X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכירות קסטרו ירדו ברבעון הראשון של השנה ב-60 מיליון שקלים ועמדו על סך כולל של 369 מיליון שקל הוצאות ההנהלה גדלו ב-4 מיליון שקל בשל עיבוי כוח האדם במערך הדיגיטל ובשל הקמת פעילות קרולינה למקה בארה"ב
▪  ▪  ▪
השקעות משמעותיות של מותגי הקבוצה [צילום: דודי חסון]

חברת האופנה וההלבשה קסטרו סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2019 בהפסד של 48 מיליון שקלים. הכנסות החברה ירדו ברבעון ב-60 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד ועמדו על כ-369 מיליון שקל.
מכירות בחנויות זהות קטנו בכ-18.8% ובכ-9.7% במגזרי ההלבשה והאביזרי אופנה בהתאמה. בחברה הסבירו את הירידה היחסית במכירות החנויות הזהות, בין היתר, מעיתוי חג הפסח, אשר חל השנה ברבעון השני ואילו אשתקד חל ברבעון הראשון.
הרווח הגולמי של קסטרו הסתכם בכ-195 מיליון שקל (52.7% מהמכירות) לעומת כ-240 מיליון שקל (55.9% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. השחיקה ברווחיות הגולמית נובעת מעלייה בשיעור ההנחות ומעליית שער הדולר ביחס לשקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המכירה והשיווק נשארו זהות לאשתקד עקב יישום תקן 16 וכללו הוצאות שיווק בגין השקת פעילות קרולינה למקה בארה"ב.
הוצאות ההנהלה והכלליות הסתכמו בכ-24 מיליון שקל לעומת כ-20 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול בהוצאות הנהלה וכלליות נובע מעיבוי כוח האדם במערך הדיגיטל של הקבוצה והקמת הפעילות של קרולינה למקה בארה"ב.
לדברי גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו, החברה נמצאת בתהליך פיתוח מתקדם ומושקע של השקת אתרי אינטרנט חדשים ומושקעים בטכנולוגיות החדישות בעולם של המותגים קרולינה למקה ישראל, לאדילה, טופ טן, איב רושה, הודיס וקסטרו.
"מהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח אלה כרוכים בהשקעות משמעותיות של כלל מותגי הקבוצה, הן בהשקעה לפיתוח אתרי דיגיטל חדשים למותגי האופנה המובילים בישראל, והן בפיתוח שדרה ניהולית מתקדמת צעירה וחדשה. זאת במטרה להוביל את ענף האופנה בישראל עם המותגים הטובים ביותר, חידוש והצערת בית האופנה קסטרו כמותג האופנה הישראלי המוביל בישראל", טען.

תאריך:  30/05/2019   |   עודכן:  30/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו תוקף את הליכוד וטוען כי ניסה לפלג את מפלגתו במהלך ימי המו"מ הקואליציוני באמצעות הצעות לתפקידים שהוצעו לכל הח"כים    "הליכוד אינו מייצג ימין אלא מייצג פולחן אישיות"    על הציוץ של יאיר נתניהו בעניין מינוי וינשטיין הגיב: ממליץ להפנות את השאלה לפסיכיאטר המחוזי
איתמר לוין
החברה תוכל לתפוס בעוד תשעה חודשים קרקעות הנחוצות לבניית הקו הסגול של הרכבת הקלה בתל אביב - אם לא יינתן פס"ד בתביעת הדיירים לזכויות ובתנאי שתשלם דמי שכירות
מירב ארד
לאחר ההקצאה, יצטרף פתאל אל דבוקת השליטה בחברה    פתאל יהיה זכאי למנות דירקטור מטעמו
איתמר לוין
הרב יקותיאל אבוחצירא חויב לשלם למס הכנסה מיליוני שקלים, וטען שאם הביצוע לא יעוכב - יהיה עליו למכור את דירתו או את דירת בתו    מינץ: בני הזוג אבוחצירא אמידים
מירב ארד
נתניהו קיים שיחות ושוקל להכריז שלא יישב עם ליברמן בממשלה    ליברמם מכנס מסיבת עיתנואים בשעה 12:00    ח"כ פורר: "היה משעשע לשמוע את רה"מ מדבר על גחמות אישיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il