X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנט ובנות המדרשה [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
בנט: "המושג הדתה הומצא על הראש שלי"
"גופי שמאל מחפשים מתוך אלפי שעות שיעור משפט אחד של רבנים מהמגזר כדי לנגח ואף לעוות אמירות של רבנים שלא נאמרו" "ממלחמה טקטית חובה עלינו לעבור למלחמה אסטרטגית על-מנת להכות בראש התמנון האירני"

"הביטוי 'הדתה' נולד לפני ארבע שנים על הראש שלי על-מנת להחליש אותנו כציבור כי ראו שאנחנו משפיעים בכל מקום". כך אומר (יום א', 16.2.20) השר נפתלי בנט. בביקור במדרשת או"ת לינדנבאום, אמר שר הביטחון כי 70 אחוז מבעיות הביטחון של ישראל מקורן באירן, ששולחת זרועות תמנון על-מנת להכות במדינת ישראל.
"חיזבאללה, אירן ותימן, מנסים למרר לנו את החיים כדי לייאש אותנו, ובחוסר הבנה מוחלטת הם בונים על שבירה רוחנית שלנו, אבל עם ישראל הוא הנצח. היינו פה אלפי שנים לפני נסראללה ונהיה עוד אלפי שנים אחריו. בשני העשורים האחרונים אנו נלחמים בקצות אצבעות התמנון של אירן - חיזבאללה וחמאס, נלחמים בבינת ג'בייל, חאן יונס ועוד. לכן, ממלחמה טקטית חובה עלינו לעבור למלחמה אסטרטגית על-מנת להכות בראש התמנון האירני, לייבש אותו כלכלית, מדינית וצבאית ולחנוק אותו כדי שהחמצן לא יגיע לקצות התמנון. הייחודיות של הציונות הדתית בעם ישראל היא שאנחנו מאמינים בקב"ה ובתורה, והתפקיד שלנו לטעת ביטחון בעם וביכולות שלו, אנחנו רוצים להשפיע ולא דואגים רק לציבור שלנו ובחמש השנים האחרונות".
עוד ציין בנט כי "בשנים האחרונות אנו עדים לגורמים וגופים בשמאל ש'הולכים על הראש' של הציונות הדתית. הם הולכים לכל שיעור שהועבר במכינה בשנים האחרונות עם תחקירנים כדי למצוא מתוך אלפי שעות של לימוד התבטאות לא מוצלחת, ואף לעיתים לעוות את הפרשנות לאותן אמירות. לגבי שאלת סוגיות דת ומדינה ציין בנט: "ידוע שיש בימינה מגוון עמדות ודעות בענייני דת ומדינה ולכן בנושאים אלה יהיה חופש הצבעה לחברי הרשימה".

תאריך:  17/02/2020   |   עודכן:  17/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: "המושג הדתה הומצא על הראש שלי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
דוח ביקורת 70ב כולל ביקורת על הפרקליטות, המשטרה והתאגיד    המבקר אנגלמן: "ליקויים משמעותיים במגוון תחומים, ובכלל זה בהיבטים של מנהל תקין וטוהר המידות, יעילות וכן בהתנהלות הגופים הציבוריים ובשירות לאזרח"
איציק וולף
משרד הבריאות וחברת התעופה אל-על סיכמו שצוותי האוויר המשרתים בקווי הטיסות למדינות החשודות בתפוצת קורונה לא ייאלצו לשהות בבידוד כשישובו לישראל, אם יעמדו במספר תנאים שנקבעו
עידן יוסף
חמישה ימים חלפו מפרסום המסמך המזויף ב-2010 – ועד שהרמטכ"ל לשעבר התוודה שהוא מחזיק בו    בתמלילי שיחות מאותם ימים שמפורסמות במרוכז בחדשות 13 נשמעים השניים דנים בסוגיה: "בסוף עוד אהיה עד בסיפור הזה"    ההקלטות העיקריות בפרשה טרם הותרו לפרסום
עידן יוסף
בתוכנית שהציגו נתניהו וניר ברקת הפחתה במחירי המזון והדיור, הקמת ארבעה בתי חולים ותמיכה בעסקים קטנים על-ידי הקפאת הארנונה למשך חמש שנים    "יש פה בחירה ברורה בין מצליחנים לבין לוזרים - כלכלה חופשית או כלכלת הסתדרות"
איתמר לוין
משרד הכלכלה העניק רישיון לייבא 800 טון שומן חזיר, אך סירב להאריך אותו בנימוק שניתן בטעות ובחוסר סמכות    גרוסקופף דחה את ערעורה של החברה: מאחר שלא ניתנו רשיונות כאלו לפני יולי 1992, החוק אינו מאפשר להעניק אותם כעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il