X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הממשלה אישרה במישאל טלפוני לקיים החל מהערב מופעי תרבות בפני 250 צופים רכישת הכרטיסים תיעשה מראש בלבד ולאורך כל זמן המופע יעטו הצופים מסכות
▪  ▪  ▪
אישור מיוחד לעד 500 צופים [צילום: סרגיי אטאל/פלאש 90]

הממשלה אישרה (יום ו', 19.6.20) במשאל טלפוני תיקון לתקנות שעת חירום (הגבלת פעילות) לעניין קיום אירועי תרבות אשר יאפשר לקיים החל מהערב מופעים בפני עד 250 צופים.
על פי ההחלטה, החל מהיום, יום שישי ה-19 ביוני 2020, יתאפשר לקיים מגוון רחב של מופעים, קונצרטים, הצגות תאטרון והקרנות סרטים לקהל הרחב באולמות התרבות ובבתי הקולנוע ברחבי הארץ. מספר המשתתפים במופעים לא יעלה על 250 איש, ועד לתפוסה מרבית של 75% מנפח האולם בו מתקיים המופע. בשלב זה אין היתר לקיים מופעים בעמידה ולא יתאפשר אירוע הכולל ריקוד של הצופים.
למנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך, הואצלה הסמכות להתיר מספר צופים הגבוה מ-250 ועד 500, ובלבד שמספרם לא יעלה על 75% מתפוסת המקום.
על פי ההחלטה, מכירת כרטיסי הכניסה למופעים תעשה מראש, באמצעות הזמנה טלפונית או דיגיטלית, למושבים מסומנים בלבד. לאורך כל זמן השהות באולם, קהל הצופים והסדרנים יעטו מסיכות, ולא יתקיימו הפסקות במהלך המופע. מספרי הטלפון של קהל הצופים יישמרו בהתאם למקומות הישיבה המסומנים, לתקופה של 20 ימים. פרטים אלה יימסרו לבקשת נציג משרד הבריאות, במקרה שיתברר כי שהה חולה קורונה במופע, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. "הפרת החובה של מפעיל אולם בקיום כללי ההפעלה תהווה עבירה פלילית", נכתב בהודעת משרד התרבות.
עוד נכתב כי יש להקפיד על שלושה כללים בסיסיים: עטיית מסיכה, ריחוק פיזי ושמירה על היגיינה. "במאמץ משותף ובאחריות אישית וציבורית נוכל להתמודד עם העלייה במספר החולים ולמנוע את התפשטות נגיף הקורונה בישראל", לשון ההודעה.

תאריך:  19/06/2020   |   עודכן:  19/06/2020
+גלנט: בתי הספר של החופש - מ-1 ביולי עד 6 באוגוסט
18:56 19/06/20  |  איציק וולף

בעקבות החלטת בית הדין הארצי לעבודה, פנה שר החינוך, יואב גלנט, למזכ״לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, וסיכם איתה על הפעלת ״בית הספר של החופש הגדול״ עבור ילדי הגנים ותלמידי כיתות א׳ עד ד', החל מיום 01.07.20 ועד יום 06.08.20.
לעובדי ההוראה יתאפשר לעבוד ב״בית הספר של החופש הגדול״ בתמורה לתשלום שכר נוסף.
״בית הספר של החופש הגדול״ יאפשר לתלמידים להשלים פערים שנוצרו בשנה האחרונה עקב התפרצות הקורונה. החזרה למסגרת חינוך משלימה בתקופה מאתגרת זו תאפשר גם יציבות למשק הישראלי ותסייע כלכלית וחברתית למדינה", נכתב בהודעת שר החינוך.

+הסתדרות המורים: הגנים והיסודי לחופש ב-30 ביוני
18:55 19/06/20  |  איציק וולף

הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים צפויים להסתיים כבכל שנה ב-30 ביוני. כך הודיעה הסתדרות המורים, בעקבות החלטת בית הדין הארצי ולאור ההסכם שנחתם בין המדינה לבין הסתדרות המורים בחודש אפריל.
"הרינו להבהיר כי הלימודים בחטיבות הביניים ובחטיבות העליונות בשירות המדינה, יסתיימו ביום 20.6.20 ובגני הילדים ובבתי הספר היסודיים ביום 30.6.20", נכתב בהודעה. עוד נכתב כי על פי פסיקת בית הדין רק הסתדרות המורים רשאית להנחות את מורי חטיבות הביניים כיצד לנהוג.

+שנת הלימודים תוארך ב-9 ימים
18:22 19/06/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

קיבל את בקשת המדינה והורה לחברי ארגון המורים להמשיך את הלימודים בחטיבות הביניים עד 1 ביולי  ▪  לא תוארך שנת הלימודים בכיתות י'  ▪  צפויה הארכה דומה בגנים ובבתי הספר היסודיים

עוד תשעה ימים [צילום: יוסי זליגר, פלאש 90]
גליקסמן. ביקורת על ארגון המורים

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה אישרה: מופעי תרבות החל מהערב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
קיבל את בקשת המדינה והורה לחברי ארגון המורים להמשיך את הלימודים בחטיבות הביניים עד 1 ביולי    לא תוארך שנת הלימודים בכיתות י'    צפויה הארכה דומה בגנים ובבתי הספר היסודיים
איציק וולף
שר הבריאות הורה לתגבר באופן משמעותי ומיידי את כוח האדם העוסק בחקירות נדבקי הקורונה בכל לשכות הבריאות בישראל    "קטיעה מהירה של שרשרת ההדבקה חשובה להתמודדות עם העלייה בתחלואה"
עידן יוסף
בשלוש שכונות ביפו נאסרה פתיחת מוסדות החינוך ונאסרה התקהלות מעל 10 אנשים    השכונות שעליהן הוטל הסגר הן שכונות 13 ו-24 ברהט ושכונה 2 בערערה בנגב
איתמר לוין
מספר החולים והמתים במדינה הוא השני בגובהו בעולם    ייתכן שברזיל תגיע לחסינות עדר, אך במחיר איום בחיי אדם - מדווח וושינגטון פוסט
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il