X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דוח שחיברו שופט העליון בדימוס יורם דנציגר וד"ר איל גבע קובע כי נפל פגם בהתנהלות דני נוה, יו"ר דירקטוריון כלל ביטוח, כשנפגש עם המנכ"ל יורם נוה והציע לו להתפטר בטרם התקיים תהליך בחינת מועמדים להחלפתו דחו את טענות יורם נוה להסכמה בין בעלי מניות ליו"ר נוה לאישור המשך כהונתו תמורת פיטורי המנכ"ל "לא הונחו לפתחנו ראיות המצביעות על אי-הפעלת שיקול דעת עצמאי"
▪  ▪  ▪
דנציגר. המלצות לדירקטוריון [צילום: ליאב פלד]

חברת כלל ביטוח פרסמה באישון לילה את הדוח של שופט העליון לשעבר, יורם דנציגר, ושל ד"ר איל גבע ממטרי מאירי ושות', הנוגע למאבק של היו"ר דני נוה והמנכ"ל יורם נוה.
הדוח בן 57 העמודים עשוי לספק תחמושת עבור שני הצדדים במאבק בהנהלת החברה.
"אנו סבורים שנפל פגם בהתנהלותו של יו"ר הדירקטוריון עת נפגש עם המנכ"ל והציע לו להתפטר. תוצאת פגישתו עם מנכ"ל החברה עלולה הייתה להיות התפטרותו המידית של האחרון, מבלי שהתקיים דיון שלם וממצה בנושא זה בדירקטוריונים של החברה והחברה האם, ומבלי שהתקיים תהליך כלשהו של בחינת מועמדים להחליפו. לחלופין, אף אם תוצאת פגישת יו"ר הדירקטוריון עם המנכ"ל הייתה הסכמה לפיה יובא הנושא רק לדיון בדירקטוריונים, הרי שהסכמה עקרונית כזו מצד המנכ"ל הייתה משנה באופן מהותי את אופיו של הדיון במליאות הדירקטוריונים - שונה מאוד מדיון מקדמי, בטרם ננקטה פעולה", כתבו דנציגר וגבע.
לדבריהם, תוצאה זו קשה במיוחד לאור מגוון הדעות והשיקולים שהושמעו בפניהם על-ידי המרואיינים בנושא כהונת המנכ"ל ותפקודו. טענות שהועלו על-ידי היו"ר נוה כעילה לפיטורי המנכ"ל.
"אנו ממליצים כי תפקידיו וסמכויותיו של יו"ר הדירקטוריון, שהינם מעבר לקביעת סדר היום וניהול ישיבות הדירקטוריון יוגדרו באופן מפורט ככל האפשר, בנהלי החברה הפנימיים ויאושרו על-ידי הדירקטוריון", ציינו.
בנוגע לטענות העולות ממכתב המנכ"ל ביחס להסכמה כביכול בין בעלי מניות בחברה ליו"ר דירקטוריון החברה, אודות אישור המשך כהונתו כיו"ר הדירקטוריון תמורת הפסקת כהונת המנכ"ל, למרות שהתקיימו שיחות בין יו"ר דירקטוריון החברה לבין ניר ארקין ואייל לפידות אודות כהונת המנכ"ל והתאמתו לתפקיד, אף ימים ספורים בלבד לפני פגישת יו"ר הדירקטוריון עם המנכ"ל, ציינו דנציגר וגבע כי לא הונחו לפתחם ראיות המצביעות על אי-הפעלת שיקול דעת עצמאי על-ידי יו"ר הדירקטוריון במהלך שבו נקט שנועד להביא להחלפת המנכ"ל.
"בחינת כלל המסמכים והראיונות שערכנו, מעלים מגוון שיקולים נוספים להחלטת יו"ר הדירקטוריון לנקוט במהלך הנ"ל, ואין לראות בהשפעת בעלי מניות בחברה כמניע הדומיננטי שהביאו לנקוט בו", ציינו.

תאריך:  11/06/2020   |   עודכן:  11/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
רשויות אכיפת החוק פנו לפני מספר חודשים למקבילותיהן האמריקניות בבקשה לקבלת מידע שנדרש לצורך החלטה של היועץ המשפטי לממשלה האם להורות על פתיחה בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה בפרשת המניות של החברה של בן דודו, שהחזיק ומכר ברווח גדול בעת שכיהן כראש האופוזיציה
איציק וולף
לוחמי צה"ל פעלו בכפר יעבד למיפוי ביתו של המחבל נזמי אבו באכר, החשוד כי רצח את הלוחם סמ"ר עמית בן יגאל לפני כחודש
איציק וולף
סגן שר הפנים ויו"ר ועדת המשנה לענייני מודיעין לשעבר, יואב בן צור, טוען כי לפני מספר שבועות עמדה הממשלה בפני אפשרות לעסקה להשבת אורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד    "ראש הממשלה הסכים להרבה ויתורים שהפתיעו גם אותי"
עידן יוסף
נהגי החברה תיקפו בשנים 2018-2017 קוד לא נכון וחייבו ביתר נוסעים מירושלים ליישובי גוש-עציון וקרית ארבע    גובה הפיצוי לא יעלה על כ-127 אלף שקל
עידן יוסף
האוטובוס המפרקי החשמלי מצטרף לאוטובוסים חשמליים רגילים הנמצאים בשימוש בישראל    השרה רגב: בקרוב נחשוף אמצעי התניידות חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il