X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מספר אירועים משמעותיים יעצבו את העולם במהלך השנים הבאות נשמע סיפורים מפתיעים של יציאה "מחושך לאור" כלכלה: תחול התפתחות בכלכלת ישראל וכן התפתחות מפתיעה צפויה בטכנולוגיה ועוד: תקופה קשה למעצמת העולם תחזית הכוכבים לשבוע שבין 8.10.09-2.10.09
▪  ▪  ▪

ביום שלישי האחרון, בתאריך 29.9 נעצר כוכב מרקורי, ובתאריך 30.9 החל בהילוך הקדמי. מבנה הכוכבים במהלך השבוע הקרוב מביא לראייה פנימית חדה במיוחד, אם כי זו אינה מבטיחה תמיד את היכולת לממש את הרעיונות הנפלאים. כוכב מרקורי הוא השליח המהיר, העוזר ליזום ולהמריץ את העניינים. השינוי בכיוון של המרקורי מקל על התקשורת הבינאישית, אבל בהמשך, השילובים שלו עם האורנוס, בתאריך 4.10, ואחר כך עם הסאטורן, יעוררו מתחים חזקים שעלולים להביא למשבר.
מאידך-גיסא, ישנם מבנים הרמוניים, המביאים רעיונות חדשים ויציאה מהקופסה בדרך החשיבה. נכון יהיה לשתף פעולה לסיעור מוחות בעבודות צוות, מה שמביא גם לתמיכה הדדית. בתאריך 8.10 המבנה אינו טוב בכדי להציג רעיונות חדשים, הצורך ברישום פרטים (מזל בתולה) דורש עבודת הכנה, לפני שאתם ממשיכים. המרקורי ממשיך למנעד לא קל עם פלוטו בתאריך 10.10 ונדרשת זהירות בתקשורת. אפשר שתאמרו או תסמסו מילים שלא התכוונתם לתוכנן ולפרשנות שתתקבל מהן, או להשפעה ולדרמה שתתפתח בעקבותיהן.
מצב הכוכבים הנפרש בפנינו לאורך הימים הבאים מניב כמה אירועים משמעותיים שיעצבו את העולם במהלך השנים הבאות. כמו למשל, התחלת השיחות בז'נבה בין המעצמות ובין אירן ביום חמישי האחרון. כל היבט עם כוכב אורנוס "מקפיץ" את המתח והרצון להשתחרר, אבל לעומתו כוכב סאטורן רציני, שומר על שליטה עצמית ובהמשך, ההשפעה של כוכב פלוטו תביא צלילה אל תוך תהומות הנפש. בתקופה הבאה נשמע סיפורים מפתיעים של יציאה "מחושך לאור".
כוכב מרקורי הוא השליח, שבסיפורי המיתולוגיה היה אחד מחמשת האלים והיה יכול להיכנס אל השאול לבקר את פלוטו, ולצאת משם. המפגש בין הכוכבים מספר לנו שאנחנו נגיע למקומות מפחידים, כאלו שלא רצינו להיות בהם, אבל נצא משם ונחזור עם מידע חיוני. זו תקופה בה כל אחד מאיתנו הוא שליח של שינוי, שינוי המאפשר היכרות עם רעיונות "אחרים", היכולים להביא מהפך לכיוון הרצוי יותר.
בתאריך 4.10 הירח מלא, ב-11 מעלות במזל טלה. מבנה הכוכבים מעורר את האמביציה ודוחף להישגים. המפגש עם זאוס (כוכב אורני) מסמל אנרגיה מכוונת. במישור אחר, הזאוס מסמל משאיות, רכבים כבדים, אופניים וכל מכשיר שיכול להסיע אותנו סביב. ייתכן שנשמע על נושאים שונים הקשורים במכשירים מכאניים, כמו גם בעיות קטנות וקלקולים וכדומה, ולכן נהגו בזהירות. בנוסף, צפויה גם התפתחות מפתיעה בטכנולוגיה.
בקנה מידה עולמי, נשמע שארה"ב מעורבת בכוח בכמה אירועים על פני הגלובוס, על פורומים פוליטיים וצבאיים בעולם הגדול, שינסו להגיע לשיתופי פעולה ביניהם. מצב הכוכבים המתפתח לקראת התאריך 14.10, מרמז על הסלמה במשבר בינלאומי. ייתכן שזה קשור באירן (לירח המלא במעלה ה-11 בטלה, יש חלק בתהליך הזה, כפי שאסביר בהמשך המאמר).
השבוע...
2.10
מה שנאמר לכם ומה שאתם חווים רגשית אינו נמצא באותו מקום היום, כך שכדאי לשמור על ערנות ביחס למה שקורה סביבכם. אם אתם מרגישים בטוח יותר לרשום את הנתונים על הנייר, עשו זאת בזהירות ושימו לב לפרטים לפני שאתם חותמים. המטרה שבחרתם אולי אינה ריאלית ועדיף היום לתמרן את הדברים. אפשר לבנות יסודות חדשים כדי להתחיל ולקדם תוכניות.
3.10 הירח בטל משעה 05:20 עד שעה 11:21. אירועים חברתיים מתפתחים היום, חלקם יהיו משמחים ומעוררי השראה, חלקם בזבוז זמן. מפגש חברתי יכול להבשיל להסכם עתידי. בימים הקרובים הרבה נושאים שהיו בהמתנה, יתחילו להתקדם. העיתוי יהיה נכון בשבוע הקרוב. נסו לעבור שנית על הפרטים, כדי לא לקדם משהו לפני הזמן. ההרגשה העיקרית בימים הקרובים היא של התחדשות ורעננות. וכל מה שיש לכם ספק לגביו, הניחו לו.
4.10 היום הירח מלא, זהו יום אקטיבי מאוד. יש צורך במרחב גדול יותר, מאחר שקל מאוד לעצבן אחד את השני. היום מתאים לטפל בכל פרוצדורה שנדרשת, כאשר הדברים מסודרים, הכל נע בקלי קלות. הרגשות טובים היום, וזה משפיע על הדרך בה אתם פועלים במשך היום. אל תגררו דברים, השקיעו ועשו את הנדרש כדי לדעת שסיימתם מה שצריך לסיים. לקראת הערב, תיקלעו למצבים בהם המחשבות מוסחות וקשה להתמקד. נסו לראות ולהבין את שני צידי המטבע. עדיף לאסוף מידע ואז לקבל תמונה רחבה של המתרחש, כך תוכלו לתעל את האנרגיה בהצלחה למקום הרצוי.
5.10 הירח בטל משעה 07:46 עד שעה 18:33. היום ברובו, מתאים להמשיך רק מה שכבר התחלתם לעשות. בשעות הערב, עדכנו את ספרי החשבונות ואת מספרי הטלפונים. הימים הקרובים יהיו יותר תכליתיים.
6.10 כל עבודה שיש לעשותה היום, תהיה עניינית, בלי תחכומים מיותרים. הרגשה של ביטחון בסיסי ותמיכה הדדית עוזרת לכם לעלות על דרך המלך, אך אל תתנו לפרטים מיותרים לבלבל אתכם ואל תתפתו להבטחות גדולות. התקוות שעולות היום יאכזבו אתכם בהמשך.
7.10 אתם יודעים היום מה אתם רוצים ולמה אתם מצפים. שיתוף פעולה יהיה מבורך, לכן התחלקו במטלות. יש רצון גם לצאת להרפתקאות קטנות, זה נחמד במידה שתשמרו על הגבולות של עצמכם, אל תעשו דבר בגלל פיתוי רגעי. הרגשות הפנימיים עלולים להיות מנוגדים למציאות בה אתם גולשים היום, התקשורת יותר אמוציונאלית, לכן יש מילים שלא התכוונתם להן ואלה עולות כטריז ביניכם לבין היקרים לכם וגורמות לתסבוכת שעלולה להפוך לכדור שלג, שאין לכם שליטה עליו. אם אכן זה קורה, הניחו לדברים היום, טפלו ותקנו ביום אחר. הירח בטל משעה 19:10 עד שעה 23:46.
8.10 היום התקשורת רצינית יותר, אין מקום להתבטאות רגשית וזה גם לא מתאים היום. גם הפעולות שאתם עושים תכליתיות בלי מריחה מיותרת. זה יום נהדר לארגן ולסדר את הבלאגן בכל התחומים הקיימים בחייכם. יש מקום להתייחס לפרטי פרטים, לשלוט על סדר עדיפויות. כל הסכם שייחתם היום, ישרת אתכם בדרך הטובה ביותר. הירח במזל תאומים הרמוני לשמש במזל מאזניים, כל בעיה שתתעורר בדרך תיפתר בהמשך. היום יש נטייה לגלוש לתוך דיפרסיה, מצב הרוח עלול להיות מתסכל בגלל המפגש הריאלי עם המציאות. הידיעה מראש את המצב, יכולה לעזור לכם למנוע את התסכולים ולשלוט על הדרך בה אתם חווים התנסויות ואתגרים.

אצלנו וגם שם...

System.String[]

העולם ואירן

System.String[]

כלכלה ושווקים

System.String[]

תאריך:  02/10/2009   |   עודכן:  02/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוצאים מחושך לאור?
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
כמה מידע מענין שאת נותנת
לנו הקוראים.  |  2/10/09 13:01
2
מרתק כתמיד!!!
דן 7  |  2/10/09 13:53
3
תחזית אופטימית
הוקוס פוקוס  |  2/10/09 14:27
4
תודה וחג שמח לכולם.
דר.בן ישי  |  2/10/09 14:28
5
SHABBAT SHALOM
EM  |  2/10/09 16:30
6
חג שמח ונפלא!!
רלי  |  2/10/09 18:59
7
צדקת. אסונות הטבע שכתבת עליהם
שרונה ר.  |  3/10/09 08:17
8
שאלה לטובה
גבי בלוטוס  |  3/10/09 11:13
 
- בלי להיות מומחה רואים שביבי
פלצבו לוי  |  3/10/09 18:37
 
- תמשיכי לקשקש ולענות לעצמך ל"ת
את משועממת......  |  3/10/09 23:18
9
שיתגשם מאמרך לטובה
עטרה קלימי שגב  |  4/10/09 05:48
10
נהנית בכל שבוע גם אם התחזית
דר. בן ישי  |  4/10/09 06:51
11
כרגיל מוכנים לשבוע הבא עם כלי
הרמת שרונית  |  4/10/09 15:53
12
איזה אוסף של דברים לא נכונים
גדילו  |  13/10/09 21:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
אהוד ברק הפעיל בלקיחת הסיכון אינטואיציה ושיקולי כבוד - שהיה יורד לשפל המדרגה, לו היה חייב לבלות את ימיו במעצר, בהבל-פה של השופטת, והיו יכולים להיות לה מניעים רבים דווקא משום התערבות ממשלת בריטניה בנושא: לדוגמה - אנטישמיות, פרסום בינ"ל, יישום עקרונות משפטיים מעוותים ועוד
נסים ישעיהו
האתרוג נלקח פרי, ההדס והערבה נלקחים ענפים כי זה מה שהם יכולים לתת ורק הלולב המכובד, זה שמייצג את לומדי התורה, נלקח ענף צעיר שעדיין לא נפרצו עליו. למה לא לוקחים את פריו הטעים של התמר במקום ענף שאינו מייצג את טובו של העץ?
מנחם רהט
האם מדינת ישראל נולדה בחטא? האם היהודים ביצעו "טיהור אתני" נאצי?
יהונתן דחוח-הלוי
האם שתיקת ארגוני זכויות האדם על הריגת עשרות פלשתינים במסגד ברצועת עזה קשורה לוועדת גולדסטון?
עו"ד עמית חלמיש
בעקבות הנתונים המראים כי 60% מהישראלים קונים בכרטיס אשראי - פעמונים, ארגון לשיקום כלכלי, מזכיר כיצד ניתן להשתמש נכון בכרטיס האשראי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il