|
1 |
|
|
יצחק רבין היה אדם לא סובלני, עצבני וגס רוח. לאנשי הימין קרא פרופלורים. ליורדים קרא נפולת של נמושות, למרות שבנו יובל גר עשרות שנים בארה"ב. לעוזרו המסור פרס קרא חתרן בלתי נלאה. את אנשי תנועת החרות שנא ולא היסס לפתוח באש על פליטים יהודים בספינה אלטלנה. על כל אדם שניקרה בדרכו היתה לו ביקורת שלילית. רמתו המוסרית של רבין היתה נמוכה. בתור שגריר ישראל בארה"ב הוא לא התבייש לנאום בחגיגות בר מצווה ולבקש על זה כסף. לפי הוראות התקשי"ר, אסור לשגריר לעשות עבודה נוספת בתשלום ללא אישור נציב שירות המדינה. נשיאת נאומי הסברה היא מתפקידו של שגריר, ועל כך הוא מקבל משכורת. את הכספים שהרוויח רבין בניגוד לחוק הפקיד בחשבון מט"ח על שם אישתו והסתיר זאת מידיעת משרד האוצר. אישתו לא התביישה למכור במכירה פומבית עוד בחייו את המתנות שקיבל כראש ממשלה. את ארגזי הוויסקי שהיו דרושים לאלקוהוליזם שלו קנה רבין ע"ח תקציב המדינה. בקיצור: טיפוס שלילי ובלתי מוסרי. עצרות רבין משקפות בדיוק את המורשת השלילית הזאת. גם הן שליליות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה מתאים לאופיו |
|
|
2 |
|
|
המרכז הרפואי ע"ש רבין
כיכר רבין
מרכז רבין
כביש רבין
צומת רבין
ביה"ס התיכון ע"ש רבין
גן ילדים רבין
נחל רבין
מפרץ רבין
דליה רבין
מורשת רבין
עצרת רבין
אגם רבין
בקעת רבין
הר רבין
המכללה החקלאית ע"ש רבין
עוגיות רבין
אורז רבין (במקום אורז בן גוריון)
מטוס רבין
מקלע רבין (במקום מקלע קלשניקוב)
מועצת רבין
לאה רבין
ספר רבין
יומן רבין
מכתבי רבין
מחשבות רבין
מרק רבין
רוטב רבין
מילגת רבין
קרן רבין
יובל רבין
כל המרבן הרי זה משובח... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ק'ר |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
בדמוקרטיה, אין היחיד לוקח את החוק לידיו, גם כשהממשל מושחת, והוא היה מושחת ורבין היה בראשו.
אבל אלימות אסורה במשטר דמוקרטי, לטוב ולרע.
למפלגת העבודה היתה את היכולת להאדיר את גדולי קטניה,
עמיר פרץ לדוגמה, הנשיא פרס ועוד,
אין פלא בכך כי גם פרס גם פרץ, אינם מצליחים להשתלב בפוליטיקה האנגלו סקסית, הרואה בהם ; סתם אנשים.
לא חבר הסתדרות
לא עובד מדינה, עדיין
לא קבע בדימוס
במגעים להשתלב בסדנא של חליבת פרות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבל אסור היה לרצח |
|
|
5 |
|
|
במדינות שמכבדות את עצמן, כמו צפון קוריאה למשל, הנצחה כזאת היתה נחשבת לדלה ועלובה ביותר, ולכן חובה עלינו ללמוד מהם מהי הנצחה אמיתית ומהו פולחן אישיות אמיתי.
אז אם אנחנו רוצים באמת להתחרות בצפון קוריאנים ובמדינות נאורות אחרות כמו אלבניה למשל, עלינו להשתפר.
והרי הצעותי לשיפור:
אני רוצה שע"פי חוק, תחוייב כל משפחה שיש בה יותר משלושה ילדים לקרוא לרך הנולד או לרכה הנולדת בשם רבין או רבינה.
אני רוצה שבכל בית בישראל תוצב מזוזה נוספת ליד המזוזה הרגילה. בתוך המזוזה החדשה תונח תמונתו של רבין וכל אזרח יחוייב ע"פי חוק לנשק את המזוזה החדשה בבואו ובצאתו מביתו.
בנוסף, יחוייב כל אזרח ע"פי חוק לתלות תמונה גדולה של רבין בסלון ביתו.
אני רוצה לראות תמונות ענק של רבין בכל הרחובות המרכזיים, מתחת לכל גשר, מעל לכל בנין גבוה, בכל מוסד ציבורי, בכל משרד ממשלתי ובכל מוסד חינוכי - מגן חובה ועד לאוניברסיטה.
אני רוצה לשמוע את קולו בוקע מרמקולים רבי עוצמה במרכזי הערים ובמקומות בילוי מרכזיים.
אני רוצה שבכל הפסקת פרסומת בטלויזיה תוצג לכמה שניות שיקופית עם פרצופו.
אני רוצה פסלים בדמותו בכל הכיכרות (על פי המודל הצפון קוריאני), ולא איכפת לי אם דמותו תוצב על פסל של סוס, ג'ירפה או היפופוטם.
אני רוצה שיבטלו את כל השטרות ואת כל מטבעות הכסף שנמצאים היום במחזור, ויטביעו במקומם מטבעות ושטרות חדשים שישאו את דיוקנו.
אני רוצה עוד בתי חולים, עוד בתי-ספר, עוד גנים, עוד רחובות, עוד כיכרות, עוד מתנ"סים ועוד מוסדות ציבור שישאו את שמו.
אני רוצה שיוחלף שמה של העיר הרצליה, לרביניה.
ובשלב הסופי, אני רוצה ששמה של מדינת ישראל יוחלף למדינת רבין/ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ש. כהן |
|
|
6 |
|
|
מדברים על מורשת רבין היה שגריר רמטכל וארש ממשלה מבצע תפקידים מינסטריאלים.
כשרבין היה בחיים האם דיברו על מורשת שהיתה לו? אף אחד לא דיבר וגם רבין לא חשב שיש לו מורשת.
האם כל מי שנרצח פוליטית היתה לו מורשת? נקח את שגרירנו בלונדון ארגוב שנורה ונשאר משותק אחרי מותו השאיר אחריו מורשת?
גנדי -רחבעם זאבי ז"ל האם אחרי מותו היתה לו מורשת ?
מדוע השמאל לא הנציח את מורשתו?
איך אפשר להכריח בכוח קבוצה שלמה בעם לקבל את דעותיו של רבין ז"ל בגלל שנרצח? ועוד לעשות טרררם גדול וניצול פוליטי.
דוגמא נוסםת :גדליה בן אחיקם גם נרצח והוא היה מנהיג היהודים בדורו האם הצניחו לעם ישראל מורשת ודרך המחשבה הפוליטית של גדליה בן אחיקם? לא !!!
מה עשו היהודים החכמים הכריזו על יום אבל צום לא על מורשתו אלא על עצם רציחתו של מנהיג היהודים .
וכך היהצריך להעשות עם רבין להכריז על יום זכרון ולא לדבר על מורשתו הפוליטית שמעולם לא היתה לו אלא מורשת השמאל שמנסים להדביק לעם ישראל בכוח בולשביקי שמאלני .
מורשת היתה רק לאדם אחד בעם ישראל וזה משה רבינו שהשאיר את מורשתו באמצעות תורת ישראל לעם ישראל .ובכדי שלא להפוך אותו לאליל המונים הקב"ה העלים אותו מאיתנו על מנת שלא נעלה לקברו ונהפוך אותו למזבח אלילי וטוב שכך.
במקרה של רבין מנסים להפוך את דרכו הפוליטית למורשת של כל העם ומנסים לחנך את הנוער.על מורשת שלא היתה מעולם.
רבין ז"ל היה מנהיג מדיני ותו לא .
נ.ב: מה עם מורשתו של ראש הממשלה לוי אשכול? ואולי בגין?
אפשר להמשיך ולדחוף ללוח השנה עוד 200 ימיזכרון.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.נ |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
נפטר אדם בנסיבות לא ברורות, אבל נפטר ,כמו לכל אדם היו גם לו חטאים.
ביהדות נאמר אחרי מות קדושים אמור -על פי סדר הפרשיות .אתם רוצים להרוג שוב את המת?
יש המון שקרים של הישראלי המכוער ,אז גם הימין הוא ישראלי מכוער ושקרן על ידי הצגה חד צדדית זאת.
היה לי מגע עם האיש רק פעם אחת במלחמת ששת הימים כשביקרנו בגליל והיה מאד נחמד והקרין בטחון
האיש הזה תרם המון לעם ישראל ,כבר שכחנו את נאום הר הצופים שלו.
בסוף דרכו התחיל לחזור בתשובה.
בוגי יעלון מעיד בספרו שרצה לחזור בו מהסכם אוסלו כאשר ראה שהכל רמאות וחיכה להזדמנות שנקטעה באיבה במוות
אפילו לא יודעים בדיוק איך מת , האם במוות טבעי או במיטוט
שלום לעפרו.
לא נאה לא לכותב ולא למגיבים לתגובות של שנאה קשה ונאצות קשות ,על אותה המידה.
אם אמרתם ששנאה דרכו , מדה שעל פי הרב לאו כלל לא בטוח בה, אז אתם רוצים להמשיך דרך נלוזה זאת?
חבל שמדינת ישראל איננה מספיק בוגרת ועדיין יש חששות לנסות לבדוק בדיוק מה קרה ,אולי מחכים שעוד עמה אנשים יעברו לעולם האמת.
יש כאן מורסה המשפריצה לכלוך ומוטב לנקותה לפני שתכניס את כולנו לשנאת אחים בדיוק כמו רצח ארלוזורוב שמתכנני ה'הפרד ומשול' הבריטיים הצליחו בו יותר מדי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה לבל |
|
|
|
|
|
ולאחר קדושים . ולאחר אמור ולאאאאאאאאאחחחחרררר "אם בחוקותיי" הבנת? אם יילך בחוקות אלוהים מה שכאן רבין היה רחוק כרחוק מזרח ממערב רבין היה אדם פחדן שפל ובוגד גדול לצערי היה לו קסם קטן וזה נבע מתוך כך שהיה הרע במיעוטו במחנהו בהשוואה לפרס למשל שחוץ מלדבר הוא באמת לוזר אפס אמיתי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תלמד משהו |
|
|
9 |
|
|
דברי דודו אלהרר משקפים נכונה חלק לא קטן בעם שקץ בפסטיבלי רבין ,בקריאת כל שכונה חדשה בשם המנוח,כל מתקן ציבורי חדש על שמו ועל שום מה ולמה?או-קי היה ראש ממשלה ונרצח.והנכון הוא להנציחו בדר ראויה אבל,להעלותו לדרגת אלוהים חיים ?זוהי כבר קטסטרופה!אולי ישמעו דברי זרים ומנוכרים בעיני השמאל אבל באמת ובתמים מה הבן אדם הזה תרם למדינה?איזו מורשת השאיר מאחוריו?מסורת של ניצול ,שריפת תקציבי ענק, פסטיבלים העולים מיליונים מעשיות וסיפורים שאין ולא היה דבר מאחוריהם?אנא אנו באים ?מבקש אני סליחה מראש על תקיפת ההצגות הללו אבל די!זה כבר מזמן עבר כל פרופורציה של טעם טוב !או שמה אמשיך ואשאל הכיצד זה שר במדינת ישראל נרצח ע"י מרצחים פלסטינים והנה אנו לא רק מוציאים אותם להורג אלא אף עומדים לשחררם מהכלא על מנת שימשיכו לפגע והפעם בחסות הממשל הישראלי המעוות !היכן טכס זכרון ממלכתי ל"גנדי " , היכן לימוד בבתי ספר אודות מורשתו ?(והיה הרבה מה ללמד אודות שמירת ההיסטוריה של הארץ)?מדוע הבושה של אי הופעת שרים מכהנים ביום הזכרון להרצחו של גנדי ?היתכן כי הואיל ורבין השתייך למחנה השמאל הדוגל בחלוקת הארץ וחזרה לשלטון המנדט הבריטי זה 'אין'ואילו באם אתה משתייך למחנה השפיות וברצונך לשמר על עצם ההמשכיות של העם במולדתו זה 'אאוט'וזה פסה ?איך ניתן להסביר את אי השיוויון בין הצדדים ?איך ניתן להסביר כי בדמוקרטיה מתגוננת מחנה הדורש ועושה הכל כנגד עצם קיומה של ארץ ,ומולדת מוליך את המדינה לכיוון אחד?!האדרת שם מקורביו בלבד? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ג'דע |
|
|
10 |
|
|
מה לעשות דודו צודק בכל מילה שיהיה בריא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
the saint |
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
כתבה משמעותית ודיי חזקה של דודו אלהרר.
נכון,מיהו יצחק רבין ?
זהו איש בודד ...!!!
חבריו הקרובים ביותר וברוך השם הם מעטים.
משפחתו ונכדו.
רק הם אלה שמאמינים בצידקת דרכו.
הדרך שהובילה אותו לאי שם.
רבין, כל שנה העצרת לכבודך מקבלת נופך חדש.
נראה לי שהשנה הבאה יצאו במחולות לכבודך..
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמנון לביא-לוי |
|
|
13 |
|
|
רצח הוא רצח הוא רצח !!!!!!!!!!!
במקום להציף את העובדה הזו
ממציאים מושג שלא היה ולא נברא - מורשת רבין.
כמו לא היתה מורשת אשכול, גולדה, פרס, שרון, ביבי, ברק ואחרים. כך בדיוק אין מורשת רבין.
כולם פוליטיקאים מהרמה הבינונית ומטה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רצח הוא רצח הוא . |
|
|
14 |
|
|
זו היתה טעותו הגדולה ביותר. האיש היה מיוחד ומקסים וחבל ששמאלנים מכריחים את המדינה והעם לזכור את רבין בשל הכשלון החרוץ של אוסלו. בתקופת רבין היה המצב הכלכלי חברתי הטוב ביותר של מדינת ישראל מאי פעם. מצב החינוך היה מעולה!!!אלה הדברים שרבין עשה מצויין והיה ראש ממשלה הטוב ביותר שהיה לנו אי פעם. לטעות הזו שרבין נגרר אחרי פרס (ופרס עצמו מודה היום שלא רק שלא יצ מאוסלו כלום אלא שמדובר בטעות איומה) אסור שתהא לה זכרון כאילו רבין אחראי לה לבדו ואם רוצים לכבד את רבין האיש המקסים שאני מאוד מאוד אהבתי והצבעתי עבורו, אז בבקשה- נא לזכור אותו בדברים הטובים שעשה וישנם הרבה מאוד כאלה. אני כמורה מחליפה בבית ספר, ביום הזכרון לרבין הבהרתי לתלמידים שאנשי הימין לא הסיתו (כי מי שהסית הם בודדים שיושבים בגין העבירה הפלילית הזו בכלא. לא יתכן שבני הנוער העובד ושלום עכשיו עוברים בבתי ספר ומסיתים בעצמם ילדים ע"י עלילות דם נגד נתניהו שמכהן כרה"מ ואומרםי שהוא הסית ומראים תמונות שלו על אותה מרפסת בכיכר ציון!!!). הבהרתי לתלמידים עוד כי רבין היה איש מדהים באמת. שהמורשת שלו האמיתית היא אהבת הבריות והארץ בראש ובראשונה. אדם ישר שהתבייש כשאשתו סטתה בנושא חשבון הדולרים והתפטר. אדם שהיה נאהב ונער., עישן לא מעט אבל תמיד, גם מבעד לעשן הסיגריות היה מסתכל באמת ללבן שבעיניים ולא התגורר במגדלי אקירוב ודיבר אל העובדים בגובה העיניים. אדם סוציאליסט בנשמתו, שוחר תרבות וחינוך. איש טוב ומדהים שלב כולנו דואב וכואב מדי שנה על חסרונו. אני אהבתי את רבין. אני מבקשת לכבד את האיש הנפלא הזה ולהפסיק להזכיר את הסכם אוסלו כמה שהיה כאילו, במצג שווא מורשתו. זו לא מורשתו של רבין כאמור.
לדודו הנפלא- מכירה אותך אישית. המשך להתעקש על חופש הביטוי והדיבור על פי חוקי היסוד של מדינת ישראל. שהרי אנו מחויבים לחוקים אלו. סגנונך ודברייך מדויקים ומצויינים ויש לתת להם במה ככל האפשר. צפיתי בך גם בערוץ 2 בתוכנית 6 עם עודד בן עמי, ואמרתי- מזל שאני לא לבד. הנה מישהו שאומר בדיוק את מה שאני ממש ממש רוצה לומר. אז- המשך לכתוב מצויין כמו שאתה יודע, בטא עמדותיך משום שכשלי הן. ולי הרי, אין במה מעבר לזו שאני מנצלת ארוכות כעת. המשך בדרכך הצודקת והמדויקת.
תודה מצפה לטורים נוספים מעניים.
א'. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מהסכם אוסלו- |
|
|
15 |
|
|
האיש היה קשור בכל הכשלונות הצבאיים האפשריים.
(פירוט: מילשטיין)
דיין תימצת אותו "כאחד שלא ירה על אף אחד ולא ירו עליו". להיות בצבא לוחם כל חיו, ולא להשתתף באף קרב זו לא מחמאה.
היה דל באוצרות המילים והמחשבות,גס רוח באופיו,ומשפטיו היו ריקים מתוכן. בחירת הרחובות הלא זוגיים על שמו בכל המדינה, מעידה על שימוש יתר של השמאל לקבע את האיש גבוה בזכרון, כדי לתת משמעות למותו, לניצול חוזר
אין ספק שמי שרוצח יהודי הוא נבל. אבל הוא עשה מעשה נבלה רק פעם אחת. מי שמעליל על קבוצת אנשים עלילה, כמו שהשמאל עושה שנים, הוא נבל יותר גדול. כמו שהרוצח פעל במחשבה תחילה ולכן הוא רוצח, מי שמעליל על אחרים במגמה לסתום פיות הוא נבל יותר גדול ובמחשבה תחילה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פטיש השמאל |
|
|
16 |
|
|
מקוממת אותי החוצפה של אלהרר ,להטיל ספק באשמתו של יגאל אמיר ברצח רבין.איני צד בויכוח הפוליטי בעניין מורשת רבין שאלהרר דן בה בכתבתו,אך מדובר בתיק רצח, כאשר הרוצח נתפס עי השוטרים בעת הירי [ על חם,בלשון העם ], האקדח בידו והמימצאים הבליסטיים תואמים למימצאים הפתלוגיים,החשוד\נאשם הודה במשטרה ושיחזר את המעשה,הודה בבית המשפט, משפחתו מאשרת שהוא זה שביצע את הרצח [ ואף מצדיקה את המעשה ],אישתו של הנאשם מאשרת ברעיונות שלה עם התיקשורת שבעלה הוא הרוצח,יגאל אמיר בעצמו מאשר גם כיום שהוא הרוצח ולא מביע חרטה, אך לדודו אלהרר יש ,,תמיהות וקושיות ,,.לי יש תמיהות וקושיות בעניין מצבו הנפשי של אלהרר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה כץ |
|
|
|
|
|
עם המגיב כץ. חבל וחסר טעם ופוגע בכל מה שכתב אלחרר ובו עצמו השירבוב האוילי וחסר השחר כאילו יש שאלות בענין אשמתו של עמיר. והכותב יכול להעיד על עצמו שהוא שייך למה שמכנים ימין קיצוני |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארוין |
|
|
|
|
|
גם רוצחי דני כץ הודו וגם כנופיית מע"ץ ועוד הרבה אחרים. זה לא מפריע לשמאל לבקש משפט חוזר או שחרור רוצחי דני כץ ואת כנופיית מע"ץ שחררו לאחר שהסתבר שההודאות הוצאו שלא כחוק.
כדאי שתחפש את הקישור לקובץ שמציג את כל התהיות והשאלות סביב הרצח. יש אוסף שלם של כתבות בעיתונים וציטוטים מדברי לאה ודליה רבין שמעלים הרבה סימני שאלה.
גם התחקיר של ערוץ 2 על הכדור הנוסף נותר ללא מענה.
האם אתה יודע להסביר איך יכול להיות שרבין נקלט באיכילוב כאלמוני? איך יכול להיות שהצוות הרפואי לא זיהה את ראש הממשלה? האם אתה יודע להסביר את תצלום הרנטגן ששלף פרופסור היס בראיון טלוויוני וחשף כדור נוסף שלא דווח עליו בדוח הפתולוגי?
זו רק דוגמית קטנה.
אם כל מה שכתוב בקובץ הזה הוא שקר - מה הבעיה להסביר את זה?
מדוע לא מוכנים לספק את צילומי הרנטגן של רבין בתקופה שבדיקת קולונוסקופיה של נתניהו מדווחת בחדשות?
כך שלהגיד שהכל ברור וידוע זה ממש בדיחה עצובה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
17 |
|
|
אתה יכול לפנות לילדים בני 18 שלא ממש זוכרים ולא ממש יודעים. אנחנו היינו שם. בהפגנה שכותרתה הייתה לא לאלימות.
אנחנו עדיין זוכרים את השבר. את הלא יאומן. ראש ממשלה יהודי נרצח בידי יהודי. אנחנו עוד זוכרים איך בכינו כולנו. (טוב אולי אתה וחבריך לא. אתם הייתם בעיקר במבוכה כי אפילו אתם לא הבנתם איך זה יכול היה לקרות)
אל תזיין לנו את השכל. הזכרון דהה משהו. אבל אנחנו עדיין זוכרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא סנילי |
|
|
18 |
|
|
מורשת רבין - שלושה עשר העיקרים ושלא יעבדו עליכם!
1) אלטלנה - ירה והרג יהודים פליטי שואה שנמלטו מהאוניה הבוערת ושחו לעבר חוף ימה של ת"א (ע"פי עדותו שלו עצמו כשכיהן כשגריר בוושינגטון).
2) מלחמת השחרור - הפקיר שיירת אספקה שהותקפה בשער הגיא, ברח למעלה-החמישה ומשם נסע לירושלים כדי לישון (ע"פי עדותו של טבנקין המג"ד).
3) מלחמת השחרור - בהיותו מח"ט חטיבת הראל, התמוטט נפשית בקרב בלטרון ונטש את חייליו הפצועים.
4) מלחמת ששת הימים - לא תיפקד כרמטכ"ל, התמוטט ושכב המום מניקוטין בקריה בת"א לאחר שקיבל זריקות הרגעה (ע"פי עדותו של עזר ויצמן).
5) אוסלו - ההסכם הנפשע והאוילי שעליו חתם ושאת פירותיו הבאושים אנחנו אוכלים עד היום.
6) חימוש האוייב - סיפק רובים לערפאת ולמחבליו בתקווה שהם ישמרו עלינו.
7) פיגועים - תוצאת הסכם אוסלו הארור. למעלה מ 1000 הרוגים ואלפי פצועים.
8) 777 - שיכרות (ע"פי עדותו של עזר ויצמן).
9) המנטרה האוילית שלו בזמן הפיגועים הגדולים - "נמשיך במו"מ עם הפלסטינים כאילו אין פיגועים ונילחם בפיגועים כאילו אין מו"מ".
10) האימרה שהתקשורת ניסתה להצניע - "אני סומך על ערפאת שיילחם בטרור בלי בג"צ ובלי בצלם".
11) יחסו למתנחלים - "אני ראש ממשלה רק ל 98% מהעם" וכינויים "חבורה של פרופלורים".
12) התבטאותו הגזענית - "אני לא אוהב את כל הבוחבוטים למיניהם".
13) ראייתו המופלאה קדימה - "לא יהיו קטיושות על אשקלון. אני אומר לכם, לא יהיו קטיושות. זה הכל הזיות של הימין הסהרורי".
ממש מורשת מפוארת ומשנה מופלאה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזוי טיצאך |
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
רואים אותן דוהרות ברחובות רמת השרון
ברמת האביב ובהרצליה פיתוח
בתוך ג'יפים שחורים וגדולים, עם חלונות סגורים
עם דרכונים כפולים, נושאות את טפן לבתי ספר פרטים
צופרות בצופרים גבוהים על מכוניות 1600 סמ"ק נמוכות
עולות על מדרכות ועוקפות בהחלטיות
מרכבותיהן פולטות עשן ומתיזות שלולית
וכולן נושאות בעזוז סיסמאות "לא נשכח ולא נסלח"
וגם 4.11.95 בשחור
וליבנו נמלא בגאווה, אלו הנשים הנושאות את הבשורה
קולן נשמע בגאון מעל דפי העיתונים, הרדיו, ובכלל
הן אלו הרודפות את השלום, נגד זיהום אויר
הן הן המנהלות עמותות בעד כל העניים האביונים ומזי הרעב
אלו נשות התרבות שלנו, מחלקות את הפרסים בינן לבין עצמן
באירגונים לזכויות האדם, ובצלם
ואנו האזרחים, בקסתות הנמוכות, ליבנו נמלא בגאווה
וכשאנו פותחים את דלת המקרר הריק אנו נזכרים באושר
שאנו מגש הכסף עליו להן ניתנה מדינת היהודים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
1984 |
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
לאחר שהמדינה קמה, שלחו הרוויזיוניסטים אניית נשק כדי לבצע מרד צבאי נגד המדינה הצעירה.
בכל מדינה נורמאלית היו משמידים את האניה עם טונות של חומר נפץ ודואגים שאיש לא יצא ממנה חיי.
אין שום אתר הנצחה למורדים שהיו באלטלנה, וטוב שאין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בריט ישגז |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אם היה מדובר בפרענקים תומכי ליכוד, אולי הייתה סיבה להרוג אותם, אבל לא הגיוני שבן גוריון יהרוג אשכנזים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בריט ישגז |
|
|
|
|
|
בתחילה התייחסתי אליך כבור ואדיוט, אבל מסתבר שאתה סתם בולשביק דגנרט שסובל מהפיגור הרגיל של הבולשביקים.
לא כל ניצולי השואה היו אשכנזים.יוונים ובולגרים נחשבים כספרדים.
יכול להיות שהחברים הבולשביקים שלך לא ספרו לך - אבל הנאצים הגיעו גם לצפון אפריקה.
ולסיום דגנרט שכמוך - מה שהיה חשוב לבן גוריון זה המפלגה ולא העם. לכן לא היתה לו ולחבריו בעיה להרוג יהודים אשכנזים אם הם לא היו במפלגה הנכונה.
יכול להיות שאחליט להרחיב את ההשכלה הצרה שלך בהמשך וללמד אותך על מדיניות הגיוס הגזענית של ההגנה והפלמ"ח ומדוע המזרחיים תומכים היסטורית באצ"ל ובלח"י. זה תלוי כמה תמשיך לבדר אותנו כאן בשטויות הבולשביקיות שלך.
ואם בחרת את המילה גז לכינוי שלך - אין ספק שזה מה שאתה פולט כאן כל הזמן. את הצחנה כולם מריחים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
|
|
|
כנראה שגם אתה תוצר של מערכת החינוך הבולשביקית. הענין הוא שהיום כבר לא צריך לרוץ לספריה לחפש ספרים. יש אינטרנט.
בכל מקרה - הכנת האוניה החלה הרבה לפני הקמת המדינה. עד שהסתיימו ההכנות והאניה יצאה לדרך הוקמה המדינה.
אנשי האצ"ל השתלבו בצה"ל למעט בירושלים בגלל הקרבות.
אנשי האצ"ל היו מוכנים למסור את הנשק בתנאי שחלק ממנו יגיע לאנשיהם בירושלים.
תרשה לי לצטט מדברי רבך שמעון פרס למנחם בין: "הגענו למסקנה כי בענין אלטלנה היטעו את בן גוריון". זה אומר הכל.
חבל שעדיין מתרוצצים בשטח עדרי בולשביקים בורים שממשיכים עם דברי הבלע וההסתה כמצוות בולשביקים מלומדה.
כדאי גם שתלמד מי באמת מרד בצבא - היו אילו אלופי השמאל לאחר ביטול תפקיד ראש המפקדה הארצית של ההגנה שכיהן בו ישראל גלילי.
על האוניה היו ניצולי שואה. חיילי הפלמ"ח ירו בניצולים במים בניגוד לכל חוק בינלאומי קיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
|
|
|
אין ספק שאתה טועה בתום לב.
לא היה שום הסכם בין בן גוריון למורדים והם לא היו צריכים להעמיד הסכם שחלק מהנשק ישאר בידיהם.
לאחר שהוקם צה"ל, כל הנשק היה חייב להימסר רק לצה"ל (גם אם הכנת האניה החלה שבע שנים לפני הקמת המדינה).
פרס מעולם לא אמר שבן גוריון טעה בענין אלטלנה, הטעות היחידה הייתה שנתנו לאניה לשייט בין כפר ויתקין לתל אביב ולא הטביעו אותה בלב ים יחד עם כל המורדים.
אגב, אין שום אנדרטה לזכר המורדים שהיו באלטלנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בריט ישגז |
|
|
|
|
|
צר לי שכנראה לא שמעת מימיך את המילה ספר ואתה לא יודע איך זה נראה. צר לי שהמח הקטן שלך דחוס בשקרים הבולשביקים הידועים. חפש את ספרו של שלמה נקדימון על אלטלנה - חפש איזה מבוגר אחראי שיודע לקרוא ולהבין את מה שהוא קורא שיקריא לך לפני השינה ואז תחזור ונדבר.
כי מה שאתה כותב כאן זו בסך הכל ערימת שקרים מצחינה שדחפו לך לראש הפושעים שאחראים לרצח.
זה אחד הצדדים החזקים של השמאל - להסביר למה לשמאל מותר לרצוח יהודים, לשקר ולעבור על החוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
|
|
|
אדון נכבד אלטלנה הוא סיפור עצוב בתולדות מלחמת השחרור . יש המון גרסאות הן של הימין והן של השמאל . אנו נזונים רק משמועות וכתיבה של כתבים הכותבים לפי צו ליבם ותו לא . את האמת לא נדע יודעי האמת הלכו לעולמם ולא השאירו לנו שום דבר מוכח או כתוב...... בכל מקרה אנשי אלטלינה היו ממלח הארץ הם היו שייכים למחתרת שזירזה את סילוק הבריטים מישראל . ועשו מעשים ומבצעים אמיצים ששום מחתרת בארץ לא העזה ... על כן עלינו לכבדם ולא להשתמש במשפטך חבל שלא טבעו בלב ים... היו יהודים ולוחמים בדם ובנפש ... ואני חושב כי לירות באנשים חסרי ישע ביים זה מעשה אכזרי ומי שעשה זאת חייב לעמוד לדין על רצח... כאשר אנו נלחמים בערבים והם מרימים ידיים אנו לוקיחם אותם כשבויים ולא יורים להם בראש .... אז למה דין של יהודי שונה מדין של ערבי במקרה של ירי על אנשי אלטלנה בלב ים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף |
|
|
|
|
|
בספר מאות עדויות הן מצד האצ"ל והן מצד ההנהגה.
להלן עוד ציטוט מהספר על דברי פרס לבגין:
"הגענו למסקנה כי בעניין אלטלנה הטעו את בן גוריון".
עוד מפי פרס לעיתוני והפרשן נפתלי לביא:
"בן גוריון ואני הגענו למסקנה שהטעו את בן גוריון בעניין אלטלנה".
לעיתונאי אחר:
"היה מי שהטעה את בן גוריון. הוא היה ישר כסרגל ופעל לפי ההנחיות של גלילי".
פולה בן גוריון ללסקוב:
"גלילי וארגוב (מזכירו הצבאי של בן גוריון) הם האשמים ביחסו של בן גוריון לבגין".
יש עוד כמה דברים מעניינים בעמ' 470 של הספר - ראיון של שלמה נקדימון עם בן גוריון.
הדברים מדברים בעד עצמם - עוד טעות של הבולשביקים שעלתה בחיי יהודים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
|
|
|
אסון שיש טיפשים שמאמינים למשכתבי הסטוריה כמו שרון כותב התגובה.---אצ'ל ולח'י היו וישארו תמיד כנופיות טרור רוצחי אזרחים וילדים בריטים וערבים..מנחם בגין היה אסון למדינת ישראל. ומזלה של מדינת ישראל שהיה לה מנהיגים כמו בן גוריון וחיילים וראש ממשלה כמו יצחק רבין הי'ד שנירצח בהשראת הליכודניקים המנוולים ממשיכי דרכו של בגין הטרוריסט הדמגוג הפולני הגלותי !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הדוגמא שרון .ר |
|
|
|
|
|
חזרת אלינו בהמה סרוחה שכמותך? הרי אין כמוך שולט בהיסטוריה.
אתה כל כך שולט שטענת כאן שהיית בפלמ"ח בתקופת מלחמת השחרור. רק "ששכחת" לספר שהיית בן 13 אז.
סיפרת לנו שהורדת מעפילים מאניה שהגיעה ממרוקו - רק "שכחת" לספר לנו שהאוניה היחידה שהגיעה ממרוקו בתקופה הזו נתפסה ע"י הבריטים.
ואתה, טינופת בולשביקית, מנסה לדבר על משכתבי היסטוריה?
תבקש ביום ראשון מסווטלנה שתלך לספריה ותביא לך את ספרו של שלמה נקדימון על אלטלנה. תבקש מאורנה שתקריא לך אותו לאט. יכול להיות שמתי שהוא גם תבין את זה.
חשוב מאד שתקרא את הספר ביום שתקום בשיכון העובדים. אם תקרא אותו ביום שתקום בקיבוץ - לא תבין כלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
|
|
|
ליכודניק תמיד נישאר שקרן טיפש ,--אלטלנה לא הביאה נוסעים או עולים לתל אביב העולים והאזרחים שהיו עליה הורדו בביטחה על ידי ההגנה בהוראת בן גוריון בחוף הארץ לפני שהספינה המשיכה לחוף תל אביב עם הנשק והתחמושת ..אלטלנה היתה ספינת פירטים שהביאה נשק ותחמושת לפלנגות של אצ'ל ולח'י . שסרבו בניגוד להסכם של בן גוריון עם הטרוריסט מנחם בגין להשתלב ומרדו בהנהגת הישוב העברי , ההגנה והצבא במדינת ישראל . וטוב עשה מי שהחליט למנוע מנשק פירטי להגיע לידי כנופיות הטרור של בגין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא היו ניצול שואה |
|
|
|
|
|
ראה תשובתי לחבר שלך למטה.
כדאי שתלך ללמוד קצת לפני שאתה נופח כאן את דברי השטנה והבלע שלך.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
24 |
|
|
מאמר מעולה. מבטא בדיוק את דעותיהם של רוב הישראלים.
תודה, דודו אהרר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דני הלוי |
|
|
25 |
|
|
כבר מזמן חשתי וקצתי בכל הטקסים וימיי הזכרון הנכפים על הילדים .ועל כל עם ישראל, הכל כאן יצא מכלל פרופורציה. נראה לי המון כסף נשפך ללא צורך. היכן הענווה? היכן הצנעה? מה עם כל המשפחות השכולות? החיילים החולים שעשו עליהם ניסויים.? זרקו אותם לקישון? לשדה המערכה ללא ציוד?שמתעלמים מהם? צמרת מרוחקת וזחוחה. פרס משחק אותה החבר הכי טוב של רבין. נו באמת??
יום זכרון ממלכתי. ילדים אין מושג במי המדובר ואיזו מורשת הוא השאיר. דודו, כל הכבוד על אומץ הלב. לאמר את מה שעל ליבך. |
מורשת שקר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה איסלר |
|
|
26 |
|
|
אלהרר אתה טועה בגדול ונא הסכת ושמע לי קודם כל עלילת הדם המרושעת
והזדונית שרבין ירה על אלטנה היא שקר מוחלט נכון שהוא היה בתל אביב בזמן האירוע אך מי שירה היה דן אבן מחטיבת אלכסדרוני בהוראה ישירה של בן גוריון . האם היה זה מוצדק ? בהחלט כי בגין רצה להקים לעצמו צבא משלו ואותו דבר עשה בן גוריון לפלמ"ח ( עדות לכך לכוונתו של בגין ראינו ארבע שנים מאוחר יותר בנסיון הפוטש האומלל בזמן הסכם השילומים שאלמלא הוא היינו קורסים כלכלית) אתה ניזון מהשמצות חסרות שחר של אדם האכול שנאה חולנית לרבין הי"ד ( וכמובן שאתם תתקפו אותי ולכן אומר שקראתי את ספריו ויש דברים אני מסכים איתו אך רוב דברין הם קשקושים פסדו אינלקטואלים כמו שמילשטיין עצמו הוא כזה) רבין תרם למדינה יותר ממך ומילשטיינים למיניהם (מה תרומתך לתרבות(אם בכלל) למדני בבקשה) נכון שהיו לו טעויות חמורות (הסכם אוסלו היה טעות אומללה לא פחות מההתנתקות)אך בסך הכל תרומתו למדינה היתה גדולה והוא בעיניי ובעיניי רבים מנהיג ענק וגדולתו בתבטאת במיוחד לעומת חבורת הנפלים שהחליפו אותו .שבת שלום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מילר |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דן אפשטיין (אבן) ואנשיו, אנשי אלכסנדרוני, ירו גם הוא/הם על אנשי אלטלנה, אך אין זה גורע מהכבוד המפוקפק של רבין וחבריו בבנין מטה הפלמ"ח. הראשון ניהל הקרב נגד אנשי אצ"ל בחוף ויתקין, קרב מיותר, בעקבות אולטימטום מופרך של 10 דקות שנתן לבגין ולאנשיו. אולם שם היה קרב ביבשה. אנשי הפלמ"ח בתל-אביב ירו על אנשים במים, בעיקר על אלה שנמלטו מהאניה. אז היו מרבית האבידות. וזה - אפילו ללא גולדסטון - פשע מלחמה מובהק! בניגוד לאמת העממית, על ירי התותחים על אלטלנה, פיקד יגאל אלון ולא רבין. האם בגין ביקש לתפוש השלטון בתל-אביב (רמת גן) באותה עת? שטות מדאורייתא. הוא הדיח מתפקידו אצ קצין המבצעים הנערץ של אצ"ל, עמיחי פאגלין (גידי), שהציע לעשות זאת לאחר שנוכחו לדעת שנבגדו בחוף ויתקין, וסילק אותו משם. הוא גם לא ניצל את הייתרון הברור בכוח קרבי של אצ"ל בתל-אביב באותם שלושה ימים על מנת לעשות זאת. האם בן גוריון ואנשיו חששו מכך? לא במקרה זה. הם חששו מכך באפריל 1948 כאשר אצ"ל התארגן למלחמה על מנשייה. הפלמ"ח ויגאל אלון עורבו בהכנעת אצ"ל ביוני בגלל שכוחות צה"ל הסדירים, חטיבת קרייתי, סרבו להלחם באצ"ל. מעשה אלטלנה היה בפירוש, ואין היום מחלוקת על כך, מעשה הונאה ותרמית של בן גוריון, גלילי וידין נגד בגין ואצ"ל. וכך תומרנו אצ"ל - למרות שהאנייה, הנשק וההסכם היו על דעת בן גוריון - לחוף ההריגה בויתקין. הדבר הלא תקין היחידי שביצע בגין בפרשת אלטלנה - ולמעשה זו לא הייתה יוזמה שלו - היא עריקת כפלוגת חיילים של אצ"ל בשירות סדיר אל חוף הפריקה בויתקין לסייע בפריקת הנשק. וכמובן, אני האחרון שאתנגד שמישהו יעריץ מישהו אחר, אבל רק על בסיס מידע מלא עד כמה שניתן! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
humanape |
|
|
|
|
|
דיין אמר על רבין : שהוא אחד היחידים שמעולם לא ירו עליו ולא ירה על איש. זו לא מחמאה כשמדובר על איש צבא שהיה ולא תיפקד כל שנות שירותו. מילשטיין פירט איך האיש נטש את חיליו והלך לישון באמצע הקרב למעלה החמישה.
אבל לתשומת ליבך, במלחמת ששת הימים את עדותו של וויצמן וודאי קראת, אבל דיין הורה לדדו ישירות לעלות לרמה. ללא התייחסות כלל לרבים הרמטכ"ל . אם זה לא מסביר את כל התמונה, אז לא הבנת כלום. לא הייתי אפילו מזכיר זאת, אלמלא הנאום שלו בהר הצופים , בו השתבח בעצמו, ושכח את הלוחמים. במקרה שלו זו היתה חוצפה.
איש עילג בשפתו, דל מילים ומחשבה, וגס רוח. אל תדבר על זכויות לאיש. ברור שלא מגיע לאף יהודי שיהרגו אותו. אבל נבלי השמאל שהעלילו על הימין גרועים מהרוצח. הרוצח עשה זאת רק פעם. השמאלנים שנים. הרוצח אכן בכוונה תחילה עשה מעשיו. שמאלנים אלו עשו זאת בכוונה תחילה לסתום פיות כל המתנגדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מרק_טווין |
|
|
27 |
|
|
הבעיה היחידה של ההסכם הייתה שלא נעשה ע"י הליכוד.
ההתנגדות העצומה של הימין הקיצוני להסכם מוכיחה עד כמה הוא היה הסכם טוב.
ההסכם מנע מלחמה והביא להסכם שלום עם ממלכת ירדן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בריט ישגז |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
נראה שהימין הקיצוני ממציא שקרים ומתחיל להאמין בהם.
הימין הקיצוני שעסק בהסתה נגד ממשלת רבין ובהסתה לרצח, עסק גם בהונאה אדירה.
הימין הקיצוני מסתיר את העובדה שהסכם אוסלו היה טוב לישראל והביא להסכם שלום עם ירדן.
ללא ההסכם ייתכן שהיו נהרגים אלפי אזרחים תמימים, ולא יתכן שהסכם גרם להרג יותר מאשר חוסר הסכם (אלא רק בסיפורי השקרים של הביבים). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בריט ישגז |
|
|
|
|
|
אין ספק שלולא אוסלו יתכן וישראל היתה מושמדת, היה פורץ משבר כלכלי אדיר, מגיפת דבר קטלנית ואולי גם השמש היתה מפסיקה לזרוח.
אתה כנראה נמנה על מחנה הבולשביקים הבזויים שהשקר הוא כלי העבודה הראשי שלה או שאולי אתה חתיכת אדיוט שלא למד יום אחד בחייו.
כשהאדיוטים השמאלנים חתמו על אוסלו - האיתיפאדה הראשונה כבר גוועה ועראפת היה בדרך לסיים את חייו כזקן סנילי בתוניסיה. עד שהגיעו הפודל וחבריו והצילו אותו.
אוסלו גרם לשחיטתם של 1500 ישראלים וזו עובדה. אוסלו היה עבודה בעיניים של הערבים על ה"אינטילגנטים" של השמאל הישראלי ויש ביניהם כמה הגונים שכבר הודו בזה.
ואתה? אתה כנראה עוד דגנרט מסוגו של היהודון גולדשטיין.
אני גם ממש מתרשם מאיך שנעשית דומה לחבריך הערבים - פולט שקרים בסגנון של דברי אלף לילה ולילה בלי למצמץ בכלל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
28 |
|
|
|
|
29 |
|
|
האם כל מגיב רשאי לכתוב דברי טימטום חסרי בסיס עובדתי והיסטורי ואף אחד לא מוחה.באניה אלטלנה לא היו שום ניצולי שואה,אלא יוצאי מחתרת אצל,שסרבו למסור את הנשק שעל הספינה לשלטונות צהל, [ מדובר במועד שלאחר קום המדינה ] ורצו להבריח את הנשק לחוף ולהחזיקו ברשותם, כמו פלנגות צבאיות, כל זאת לרות דרישתו של ראש הממשלה בן גוריון, שטען שלמדינה שקמה, יש רק צבא אחד והוא צהל,והורה לצהל [ לא אישית לרבין ]להטביע את האניה, בעקבות המרד של אנשי האצל שעליה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה כץ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אניה עם מורדים כשהמדינה הייתה צעירה, היה צריך לדעת רבים להשמיד בלב ים ולא לאפשר אפילו לאחד להינצל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בריט ישגז |
|
|
|
|
|
אז אולי היה נמנע מעולם יצור מאוס ודוחה שכמותך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
|
|
|
ציטוט מספרו של שלמה נקדימון על אלטלנה :"אוניית נשק ולוחמים שבארגונה החל אצ"ל בחודשים שקדמו להקמת המדינה והובאה שבועות אחדים לאחר כינונה. רב נשקה הוענק על ידי ממשלת צרפת לנציגי אצ"ל בפאריז ונוסעיה היו ברובם שרידי השואה שבאו להשתתף במלחמת הקוממיות. אף שהאניה באה באישור ממשלת ישראל, פרצה מחלוקת קשה בין נציגי המימשל הישראלי ומטה האצ"ל על עתיד הנשק וחלוקתו".
אז מי המטומטם האמיתי מר כץ?
מי מנסה למכור כאן שקרים באיצטלה של ידען?
כמה נחות, כמה בולשביקי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
|
|
|
הנוסעים שהגיעו עם האניה שעליה הנשק,הורדו באזור כפר ויתקין ולאחר מכן חזרה הספינה לים עם הנשק , כדי לנהל מומ בין בגין ואנשי האצל ובין בן גוריון על גורל הנשק שעל הספינה.תלמד אתה את העובדות ואל תטעה במכוון את הקוראים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה כץ |
|
|
|
|
|
הפגיז הפלמ"ח בפיקודו של יצחק רבין את אניית הנשק של אצ"ל (ארגון צבאי לאומי) והעלה אותה באש. לימים טבע ראש הממשלה, דוד בן גוריון, את המונח "התותח הקדוש", לתותח שהפגיז את האוניה.
בחילופי היריות נהרגו 16 יהודים, רובם אנשי אצ" ל וכן שלושה חיילי צה"ל ופלמ"ח. חלק מההרוגים היו אנשי אצ"ל שכבר חוילו לצה"ל או היו בתהליכי חיול.
אלטלנה (באיטלקית: Altalena) הייתה ספינה של האצ"ל שהובילה נשק, מדים, ציוד רפואי וכ-930 עולים לישראל. הספינה הגיעה לחופי הארץ במהלך מלחמת העצמאות, ביוני 1948, כחמישה שבועות לאחר קום המדינה וכשלושה שבועות לאחר שהאצ"ל הסכים להתפרק מנשקו ולהשתלב בצה"ל.
זמן קצר לפני שהגיעה אלטלנה לישראל הוסכם בין האצ"ל לממשלה כי הספינה תעגון בחוף כפר ויתקין, אולם היו חילוקי דעות לגבי פריקת הנשק מהספינה וחלוקתו. לאחר שהגיעה הספינה לא נענה מנחם בגין, מפקד האצ"ל, לאולטימטום של הממשלה הזמנית למסור את הספינה על כל נשקה לידי צה"ל, וקרב פרץ בין אנשי אצ"ל וחיילי צה"ל. הספינה המשיכה לתל אביב ושם פרץ קרב נוסף בין אנשי אצ"ל לצה"ל, עד שהספינה עלתה באש לאחר שנפגעה מפגז תותח, שנורה מהחוף בשעות אחר הצהריים של 22 ביוני 1948 (ט"ו בסיוון ה'תש"ח).
בעימותים בין צה"ל לאצ"ל, נפלו 16 לוחמי אצ"ל ושלושה חיילי צה"ל. זמן קצר לאחר סיום הפרשה נעצרו כ-200 אנשי אצ"ל במבצע שנקרא על ידי הממשלה מבצע "טיהור", הארגון פורק ואנשיו השתלבו בצה"ל. הסוגיות שעלו בפרשה, ובהן הצורך בצבא מאוחד, שאלת הציות לממשלה והעיקרון של הימנעות ממלחמת אחים, ממשיכות לעורר פולמוס גם כיום. האירוע כונה לימים "פרשת אלטלנה".
על פי ספרו של שלמה נקדימון ("אלטלנה"), חיל האוויר הונחה לתקוף את האונייה בדרכה לישראל. גורדון לויט (אז טייס מח"ל לא-יהודי בחיל האוויר) כתב בספרו "Flying Under Two Flags" שהיימן שמיר, סגן מפקד חיל האוויר, ניסה למצוא טייס לא יהודי שיתנדב לבצע את התקיפה, אולם הטייסים הזרים וטייסי מח"ל סירבו כולם, בנימוק שלא הגיעו לארץ ישראל כדי לירות ביהודים. בלטה בחריפותה תגובתו של הטייס השני שנשאל, ריבקוב: "אתם יכולים לנשק לי בתחת, לא בשביל להפציץ יהודים אני טסתי עשרת אלפים מייל ואיבדתי ארבעה חברים".
לאחר תשאול שלושה טייסים, שכולם סירבו לבצע את המשימה, התברר שהאופציה האווירית לטיבוע האונייה אינה קיימת, ונותרה רק ההפגזה מן החוף. התותחן הראשון שנתבקש לירות, יוסף אקְסֵן, הצהיר שהוא מסרב ומוכן להישפט ואף להיות מוצא להורג בטענה שזה הדבר הטוב ביותר שהוא יעשה בחייו. התותחן השני שנשאל, הלל דלסקי, איש מח"ל מדרום אפריקה, ניסה גם כן למחות אך שוכנע לבסוף וביצע את הירי.
בסרט "אלטלנה" של אילנה צור מוצגים מסמכים המעידים כי עוד שמונה אנשים מגדוד 33 של חטיבת אלכסנדרוני סירבו פקודה להשתתף בכיתור האונייה (ב"פנקס שירות" מופיע סיפור דומה אך שם הם מוזכרים כחיילי חטיבת קרייתי).
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה לא צודק |
|
|
|
|
|
ובסביבות ארבע אחר-הצהריים הורה להפעילו. פגז התותח העלה את "אלטלנה" באש, והדבר אילץ את רב-החובל לפקוד על נטישת הספינה מחשש להתפוצצות חומרי הנפץ שבמחסניה. האנשים שהיו על "אלטלנה" קפצו אל המים, וחבריהם, שהיו על החוף, יצאו לקראתם עם סירות חסקה. רב-החובל הניף דגל לבן לאות כניעה, אך למרות זאת, ירו חיילי צה"ל אש אוטומטית לעבר הלוחמים ששחו בים. מנחם בגין, שהיה על הסיפון, לא רצה לרדת לפני שיורד אחרון הפצועים. הוא נזרק לים על ידי אחד האנשים על האונייה, נחמיאס שמו.
בקרב זה נהרגו עשרה חברי אצ"ל נוספים, וחייל צה"ל (בסך הכל: 16 אנשי אצ"ל ושלושה חיילי צה"ל). מבין הנופלים של האצ"ל, שלושה היו מעולי האלטלנה, והשאר ותיקים (יחסית). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירו גם בשוחים בים |
|
|
|
|
|
רובם של הנוסעים ירדו אבל לא כולם ובין הנשארים פליטי שואה. קרא את ספרו של שלמה נקדימון.
לך לבית הקברות בנחלת יצחק ותראה מי קבור שם. אתה וחבריך שדם יהודים על ידיכם מוכנים למכור את נפשכם ואת עמכם ורק לטהר את הנפשות הבולשביקיות הבזויות שלכם. חיילי הפלמ"ח ירו בפליטי שואה בכפר ויתקין ואח"כ ירו בפליטי שואה בים בניגוד לכל חוק בינלאומי.
אתה רוצה שמות בולשביק?
"חי מיכאל אסואיד - בן 22 מלוחמי צרפת החופשית שזכה באיתור צלב המלחמה על אומץ לב נדיר במלחמה בנאצים". נרצח ע"י בולשביקים ישראלים על סיפון אלטלנה.
"מנדל קאופמן,21, ניצול שואה". נרצח ע"י בולשביקים ישראלים בכפר ויתקין.
"שלמה קוטונובסקי,20", ניצול שואה שנרצח ע"י בולשביקים ישראלים בכפר ויתקין.
"דב קלנר,25,ניצול מחנה הריכוז הנודע לשמצה מאוטהאוזן" נרצח ע"י בולשביקים ישראלים בכפר ויתקין.
"ויקטור בן משה,21,ניצול מלחמת העולם השניה". נרצח ע"י בולשביקים ישראלים בבית דגון.
מזל שהטייסים המתנדבים שקיבלו הוראה להפציץ את האניה שלחו את הבולשביקים לעזאזל.
ועוד ציטוט בשבילך:"ירו עליהם באש רובים ומכונות יריה - סיפר עד ראיה. עשו ציד על אנשים שהיו כבר בתוך הים".
ועוד בשבילך בולשביק:"הרופא ראה דגל לבן מתנוסס על הנחתת, כאשר אנשיה קפצו למים ולמרות זאת האש מהחוץ לא חדלה, אש רובים ומקלעים הפוגעת במטרות חיות".
אז מי הרוצחים הנקלים והבזויים בושלביק שקרן ונחות אדון שלמה פוץ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
30 |
|
|
יחד עם זאת, אין קשר בין רבין "האדם" לבין רבין "הדמות" החדשה, שיצרו "מנהלי הקרנבלים" לאחר מותו, כדי לקדם אינטרסים פוליטיים שלהם. אינטרסים אלו, אינם זהים לאלו שהיו לרבין ה"אדם". לא בקלות יאותו בעלי האינטרסים, לוותר על "הנכס" שבידיהם. |
|
כתובת IP: |
217.132.122.142 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
31 |
|
|
שלא כמו הזמר המתוסכל המסכן אריאל זילבר שחי מתרומות . החליט חולה הנפש אלהרר לנצל את תיסכולו הכלכלי ומחלתו לנסות להופיע בתיקשורת, ובחר להיות דובר הימין הקיצוני המטורף.---רק אישפוזו הדחוף במחלקה סגורה ימנע את פגיעתו הפיזית באנשים שפויים.-- אלהרר מסוכן יותר למנהיגי המדינה מהמנוול ימח שמו שרצח את רבין הי'ד.! ! ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פסיכולוג באברבנאל |
|
|
|
|
|
רק שאתה לא פסיכיאטר שם-אתה אחד החוסים.
רק כך אפשר להסביר את התגובות המצחינות שלך, את השקרים העלובים וההתחזויות הבזויות והנקלות שלך.
בולשביק תמיד נשאר בולשביק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
32 |
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
אלטע קאקר פלצינסט, גזען חשוך, שקרן בזוי ומתחזה נקלה.
בכל מילה שאתה פולט כאן, אתה מבייש את האיש שאתה מנסה להגן עליו. אתה זבל אנושי מהסוג הנחות ביותר. שמבינים מי אתה - מבינים איך הגיעו הבולשביקים לעלילת הדם ברצח ארלוזורוב ולרצח יהודים בסזון ובאלטלנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
34 |
|
|
אז אומר לכם , רבין היה שיכור היה לו בקבוק של ערק או קוניק בארון ,ורבין היה דיכאוני ראה ספרים שכתבו עליו במילחמת ששת הימים את זה כתבו המקורבים עליו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש.י |
|
|
35 |
|
|
יש לקרוא לעיר גדולה על שמו, ואולי אפילו לשנות את שם המדינה.
רבין היה המנהיג הגדול ביותר בתולדות העם היהודי בזמן החדש והחלפת שם המדינה ל"מדינת רבין" יהיה דבר ראוי לאיש הגדול הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב " ג |
|
|
|
|
|
שנוי שם המדינה למדינת רבין כבר הוצע.
שמות כל הערים במדינה יהיו רבין בצרוף מספר.
ירושלים תקרא: רבין 1. תל אביב תקרא: רבין 2. וכו'.
כל הרחובות יקראו רחב רבין ומספר מזהה. לדוגמה: עיר רבין 1, רחוב רבין 33, בית מס.22.
אותו כלל יחול גם על שמות הגנים, בתי הספר, האוניברסיטאות, בתי הסוהר, בתי הכנסת, מסגדים, חברות תעופה(אל על תוחלף לרבין), תחבורה, וכמובן גם כל בתי השימוש הציבוריים.
וכל זאת בחקיקה מיוחדת שתהיה חוקית גם אם לא יהיה לה רוב.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חץ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בכל בכיכרות יבנו אנדרטאות עם תמונות ענק של רבין, במקומות מרכזיים יציגו פסלים בדמותו של רבין על טנק, על מטוס, על סוס, במדי צבא וגם באזרחי אפשר גם עם בקבוק ויסקי "ג'וני ווקר" שהוא אהב כל כך.
לפי הדגם של סדאם חוסיין בעירק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חץ |
|
|
36 |
|
|
כל הכבוד על הכתבה, ועל האומץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סיישל |
|
|
37 |
|
|
לשמאלנים ולמתיוונים ולעוכרי יהודים אין אלוהים אין דין ואין דיין יש רק אני ואפסי.. ברצח רבין נולד האלוהים של השמאל ההזוי . מבלי לשאול את הנרצח . המציאו מורשת שאינה קיימת . המציאו הילה כמו לישו הגם שלא נראית הם סוגדים לה . וכל יום זכרון לרצח ראש הממשלה רבין ז"ל הופך לגדול הפסטיבלים לשנאה עצמית ולשנאה לכל מי שאינו מאמין כי רבין הוא אלוהים והוא נביא ומושיע ומשיח . יש רק בעיה הוא בקבר ואינו יכול להיות לא משיח ולא נביא של השמאל ההזוי והחולני במחלה סופנית של שנאה יהודית עצמית..לרבין אין שום מורשת ושום חזון . המורשת היחידה שלו זה מספר משפטים שמבעבעים בשנאה למי שאינו מסכים עם דרכו הנלוזה אוסלו . וכמו כן המשפט של הנרצחים על ידי שותפיו לדרך הטררריסטים . . קורבנות השלום.... השלום שגרר אחריו אלפי נרצחים... זו המורשת הגאונית של רבין וחבר אוסלו . שגרמו לרצח אלפי יהודים ועדיין מסתובבים חופשי ולא נותנים את הדין על פשעי אוסלו שהם מורשת רבין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף |
|
|
38 |
|
|
האחת ואין בילתה=אילו היה ליהודים תקשורת ממלכתית דמוקטית מתוקנת הייתי אני הקטנה מפריכה את כל הכזבים והעלילות סרק לדורותיהם של הסמול הבוגדני נגד היהודים בארץ חמדת אבות=ואני כועסת יותר על מנהיגי המחנה הלאומי הפחדנים שלא השכילו מאז קום המדינה לתקן את העוול הזה למען דמוקרטיה מתוקנת בתשקורת,העם והמולדת תחילה=היינו גם נראים אחרת בעולם וההסברה הבינלאומית שלנו הייתה במקום אחר ולא מדורדרת בגלל אותו שמאל מתועב! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
39 |
|
|
|
|
40 |
|
|
שרבין נרצח רק בגלל שהחליט לבטל את תרמית אוסלו גם לעדותו של עזר וייצמן כפי שהעיד בפני שלי יחימוביץ בראיון לערוץ 2=
ועכשיו בואו נחשוב ביחד מה היה קורה אילו רבין זכה לממש את החלטתו ומבטל את פשע אוסלו? הימין היה מרוצה ותומך בו אלקטוראלית כי זו הייתה מטרת ההפגנות=ובשמאל היה סורר אבל כבד=(כי שמאלנות ואנטישמיות זה מקצוע לא לשכוח זאת)=גם בגלל שסרסורי ה"שלום"ומהנדסי אוסלו היו נמחקים פולטית!האם הסמול הרשע היה מרשה לעצמו סיטואציה שכזאת?ברור שלא!מה גם שלמדנו שרציחות ועלילות דם כלפי יהודים משרתים רק את הסמול!ועכשיו לשאלת השאלות:למה שהימין ירצה במותו של רבין אם הוא החליט לבטל את פשע אוסלו?קל וחומר כשהסקרים באותם ימי חושך הורו שביבי והימין מובילים ב-30%בערך על פניו של רבין והסמול?עובדה שהרצח הוא בעורכיו רק של הימין כי השמאל לא חדל לרקוד על הדם ולהשתמש ברצח ככלי נשק פוליטי נגד הימין המאכזב ברובו בגלל שאינו יודע לענות לסמול המתועב כגמולו!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
41 |
|
|
כששום ממשלה ימנית לא חדלה לחתור ל"שלום" שקר עם הערבים שינצחו אותנו רק בגלל שהפנימו את מחלת הנפש של כל ממשלות ישראל ושמה של המחלה הממארת:"שלום"כוזב ורצחני ובכל מחיר! זכרו כיצד השפיע הרצח על כל מנהיגי הליכוד הפחדנים(שרון,אולמרט,ציפי וביבי)שהמירו את דעתם ובגדו בבוחריהם הנאמנים ועשו את מה ששום ממשלת שמאל לא הצליחה:למסור חלקי מולדת אסטרטגים לביטחון ישראל לערבים שקוראים לעצמם "פלשתינים" להד"ם, ולמרות שהיו מודעים לסכנה הצפויה כתוצאה מכך=ורק כדי לרצות את הסמול הרשע=וזה לא נגמר! עובדה זו לא משכנעת את הסמול האינפנטילי להמשיך ולהטיח בפני הימין המביש שהוא הוא רצח את ה"שלום" לא השאהידים של עראפת חלילה,בדיוק כמו שהגויים יראו בנו לעולם רוצחי יש"ו=כשהערבים מחכחים ידיהם בהנאה, וממתינים בסבלנות לכלותינו! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
42 |
|
|
שסלל רבין, ה"מורשת" יעני,אז שמישהו יענה לי לשאלה: הרי מספר חדשים לאחר הרצח ששירת רק את הסמול נערכו בחירות בישראל=מדוע אם כך העדיף העם את ביבי והמחנה הלאומי ש"רצח את רבין"כלשונם הממארת של מחנה ה"שלום"בלוף ולא את יורשו של רבין "החתרן הבלתי נלאה" והוזה מזרח שימון חד"ש פרס בלוף? מדוע ולמה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
43 |
|
|
לקדש תותחים ושפמניות נגד יהודים=את "התותח הקדוש" קידש ב"אלטלנה" וגרם למותם של גיבורים יהודים מאין כמותם וביניהם ניצולי שואה חרף=דגל לבן=שהונף על האנייה?מנהיג שלא היסס לקדש "שמפניות"בשב"כ של אוסלו בנוסח אבישי רביב סוכן לפרובוקציות ועלילות סרק סרק פוליטיות נגד יהודים וערבים חפים מפשע-שאילו רצה רביב יכל בנקל לסכל את הרצח המתועב ששיתק את הימין =וזו הייתה המטרה=ורביב עשה מלאכתו נאמנה בפקודת שולחיו=ולא מכדורי הסרק סרק של עמיר המנוול נרצח רבין וללא צל צילו של ספק!איך אפשר לסגוד למנהיג שהביא לכאן את עראפת ונתן למחבליו רובים מהם נרצחו חיילים ואזרחים? מנהיג שהשתלח בשפת השוק כלפי יותר מחצי עם:"תקפצו לי,אתם לא מזיזים לי,פלופלורים,וסרטן בגוף הדמוקרטיה" כך כינה את המתנחלים והתכוון לדמוקרטיה הבולשביקית שלו=לא אינני יכולה להעריך מנהיג שכזה רק לבוז לו בגלוי ולא לשכוח ולא לסלוח!ובאשר לתרומתו בצבא אני נוטה להאמין להיסטוריון מילשטיין על פני כל ההיסטריונים המגוייסים של מפא"י לדורותיה ששכתבו כאן היסטוריה שקרית בלשון המעטה כשהמרוויחים הבלעדיים הם הערבים=לא סולחת! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
אותם שוחים במים"יצחק רבין מספר לחברים במסיבת העצמאות כשגריר בארה"ב=כנראה כשנכנס ויסקי יוצא סוד =רק מעניין כמה עלה לנו הויסקי והסיגרים של רבין? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
|
לרבין:כמי שמאמינה בחוקי ניל"י(נצח ישראל לא ישקר)לעניות דעתי זה מה שאני מאמינה שקרה לו:זוכרים את חלקו ברצח ב"אלטלנה"-וזוכרים את התבטאותו לנרצחי אוסלו:"קורבנות ה"שלום"-וזוכרים שהפקיר את המתנחלים באומרו:"אני ראש ממשלה רק של 98%מהעם?וזוכרים את הצהרותיו לפני שנבחר לראש ממשלה ברמת הגולן:"מי שיעלה על הדעת לרדת מהגולן גם בשלום, מפקיר,מפקיר את ביטחון ישראל"-בזכות זה גם הרבה טמבלים מהליכוד הצביעו לו ובזכותם נבחר=(לא אעסוק כאן בעובדה שרבין ויתר על הגולן לאחר בחירותו)=מה שקרה לו פשוט מאוד על פי חוקי הנצח:מי שהעלה בדעתו לרדת מהגולן ולהפקיר להפקיר את ביטחון ישראל לשיטתו שלו=הופקר ע"י השב"כ שלו והפך לקורבן "שלום" מספר אחד לשיטתו שלו=מידה כנגד מידה קוראים לזה בשמיים כי מי שחופר"שמפניה"ליהודים טובע בתוכה וזה בדיוק מה שקרה לרבין=גם לא במקרה נרצח רבין בפרשת נוח ככתוב:"השופך דם אדם,באדם דמו יישפך"ורבין כזכור שפך דמים ב"אלטלנה"=ואין דבר כזה בשמיים "מקרה" הכל מדויק כולל המילה "מקרה"הטומנת בחובה את המילים:"רק מה'" או "ה'רקם" וישתבח שמו לעד! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
45 |
|
|
"שטפנו לכם את המוח.אני נושא באחריות אישית,בשטיפת המוח הזאת.אנחנו הבהלנו אתכם.אנחנו הפחדנו אתכם.זה היה מסע הפחדה מכוון.אנחנו לימדנו אתכם,שהפלסטינים הם שקרנים, נוכלים מולכי שולל אנחנו לימדנו אתכם שאין לתת אימון בדבריהם.המערכת הפוליטית היתה זקוקה לזה,פעלנו בשמה.זה היה המסך המגן.ולעם לא היתה ברירה.לא השארנו לו שיקול דעת הוא האמין לנו". (יוסי גינוסר ל"עולם הזה" 11/9/93)כך הכנו אותנו לפשע אוסלו=שמלנות זה מקצוע כבר אמרתי, וכך הפך גינוסר ליועץ הכספים של עראפת =כך הונו אותנו!!!זעקי ארץ זעקו שמיים וצדק!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
46 |
|
|
"יכול להיות שיש כאן קונספירציה.מתברר,שהרוצח היה בשב"כ כשנסע לריגה.היו לו מסמכים ועל סמך זה קיבל את האקדח.משמע היו לו קשרים בשב"כ....חשוב לומר,שרוצחים פוליטיים פועלים בדרך כלל נגד עצמם ומשרתים את הצד שכנגד"(ידיעות אחרונות,12/11/95 רונית אנטלר) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
47 |
|
|
"אני יודע שנוהגים להזכיר שוב ושוב את רצח ראש הממשלה כפועל יוצא של הסתה.איש לא הוכיח את זה"!(אוגסט 20005) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
48 |
|
|
"אדוני ראש הממשלה,אתה צריך לדעת,כי מי שהניפו את הכרזה(הכוונה לפוסטר של רבין במדי אס.אס.-ק.נ.) הם לא יריביך הפוליטיים,אלא השטינקרים שלנו!" (העיתונאי אבינועם בר יוסף במאמר למעריב ב-23/11/95) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
49 |
|
|
במדי אס.אס.:"רביב הגיע אלי(בעת ההפגנה)עם עוד שני צעירים מוכרים -אחד מאיי"ל ואחד מ'נוער כך'.הם באו לניידת השידור ונתנו לי את הכרזה.כעבור כחמש עד עשר דקות רביב חזר אלי,לוודא ששידרתי את התמונה"(ידיעות אחרונות ב20/11/95) ולסמול המתועב אין בושה עד היום להטיח בפני הימין ולייחס לו את הפצת הפוסטר שיצא מבית מדרשו של השב"כ של רבין ואוסלו ע"י המסית והמדיח סוכן שלהם לפרובוקציות ועלילות סרק סרק אבישי רביב=דין רודף קוראים לזה בעברית ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
50 |
|
|
"בני,הרויזיוניסטים הפסידו את השלטון ל-30 שנה בגלל ארלוזורוב,אתה חי את השטח -אל תיתן לזה לקרות שוב"(בראיון לרונן פישר ב-26/11/98) זו השיטה המפא"יניקית לדורותיה -כשהשלטון בסכנת נפילה המטרה מקדשת את ה"תותחים",ה"שמפניות" והעלילות סרק סרק=וע"ע רצח ארלוזורוב,הרצח ב"אלטלנה",עלילת דיר יאסין,עלילת האחים קהלני ועלילת רצח רבין=מזל שלא הפקרתי את המוח שלי לשטיפות מוח שקריות ואנטישמיות של משכתבי ההיסטוריה "מטעם" ולתשקורת שהשתלטה על כל המיקרופונים במדינה האומללה הזאת=ועושה בנו שפטים!זעקי ארץ זעקו שמיים וצדק! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
51 |
|
|
בלעדיך-אולי היה אפשר לייחס לימין מעט הגיון,קמצוץ אנושיות. אך למזלנו-דודו מבאיש ומכתים את כל הימין.עומד בחברת מרעיו יגאל עמיר וגולדשטיין ומעודדם:"יאללה חבר'ה,לא לישון!לתת!לתת!"
תודה דודו!לא לחינם השמאל מתפוגג-אתה עושה את מלאכתו טוב יותר מכל אחד אחר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר צפוני |
|
|
52 |
|
|
אני משתאה ולא מאמין למראה עיני ולמשמע אזני את התופעה של שחרור וביטוי פרץ כזה של רמיסה, בוז, זילזול והטלת שופכין על מי שהיה "מפקד" "מצביא" "דיפלומט" "ראש תנועה" ו"ראש ממשלה.
אלה, (הסמול) שתיכננו להיבנות מרצח רבין (לרבות רציחתו!) קיבלו את התגובה ההפוכה הטבעית על פשע של עלילת דם על חפים מפשע.
הישגם יתמצא יפה בפתגם: שגם אכלו את הדגים המסריחים וגם גורשו מהעיר.
ועל הכל, רבין באמת היה כשלון גדול בכל מעשיו מיום שעמד על רגליו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשיפת האמת על רבי |
|
|
53 |
|
|
אחוז שזאת לא יכולה להיות קונספירציה- מדבר ממאווי לבו"! (בכיר בשב"כ לעיתון "ירושלים" ב-17/1195) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
54 |
|
|
שאירגון אי"ל,המופעל ע"י השב"כ, לא ביצע את הרצח".(הארץ,ראובן פדהצור ב-19/4/96) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
55 |
|
|
מתחרט:"במחשבה שנייה לא הייתי מפרסם את זה....חבל על ה"שמפניה"...לא רציתי להיות זה שיעניק לימין מתנות חינם..." איזה מזל שאברמוביץ הקדים את בני אלון בחשיפת ה"שמפניה" לפרובוקציות ועלילות סרק סרק משיקולים פוליטיים=אחרת מי היה מאמין למתנחל חובש כיפה?כמו ליקיר התשקורת ומאתרג האתרוגים אברמוביץ המתנשא?! ותודה לקב"ה על הנס ובעיקר על חוש ההומור הפרטיקולרי שלו!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
56 |
|
|
נוסעים בשדרות רבין(שד' חן לשעבר) , חולפים על יד גן ציבורי ע"ש רבין (ספיר לשעבר) פונים ימינה בצומת רבין (רמח"ל לשעבר) חולפים על יד מרכז תרבות רבין (רבינוביץ לשעבר), עוברים על יד תחנת כוח ע"ש רבין (ע"ש לשעבר) ומגיעים למרכז רפואי בילינסון - הקרוי כעת על שם רבין.
אם זה לא היה הילד שלי (המדינה שלי) גם אני הייתי צוחק.
הבעיה היא שאנחנו לא יכולים לקום נגד הטירוף הזה ואף אחד לא קם.
כל מי שמנסה לכתוב, להגיד, להתנגד מואשם בהתלהמות, קיצוניות, רדיקליות ימנית על ידי כל הבולשביקים מהצד של שלום עכשיו.
מגעיל עד בחילה .....והם עוד צוחקים... עושים עצרות ושולטים בנו היטב ...השמאל הקיצוני הקרוי נאור.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע"ש רבין |
|
|
57 |
|
|
|
|
58 |
|
|
אכן הכאב גדול, והזעם הקנאה מעצים אותו עוד.
את חייו נטל נבל בנבלייעל בעבורכם.
לא תעזור לכם מכבסת המילים הצבועה לטשטש
את האמת הפשוטה שבסתר לבכם אתם מברכים על הרצח.
האמת המצערת, לכן, שלעולם לא תוכלו לקחת חלק בכאב.
את האמת המרה שמלח הארץ אבן מאבני קודשה נקפד
מידי זד עלוב איזוב הכותל דל תרבות ועלוב.
לעולם תוסר ממצפונכם האשמה הנוראה
שחיי "המלך האשכנזי היפה" קופדו מידי עבד מזרחי עלוב
אל תשתתפו באבל אין זה האבל שלכם
אבל נגזר עליכם לראות עד סוף חייכם
בכל פינה ותחת כל עץ רענן את השם רבין
להמשיך לסבול מיסורי מצפונכם העלוב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אשכנזי קפח |
|
|
|
|
|
דיבה כבר עשרות שנים.עכשיו משתמשים בסוכן ממשלתי(אבישי רביב)נגד כל המחנה הלאומי.האיש הזה הפיצ כרזות שהפכו לנשק קטלני נגד האופוזיציה.אנחנו עדים לניסיון ציני להפוך את כאבו של העם לנשק שיפגע ביכולתה של האופוזיציה להיאבק במדיניותה ההרסנית של הממשלה" (זה מה שאמר שרון על הסמול הנאלח בימיו השפויים,נתיב 2/1996)
אתה הבנת את זה בור ועם הארץ?! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כאשר יבוא היום ואכן יבוא . והשמפניה תיפתח ויתגלה האמת אז תוכל את הכובע והלב . מכון שעם פתיחת השמפניה יתברר מייד כי הרוצח אינו עמיר . כי אם אשכנזי מהשורות הראשונות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.אלקרייאף |
|
|
59 |
|
|
וצבועים מסוגלים לסגוד למנהיג כה כושל,נגרר,בינוני ומטה שמר היסטוריה יעניק לו אפס במנהיגות והבנת הנקרא=שאילמלא היה בנה של רוזה האדומה איש לא היה מבחין בקיומו! מאז סטלין ופרבדה לא ידענו סגידה שכזאת=הכי מדכא לראות איך מנהיגי הימין משתתפים בקרנבל המביש הזה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
עדין לא ימצא מנהיג אחד במחנה הימין שרמתו האישית והמקצועית מגיעה לכרסוליו של רבין.
ולכן הביקורת המתעצמת בכל שנה מחדש מצד הימין, זאת ההוכחה הטובה ביותר לכך שלימין אין כל מושג כיצד להתקדם וכולנו תפילה שהנזק שיותיר אחריו שלטון הימין ניתן יהיה לתיקון.
למזלנו רבין אינו זקוק לרהביליטאציה מצד אנשים שכל פועלם אם היה כזה, תרם תרומה שולית בהיסטוריה החדשה שלנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אשכנזי קפח |
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
|
אתה נותן ביטוי לרבים וטובים אשר מכבדים אתרבין על שרותו לעם אך גם זוכרים ועוד איך זוכרים אבלות מעשי ידיו! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
sailor |
|
|
61 |
|
|
לכתוב עוד,על התמיהות והקושיות בענין מעשה הרצח של רבין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דודו תודה. |
|
|
62 |
|
|
שאני נבלה ואתה לא ידעת?"אריאל שרון לשמואל תמיר לקוח מספרו: 'בן הארץ הזאת' עמ' 1412 חובה לקרוא! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
63 |
|
|
לקראת פסטיבל רבין :
(נכתב בכאב בנובמבר 1995 )
פתאום "הוא היה ........."
פתאום - " הוא היה.... חביב, רגיש וביישן".
רק אתמול עוד אמרו עליו: איש בוטה, אדיש, לא סבלן.
רק אתמול הם אמרו שהוא טיפוס כועס ונרגן,
אך עכשיו, משהלך, הוא נהיה "מחייך, מקשיב, שתקן".
עוד לא תמו ימי האבל והאובדן
וכבר עושים לאישיות שלו פולחן.
הכל שואלים: לאן הגענו ? מה קרה ?
ממה זה נובע ? מי יצר את האווירה ?
מאשימים את החינוך, את בר-אילן, את התורה
כאשר הרקע, בעצם, כה פשוט אך נורא:
הן זו תוצאה של ניכור, הרגשת אין ברירה
ומצב שמזכיר מדינת משטרה.
כי לאיש הבוטה, הצועק, הרגזן
(זה שפתאום נהיה כה חביב וחייכן)
יש בעסק הזה חלק כלל לא קטן:
הוא, בעברית עילגת ושפת גוף מעצבנת,
הסתכסך עם כולם: עם אמ"ן, עם בג"צ והמבקרת.
רק הוא, כביכול, ידע את הכול
ולא התחשב באף דעה אחרת.
עוד זכורים הדברים שאמר כמו אתמול,
על האיש שנרצח "כי רצה לקנות ביצים בזול".
שרים, כך הבטיח, ימנה "רק לפי כישורים"
ובתוך שנה כבר קבע שכולם מטומטמים.
כנויי גנאי לא חסרו לו "בכיינים, פרופלורים, סייעני החמס"
ביטויים משפילים, שלשמוע אותם נמאס.
עשרות כפרים בלבנון הורה להפגיז.
לשבור עצמות. להטביע את עזה. השמיץ והלעיז.
ביום של פיגוע, כשהעם באבל ויאוש,
הוא חגג עם שריו במסיבה של גיבוש.
לא שעה לנשיא, התעלם משובתי רעב,
כלום לא הזיז לו (כך אמר). אכל, שתה ועלב.
"התנ"ך זה לא טאבו" הכריז השתקן.
נצרים מיותרת. ארץ ישראל --- נדל"ן.
תקף, בלי היסוס, את יהדות הגולה.
איזה חוסר נימוס. איזה מין ראש ממשלה.
כן, אבוי לכולנו אם הגענו לכך,
שבארץ שלנו ראש ממשלה נרצח.
אך זה הוא שאמר כי "קדוש התותח"
ולוואי שלא ישיבו: "גם קדוש האקדח" !
- - - - -
רק אתמול הוא היה מחוספס, אטום ואדיש
ופתאום הוא נהיה נחמד, מה זה רגיש !
אז אולי הוא היה אגדה או חלום
ואולי עוד קורבן מיותר של "תהליך השלום" !
יחזקאל מ.
הרצליה, נובמבר 1995
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ. יחזקאל . |
|
|
64 |
|
|
כמי שהשתתפה בתכנית ההידברות בבר אילן לפני 6 שנים התרגשתי
לשמוע אתמול ברשת ב את המנחה שלי לשעבר ליפז שמוע ניר כי היא אמרה בדיוק את מה שחשוב. הרצח היה טרואמה והחכמה להתסכל קדימה ולזכור שהרצון לדבר הוא יותר גדול מהמשבר. וגם אסור לחשוש ממחלוקות צריך לחשוש ממי שלא רוצה מחלוקת והורג את מי שלא מסכים איתו. תתעודדו העתיד לא כזה גרוע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סטודנטית בהידברות |
|
|
|
|
|
נגרפת אחרי שובל זנבו של כוכב השביט הזוהר לרגע בשמינו החשוכים ומעוררת סלידה בסגנונה ובדלות מחשבתה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אשכנזי קפח |
|
|
65 |
|
|
|
|
66 |
|
|
חורשי שלום
נמאס כבר כל העניין הזה עם פסטיבל רבין שיצא לרבים מאתנו מכל החורים. כל מיני טווסים מתנשאים המנסים לדחוף לנו כל את מורשת רבין הזרה לנו, מאולצת ומעיקה. ואנחנו מה נגיד לכם, לא מצליחים להתחבר לשום דבר מהפטפטת החלולה שלא אומרת לנו כלום.
משפחת רבין הנפחנית, הנהנתנית והדי אנטיפטית, משפחתו של האיש שהיה רמטכ"ל אהוב וראש ממשלה נתון במחלוקת, משפחה שכל ייחודה אם בכלל, מאביהם באה, מרשה לעצמה באיזשהו יחד מעושה וכוזב ובשותפות כל מיני אנשי תקשורת הרואים עצמם אנשי מעלה, אנשי אמת ומוסר, להטיף לנו, לנזוף בנו ולבלבל לנו ת'מוח.
במוצ"ש צפויה להתקיים עצרת המתיימרת לייצג את מורשת רבין, עצרת שתכליתה לא ממש מובנת או מקובלת על רוב העם בכיכר עיריית תל אביב (כיכר רבין) מקום בו התל אביבים אוהבים להתכנס לפעמים כדי להיות עצובים ביחד ועד אליו צפויים להגיע הטילים שיירו מעזה. יש בינינו הדרומיים שהופקרו, המאחלים ומייחלים למזג אויר יפה, במה מאופרת, המוני אומנים חורשי שלום, דגלים מתנפנפים ברוח האחווה הכוזבת, מיליארדי כוכבים משתאים משמים וכיכר ריקה!
יש מאתנו הסבורים כי גם רבין בעצמו לא היה מאמין במורשת שהדביקו לו ובכלל, ראש הממשלה לא היה בטוח בעניין הזה של השלום עם עראפת וכנופייתו. היו לו כל הזמן לבטים קשים. כולנו ראינו את זה כשמפקד חטיבת הראל של הפלמ"ח, ראש המטה הכללי של צה"ל, ראש הממשלה ושר הביטחון, המעשן הכבד, האיש הדאגן והנבוך, לא היה מסוגל להביט באיש הדמים עראפת או לגעת בו, בטקס החתימה בדשא הבית הלבן כשרבין האומלל, לא הפסיק להתנדנד ולהתגרד.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הזקן מאשקלון |
|
|
67 |
|
נמאס |
|
שמוליק קיפוד | 23/11/09 18:09 |
|
|
נמאס עד דוחה מאוד שעול זמר או משורר ניהיה לי אריסטו או אפלטון מה נסגר חא שווה בכלל לקרוא מה שהוא כותב אניקורא את דבריו בפעם הראישונה ואני בבחינת מציץ ונפגע מאמר נוטף שנא לך תכתוב שירים במקום מאמרים ולאנשי ההימין היקרים תפסיקו עם השנאה הזו לרבין כן גם אתם צרכי לומר בכל ברור שמעשה כזה הוא תועבה וחרפה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמוליק קיפוד |
|