגים שעליהם הוטל להשלים בפועל את משימת הטיפול במפונים".
ונעבור לשעה קלה למבחנה הראשי של כתבה זו, מבחן הווזיר, נזיר, חזיר.
וראש הממשלה – כאשר העיד בפני הוועדה, במה התמקד? הוא כהרגלו, ספן לו ספין, האשים את העקורים, העיד בשקיקה על צדקת ההינתקות לדעתו, באשר צדקתה של ההינתקות לא נמצאת כלל בסמכותה של הוועדה, וראש הממשלה, אשר לשמחת כולנו הוא כבר בדימוס, ידע על כך היטב היטב. בעדותו הוא לא עבר על החוק. הוא שבר את כללי המינהל, אך הוא התנהג בחזירות, כן חזירות, נגד ציבור אשר הפסיד את כל היקר לו.
האם אוסף של עטים וקבלת עטים מכל הבא ליד הוא עבירה פלילית? אינני יודע, רשויות החוק תחלטנה, אבל זה אוסף חזירי. האם אוסף של סיגרים המבוטח במאות אלפי שקלים (מה, הוא פחד שהשר בר-און יעשן לו אותם?) הוא פלילי? אינני יודע, רשויות החוק יחליטו אך זה אוסף חזירי. האם המעטפות החומות עם התוכן הירוק שקיבל אולמרט מטלנסקי, היו פליליות? אינני יודע. אני לא שוטר ולא שופט. רשויות המשפט תחלטנה, אבל אלה מעטפות חזיריות אמ אמ אממא של החזיריות.
האם המינויים הפוליטיים הם עבירה על החוק? צריך כנראה לשאול את מר הולנדר, נציב שירות המדינה, אבל נדמה לי שהוא לא עונה לשאלות כאלה, ומשאיר את העבודה השחורה למזוז. בכל מקרה המינויים האלה חזיריים, חזיריים ממדרגה ראשונה.
והאם אוסף הדירות, וכל הרכישות המפוקפקות והמכירות המפוקפקות, מתורמים, לתורמים במחירים מיוחדים, המותאמים גם לכיוון, דירות בסטטוס האסור למגורים כאשר המחליט הוא גורם עירוני, האם כל זה לא פלילי? אנא אערף אני לא עורך דין, בשביל זה אנחנו משלמים הון כסף לפרקליטות, אבל אני יודע שמדובר בחזירות בריבוע.
והאם היחס המיוחד והתמיכות הענקיות אשר אושרו רק לאחר שפונים הגיעו דרך עו"ד מסר, חברו ושותפו של השר, אשר תנועות של כסף מזומן ולא רשום נתגלו ביניהם, האם זו לא רעידת אדמה עם 20 שנות מאסר מאחוריה? איך וויס נישט, I DON’T KNOW. כדאי לשאול את רם כספי, הוא מבין במשפט, אך ודאי שמדובר בחזירות!!!!
וכל כספי העמותות שזרמו לכיס, ועל-פי הדיווחים גם לכיס של המשפחה (באמצעות טיסות ומימון שהייה בחו"ל), האם זה לא פלילי? זה לא יעזור, בשביל פלילי יש בית משפט, יש גם סף גבוה של "מעל ומעבר לכל ספק" ולאחר שיישמעו הראיות, ולאחר שהעדויות תתקבלנה, אז יוחלט, אבל בדבר אחד כבר החלטנו, בחזיריות.
המדינה שלנו היא מדינה מאד מורכבת. שלטון של מלאכים יתקשה לתפקד בה, אך לשלטון של חזירים אין כל סיכוי.
  • שלטון של חזירים לא פודה שבויים כי הוא לא רואה בפדיון כל תועלת מיידית לכיס.
  • שלטון של חזירים לא משקם מפונים, כי המפונים ממילא לא יצביעו עבורו בבחירות הבאות.
  • שלטון חזירי משקר במצח נחושה לציבור, או שמאמין עצמו בשקרים של עצמו וייוצא למלחמת רשות כאשר הוא בלתי ערוך לחלוטין לכאורה או על-מנת להחזיר חטופים, ובפועל על-מנת לתת ביטוי לרגשות נקם אשר אין להם כל מקום בכאלה מצבים. ראש מדינה שיש לה כזה צבא ענק וכזה כוח יכולה לנקום נכון, בעוצמה נכונה, ובזמן נכון, ואין היא חייבת לפעול לפי גחמות של הצד שכנגד (המשתלבות היטב עם הגחמות של מנהיגיה).
  • שלטון חזירי הופך את ועדות החקירה לקרקס. מזל שאת הוועדה הזו אינם יכולים לשבש – כי הם סוף סוף התרחקו מהשלטון.
  • שלטון חזירי מזלזל בשאר רשויות השלטון.
  • שלטון חזירי פוגע בהורים של גלעד שליט בלי כל קשר לשיקול הדעת הממלכתי המלווה יד ביד את השיקול האישי, אך בימי אולמרט הם הלכו ראש בראש, ומי שהתחלף זה אולמרט ולא ההורים של גלעד כך שברור מי היה המוביל בהתנהלות השלילית הזו (וזאת מעבר לעובדה שהוריו של גלעד שייכים בכלל לעולם הקדוש של הנזירים).
  • שלטון חזירי חותם ערב הבחירות על אמנה נגד שחיתות, כאשר הוא יודע שעומדת מאחוריו פיילה ענקית של חשדות אשר ודאי יפרצו החוצה לאחר הבחירות, אך את מי זה מעניין. אחרי המבול; קודם נחתום, ניבחר, נתקרב למוקד סיר הבשר; נמנה גנב למשרד האוצר ופעיל פוליטי/חברתי למשרד הביטחון, וכמו שעד היום הסתדרנו, נסתדר גם הלאה. תזה שיכולה לעלות אך ורק בראש חזירי, אשר המטרה אישית שלו מקדשת עבורו את כל האמצעים.
  • האם נשיקה צרפתית לקצינה צעירה בעת ישיבת הממשלה המחליטה החלטה מאד מאד חסרת שיקול דעת האם היא מעשה פלילי? כן היא מעשה פלילי, כך החליט בית המשפט, אך מעל לכל המעשה הוא חזירי, חזירי לאללה.
  • והרמטכ"ל חלוץ עם העסקות בבורסה בבוקר פרוץ המלחמה, חזירות.
  • וכל הניהול הליקוי של המלחמה, חזירות.
  • וסיכול פעולת ועדת וינוגרד, חזירות.
  • והניסיונות לספן את ועדת גוש קטיף, חזירות.
  • שלטון חזירי הוא שלטון אכזרי, מנוכר, רע ומזיק.
תקראו את חוות החיות של ג'ורג אורוול, ותראו איך הראש החזירי עובר טרנספורמציה מאד מאד מהירה בין סיסמת הבחירות "כל החיות שוות" לבין "כל החיות שוות, אך יש כאלה ששוות יותר" ואת המשפט החדש הם אומרים מעל במה כאשר עדת כלבי רצח עם אוזניים מחודדות מאבטחת אותם בשני צדי הבמה (ואין מדובר במאבטחים של יחידת האבטחה).
ורק שלא יספרו לנו כל הסובבים של אולמרט בפוליטיקה, בעיתונות, במקצועות החופשיים, בתעשיה ובמסחר, במשפחה לאורך שנים, שלא ידעו על נטיותיו החזיריות. נכון, הוא לא הורשע במשפטים, אבל את מי מעניין פלילים? פלילים מעניין את היועץ המשפטי לממשלה ואת מערכת המשפט, ואנו, הציבור, הסף שלנו הרבה יותר גבוה, אנחנו לא מקבלים אנשים רעים גם אם לא הואשמו בפלילים, אנו רוצים מנהיגים טובים:
  • אנו רוצים מנהיגים שינהיגו, ולא יונהגו על-ידי האגו שלהם.
  • אנו רוצים מנהיגים שקולים ולא אלה הפועלים רק על-פי יצריהם האפלים יותר או פחות.
  • אנו רוצים מנהיגים שיעניקו לציבור את גופם ואת נשמתם, ולא כאלה אשר יעבירו נכסים מן הקופה הציבורית לכיס הפרטי שלהם או של סביבתם.
  • אנו רוצים מנהיגים משכמם ומעלה, ולא כאלה מן הקרסול ומטה.
אז אמרנו, תנו לנו ווזיר. נזיר הוא בטח לא יהיה אבל אם הוא חזיר – שיישאר בבית. ואז שרון נפל למשכב, ונאמניו של אולמרט, אותם אסף במאמץ לא קטן במשך השנים, העלו אותו לשלטון ואותנו הורידו למצולות.
לא עוד. רוצים ווזיר, יודעים שנזיר לא נקבל, אך בשום פנים ואופן לא רוצים חזיר.

תאריך:  29/09/2009   |   עודכן:  01/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ווזיר, נזיר, חזיר
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מה ציפית?
חנה איסלר  |  1/10/09 20:25
2
היתה חווה, הריח כמו דיר, ..אז
אורוול  |  2/10/09 01:05
3
חזירות ומצולות הים
יואב תיבון  |  2/10/09 13:47
 
- זה מעיד על טיבון של רן כהן!
כמה שקוף  |  10/10/09 13:51
4
נעקירות היא פשע כלפי המתחלים
שושפרי   |  3/10/09 09:08
5
היום הוקרן הסרט על דדו
שושפרי  |  3/10/09 17:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר שלום פליסר
מאז תהליך אוסלו נוצרו עשרות-אלפי מקורות-פרנסה לאזרחי-ישראל! למי תודה למי ברכה? – לאבירי אוסלו, כמובן!    פנייה למדינות העולם: פיגועים וטרור הם מתכון לפרנסה משגשגת, נסו ותיווכחו
דני בז
טורקיה בחרה צד, ולא בצד הישראלי, אלא בחברתם של אויבי ישראל! טורקיה בגדה בחברות ארוכת-שנים איתנו והיא אינה ראויה עוד לאמוננו, לא כל שכן לשותפות עימנו    על טורקיה "תמימה" ומסוכנת
שולמית קיסרי
בכל חברה תרבותית, ויש הרבה דוגמאות כאלו בעולם הנאור, היו שומרים על לונדון וקירשנבאום כעל פנינת הכתר - אוצר לאומי!
צאלה מיינרט
איך נזכור ואיך נצליח בתוך כל ה"בלאגן" להפוך את ימי החג עבורנו ועבור ילדינו ומשפחתנו לימים נעימים של יחד אישי ומשפחתי מיטיב?    להלן טיפים "משפחתיים"
אפרי הלפרין
WW-III היא לא טכנולוגיית האינטרנט החדישה, WW-III היא גם לא ספורט היאבקות חדש, WW-III היא מלחמת העולם השלישית (ורביעית כבר לא תהיה)...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il