X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לסבתא הינתקות נולד נכד בעייתי: דוח גולדסטון. המופרע מספר לכל העולם, שאימא עופרת יצוקה היא אכזרית, ששה אלי הרג, שביצעה פשעי מלחמה. אל תזכירו לו את סבתא הינתקות, מפני שהוא לא מוצא שום קשר בין האכזריות של אימא עופרת יצוקה, להתעללות שעברה סבתא הינתקות
▪  ▪  ▪
בושה להורי ההינתקות [צילום: AP]
המלחמה בשחיתות חיכתה, ההינתקות לא. דקה אחרי שנולדה, התנפלו עליה חמאסניקים, והתעללו בה. טרוריסטים נלהבים מיקמו את עצמם קרוב כמה שאפשר, ושיגרו טילי קסאם מדי יום. חיי תושבי הדרום הפכו גיהנם

הפרוטוקולים של זקני צה"ל
קובי לירז
לא אנחנו צריכים לספק הסברים והתנצלויות בעקבות עלילת הדם של גולדסטון וחבר מרעיו. מי שצריך לעשות זאת הם כותבי הדוח עצמם
לרשימה המלאה

זה התחיל ב-1982. מאות אלפי שמאלנים התכנסו בכיכר מלכי ישראל, וביצעו אונס קבוצתי בשר הביטחון דאז אריאל שרון. התקשורת דיווחה על ארבע מאות אלף. ועדה בראשות השופט כהאן דרשה לסלקו ממשרד הביטחון, והוא מחל על כבודו והסכים לקבל תיק זניח, נטול אגו. העיקר להיות על הגלגל.
ב-2001, בסיועו הברוטאלי של חתן פרס נובל לטרור, הנוכל יאסר ערפאת, הגיע שרון אל קצה הפירמידה. הבוחרים בשלב הראשון העיפו את אהוד ברק מהשלטון, ושנתיים אחר כך, שלחו את סוכני אוסלו לאגף השיקום של הפוליטיקה. אורי דן ז"ל חגג: מי שלא רצה אותו בביטחון, קיבל אותו כראש ממשלה.
לקראת סוף הקדנציה הראשונה, התחילו רינונים סביב שרון (יוסי שריד: "שרון הוא ראש משפחת פשע - ושיתבע אותי, נראה אותו" / ניסים משעל, 31.12.02). חוקרי משטרה הזמינו אותו לחקירה פלילית, והוא היפנה אותם לשני בניו. גיבור סאברה-ושתילה לפני שמצא מקלט בקופסת האתרוגים של אמנון אברמוביץ', התחבא מאחורי זכות-השתיקה של עומרי וגלעד. חדי עין הבחינו שעננה פלילית התעקשה ללוות אותו באשר יפנה. עד לרגע זה ממש.
הסיוטים מ-82' חזרו. בחלומותיו, מצא את עצמו מוקף במאות אלפי שמאלנים מיוחמים, באמצע הכיכר ע"ש מלכי ישראל, שבינתיים השילה מעליה את כל המלכים, למעט אחד. תן להם את מבוקשם, יעצו המומחים, ותזכה להגנתם. והוא נתן.
ההינתקות היא תוצאה של בגידה.
בזמן "ההריון", אמנון אברמוביץ' הכריז עליו כעל "אתרוג", ויואל מרקוס תחת הכותרת "השחיתות יכולה לחכות" (הארץ, 17.6.05) העביר מסר למזוז ולעדר כלבי השמירה, שעד שההינתקות לא תצא לאוויר העולם, אסור לגעת במנהיג שבגד במצביעיו.
"פעם בכמה זמן", כתב מרקוס במאמרו, "יש מהלכים היסטוריים שהם בנפשנו. כאלה היו מלחמת השחרור ב-48', קליטת גל העלייה הגדול ב-50', מלחמת ששת הימים ב-67' ומלחמת יום הכיפורים ב-73'. ההינתקות היא אירוע מעצב כזה, הדורש התמקדות בלעדית בו. המלחמה בשחיתות חשובה, אך היא יכולה לחכות". סוף ציטוט.
המלחמה בשחיתות חיכתה, ההינתקות לא. דקה אחרי שנולדה, התנפלו עליה חמאסניקים, והתעללו בה. טרוריסטים נלהבים מיקמו את עצמם קרוב כמה שאפשר, ושיגרו טילי קסאם מדי יום. חיי תושבי הדרום הפכו גיהנם. ההינתקות עברה אונס קבוצתי, והתעברה. הבטן המלאה של מחליפי שרון, תפחה במקביל לבטן של ההינתקות.
עופרת יצוקה בקעה לאוויר העולם בסוף דצמבר 2008, קצת יותר משלוש שנים לאחר ההינתקות. עופרת יצוקה היא הבת המיליטנטית של ההינתקות האומללה. המאמץ לנקום בטרוריסטים שפגעו באימא הינתקות היה מאוד גדול. כתום הלחימה, שבה עופרת-יצוקה הביתה כמנצחת, היישר לקלחת הבחירות. המועמדים ששלחו אותה, ביקשו להצטלם איתה.
כעבור שנה, ילדה עופרת יצוקה את דוח גולדסטון. לסבתא הינתקות נולד נכד בעייתי. המופרע יצא לאוויר העולם כאחוז אמוק. הוא שונא את אימא עופרת-יצוקה, ואין לו שום עניין בסבתא הינתקות. לכל העולם הוא מספר, שאימא עופרת יצוקה היא אכזרית, ששה אלי הרג, שביצעה פשעי מלחמה. אל תזכירו לו את סבתא הינתקות, מפני שהוא לא מוצא שום קשר בין האכזריות של אימא עופרת יצוקה, להתעללות שעברה סבתא הינתקות.
וכשאימא עופרת יצוקה נשאלה לפשר העוינות של בנה דוח גולדסטון, השיבה: "בנים גידלתי ורוממתי, והם פשעו בי". וההורים של סבתא הינתקות? הבושה מונעת מהם לקחת אחריות...

תאריך:  01/10/2009   |   עודכן:  01/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההינתקות היא הסבתא של גולדסטון
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר דוקר -
st  |  1/10/09 21:55
2
ההנתקות היא הסבתא של גולדסטון?
סבתא רבא  |  1/10/09 23:54
3
זה חלקי
מד' ליונה עיוורת  |  2/10/09 00:00
4
ואתה מה?
היסטוריון  |  2/10/09 06:33
 
- אתה לעומת זאת נשארת בשלב האמבה ל"ת
שרון ר.  |  3/10/09 15:32
5
עורך מעריב יואב צור הרס את NRG
גיזמו בון  |  2/10/09 11:19
 
- אל תדאג; הרציניים יגיעו לכאן. ל"ת
ירון זכאי  |  2/10/09 13:46
6
האו"מ , כייצרן וועדות אנטי -
הרשלה  |  2/10/09 13:05
7
גולדסטון נעזר גם בשמאל שלנו.?!
הרשלה  |  2/10/09 13:21
8
שם ההנתקות: גרוש יהודים מארצם! ל"ת
הניה  |  18/10/09 17:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חז"ל נותנים שני נימוקים למצות סוכה, שלכאורה סותרים זה את זה. אלא שבמבט מעמיק יותר מסתבר, שלפנינו חיבור בין הגשמי לרוחני
עו"ד אברהם פכטר
נאומו המרגש וההיסטורי של נתניהו באו"ם - נשמע כמו "בום" על-קולי, במליאת האו"ם ובעולם כולו. זה לא היה נתניהו נגד האו"ם - אלא נגד הצביעות העולמית, אי-העשייה, השיתוק ומתן פתחון פה, לנסיכי האופל נוסח דרקולה-אחמדינג'אד    לאונרד כהן סיים את הופעתו בישראל בברכת הכהנים וביבי סיים את נאומו בפסוק: "ה' עוז לעמו ייתן"
ד"ר יובל ברנדשטטר
החטא הקדמון של החזרה לציון הוא העסקת הערבים, והניסיון הנואל ליצור מדינת אפארטהייד של עבדים ערבים מופרדים מן האדונים היהודים    מדינת ישראל בכלל ומדינת תל אביב בפרט צריכה להחליט אם היא מדינת העם היהודי, או גרסה של דרום אפריקה
יצחק מאיר
חגו של העראי השברירי, הנשען על כתלים של בינתיים, והתלוש ההולך ושמתברר ואין לו קיום אלא לשעה סוכך עליו, הוא חג האמונה. זה טיבה. היא מתקיימת בין ספק כתלים, היא מבטת מבעד לסבך הסכך בכוכבים הרועים בשמים, ושם היא דרה
צ'לו רוזנברג
כל מי שעקב ברצינות אחר המהלכים שהובילו לפסגה, אחר הנאמר בנאום אובמה בתום המפגש ודבריו הברורים והחריפים בפני העצרת, אינו יכול להגיע למסקנה אחרת והיא שהמדובר, למרות דבריהם של המלגלגים, בנשיא נחוש, החותר להשיג את מטרותיו מבלי לקמץ במאמצים    ראוי שאזרחי ישראל, ומנהיגיה במיוחד, לא יזלזלו בו ובאנשיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il