X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
60% מן הדירות המוצעות בהגרלה התשיעית של מחיר למשתכן הן באזורי הביקוש הביקוש הגבוה ביותר - לדירות בראשון לציון, באר יעקב, ירושלים, אילת ורמלה לראשונה - דירות צמודות קרקע בבניה לא רוויה בעיר אילת
▪  ▪  ▪
תושבי אילת שעטו להגרלה [צילום: יגאל יששכרוב]

21,228 משקי בית נרשמו להגרלה התשיעית של מחיר למשתכן אשר נסגרה ביום חמישי האחרון. תוצאות ההגרלה יפורסמו במהלך חודש נובמבר.
מתוך כלל הנרשמים, 8,650 נרשמו כבני מקום להגרלה ביישוב בו הם מתגוררים. 1,054 משקי בית נרשמו כמשפרי דיור.
ההגרלה התשיעית של 'מחיר למשתכן' כוללת מעל 3,000 יחידות דיור ב-13 יישובים ברחבי הארץ: ירושלים, ראשון לציון, באר יעקב, מגדל העמק, אשקלון, רמלה, אילת, מעלה אדומים, נתיבות, בית שאן, נהריה, קריית ים וג'סר א-זרקא.
כ-60% מיחידות הדיור המוגרלות נמצאות באזורי הביקוש. 600 יחידות דיור יוגרלו בעיר ירושלים, בשכונת מורדות ארנונה ובשכונת רוממה, 729 בראשון לציון, 598 בבאר יעקב. ערים אלה מובילות את רשימת היעדים המבוקשים על-ידי המשתתפים בהגרלה.
היישוב המבוקש ביותר בהגרלה הוא ראשון לציון עם 13,365 נרשמים. במקום השני נמצאת המועצה המקומית באר יעקב עם 9,120 נרשמים. ירושלים הגיעה אל המקום השלישי עם 4,221 נרשמים. אחריה, במקום הרביעי, נמצאת אילת עם 2,030 נרשמים. את החמישיה חותמת העיר רמלה עם 2,935 נרשמים להגרלה.
לראשונה בתוכנית מוגרלות דירות בבניה לא רוויה: הדירות באילת ישווקו בתוכנית מחיר למשתפר, במסגרתה באזורי עדיפות לאומית וביישובי קו עימות, ישווקו יחידות דיור בבניה נמוכה וצמודת קרקע למשפרי דיור כבר בסבב הגרלה ראשון, ללא עדיפות בין הסדרות ובין חסרי דיור למשפרי דיור.
הדירות באילת צופות למפרץ אילת, הן גדולות יותר וצמודות קרקע, מהוות הנחה משמעותית ממחיר השוק, וישווקו החל מהיום הראשון בהנחה ממחיר השוק למשפרי וחסרי דיור, כך שמשפרי דיור יהיה בעלי סיכוי שווה לזכות בדירות. לחסרי דיור ינתן בנוסף להנחה מענק של 40,000 בהתאם לכללי התוכנית ביישובי עדיפות לאומית. בני העיר אילת הביעו ביקוש חסר תקדים בהגרלה ומהווים כ-57% מהנרשמים להגרלה.
החל מהגרלה זו, חלים כללי הסדרות החדשים בתוכנית: כדי לשמור על עדיפות מסוימת לזכאי סדרות א' וב' הוותיקות יותר, ובד בבד כדי להעניק אפשרות ממשית גם לזכאי סדרה ג' לזכות בהגרלות הגדולות - הוחלט שתינתן עדיפות בשיעור של 50% מן הדירות בהגרלה לזכאי סדרות א' וב', ללא העדפה פנימית בין הסדרות. יתרת הדירות (50%) תוגרל בין כלל חסרי הדירה מסדרות א', ב' וג', ללא עדיפות לסדרה מסוימת.

תאריך:  28/10/2019   |   עודכן:  28/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
לא היו נפגעים בתאונה    החלק שוקל כארבעה ק"ג    בשנים האחרונות היו כמה אירועים של נפילת חלקים מכלי-טיס אמריקניים באוקינאווה
עידן יוסף
עידן יוסף
סתירה בין ראשי כחול לבן על הסיבה למו"מ התקוע מול הליכוד - לדברי לפיד הסיבה היא פרסונלית מול נתניהו ולדברי גנץ בגלל סירוב הליכוד לנסח קווי יסוד
איתמר לוין
נאור יצחק הרג את חיר חמדאן, שהסתער ובידו סכין על ניידת משטרה    מח"ש סגרה את התיק בנימוק של העדר אשמה, באישורו של שי ניצן    אביחי מנדלבליט דחה את הערר על ההחלטה    גרוסקופף וקרא קובעים: יש ראיות לכאורה נגד יצחק, מנדלבליט התעלם מן האינטרס הציבורי, ההנמקה של החלטתו אינה עומדת במבחן
אביתר בן-צדף
לבנה נזרקה על החייל באפגניסטן    המגן שוקל כק"ג, וסוגר את המרווח בין האפוד לבין הקסדה בעורף, בצוואר ועל הפנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il