X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היועץ המשפטי לממשלה אמר שייתכן שח"כ חיים כץ היה סבור שהיטיב עם הציבור בפעולותיו שבבסיס התיק הפלילי שלו, אך פעל בניגוד עניינים חריף כשהסתיר מידע מן הציבור "מגיעות אלי לא מעט תלונות לגבי ח"כים וכמעט כולן נסגרות בלי שאתם יודעים עליהם. זה מקרה חריג"
▪  ▪  ▪
מנדלבליט, היום בוועדת הכנסת [צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת]

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אמר כי ח"כ חיים כץ חרג בפעולתו הפלילית מתפקודו כחבר כנסת כשפעל בניגוד עניינים חריף שכלל הסתרת מידע מן הציבור.
"גם אני מכיר את ח"כ כץ שנים רבות ואת אופיו ומעריך אותו באופן אישי. אני לא מקל ראש ברגישות הרבה שגלומה בתפקיד של כל חבר כנסת, במיוחד שמדובר בתהליך החקיקה. אולם הפעולה של ח"כ כץ, הייתה חריגה מפעולת ח"כ. מדובר במעשים פסולים שמגבשים עבירה פלילית", אמר (יום ה', 30.1.20) בדיון שהתקיים בוועדת הכנסת על חסינותו של כץ.
מנדלבליט העיר כי כץ הוא משרת ציבור ותיק ומיומן וציין כי בבחינת הסוגיה מבחינה משפטית יצא מנקודת הנחה שהוא לא ראה רק את טובתו האישית בחקיקת החוק. "ח"כ כץ לא פגע בציבור ואני משוכנע שהוא סבר שהוא מיטיב עם הציבור. אולם הוא היה בניגוד עניינים חריף בכך שהוא הסתיר מידע מהציבור", אמר.
היועץ המשפטי לממשלה ציין בדיון כי כמעט כל התלונות המגיעות אליו ביחס לחברי כנסת נסגרות מבלי שאיש יודע עליהן. "אני ער להבדלים בין חברי הכנסת לאחרים בשירות הציבורי ומגיעות אלי לא מעט תלונות לגבי ח"כים וכמעט כולן נסגרות בלי שאתם יודעים עליהם. זה מקרה חריג. כתב האישום עוסק בעיקרו בפעולות מינהליות של יו"ר ועדה בכנסת, שכללו בין היתר מעשי הסתרה", אמר. "הודעתי לח"כ כץ כי בכוונתי להעמידו לדין באשמת שוחד מרמה והפרת אמונים. זימנתי את כץ לשימוע. ולאחר ששמעתי את דבריו של בא-כוחו של ח"כ כץ, שוכנעתי שיש יחסי חברות קרובים בינו לבין בן ארי, קיבלתי את טענתו ובעקבות כך שונה כתב האישום ונמחק סעיף השוחד. אולם קבלת הטענה מחזקת את הטענה כנגדו בעניין ניגוד עניינים", ציין.

תאריך:  30/01/2020   |   עודכן:  30/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט: כץ חרג מתפקידו כחבר כנסת
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
חחחחחחח
שמחה חן  |  30/01/20 13:12
2
חחחחחחח
שמחה חן  |  30/01/20 13:12
3
חסר בושה מי החורג מסמכות??
נגעלת  |  31/01/20 07:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה נפגש עם נשיא רוסיה בקרמלין שבמוסקבה    "פוטין הוא המנהיג הראשון שאני משוחח איתו אחרי ביקורי בוושינגטון על תוכנית המאה של הנשיא טראמפ"
איתמר לוין
אומר שההסדרים המקלים עליהם חותמת הפרקליטות, קובעים מדינות ענישה המונעת מבתי המשפט להטיל את העונש החמור הראוי במקרים כאלו    4.5 שנות מאסר לכדורגלן שהפקיר את ארי נשר
מירב ארד
השר לשעבר מואשם במרמה והפרת אמונים בשל יחסיו עם איש שוק ההון מוטי בן-ארי    טוען לחסינות מהותית ולאפליה    מנדלבליט: אין כל עילה למתן חסינות
מירב ארד
נתניהו הודה לנשיא פוטין על שחרורה של נעמה ואמר: "הקשר בין ישראל לרוסיה מעולם לא היה חזק יותר"    יששכר תיפגש עם אמה בשדה התעופה במוסקבה    השתיים ישובו לישראל במטוסו של ראש הממשלה
מירב ארד
על-פי הודעת החברה כל הטיסות לסין מושהות עד לתאריך 25 במרס    אל-על תאפשר ללקותיה לבטל או לשנות את מועד הטיסה ללא תשלום נוסף    אל על מצטרפת לחברות תעופה מובילות בעולם שכבר הודיעו על ביטול את טיסותיהן למדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il