רשת האופנה קסטרו בניהולה של משפחת רוטר פרסמה (יום ה', 28.11.19) דוחות לרבעון השלישי ומציגה דוחות חלשים לרבעון השלישי של השנה. מהנתונים עולה כי בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה עברה החברה להפסד נקי של 69.4 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 11.6 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי רשמה קטסרו של כ-32 מיליון ש"ח לעומת כ-9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-434 מיליון שקלים לעומת כ-434 מיליון שקלים בדומה לרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ב-3 הרבעונים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-1,264 מיליון שקלים לעומת כ-1,285 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
ההפסד התפעולי ב-3 החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-36.2 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-21.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי הסתכם ברבעון בכ-17.3 מיליון שקלים לעומת כ-8 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס, אמר: "קבוצת קסטרו-הודיס נמצאת במרכזו של תהליך רחב של שינויים בכל מותגי הקבוצה במטרה לחזור לצמיחה, לשפר את היעילות התפעולית של מותגי הקבוצה, ולהמשיך לבסס את מעמדה של הקבוצה המחזיקה במותגי האופנה המובילים - קסטרו, הודיס, איב רושה, קרולינה למקה, אורבניקה, טופטן, קיקו מילנו ואקססורייז - תוך חידוש והצערת בית האופנה קסטרו כמותג האופנה הישראלי המוביל בישראל".