X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנאמן למחזיקי האג"ח פנה לבית המשפט

בקשה להקפאה לחב' סטרווד ווסט

החברה שבשליטת בארי שטרנליכט היא הבעלים של שבעה קניונים בארה"ב, אשר עמדה על סף קריסה עוד לפני משבר הקורונה החוב למחזיקי האג"ח שהונפקו בתל אביב: 253 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
דירוג האג"ח ירד ל-D [צילום: מצגת למשקיעים]

חברת רזניק-פז-נבו מבקשת (יום ב', 29.6.20) מבית המשפט המחוזי בתל אביב להקפיא לתשעה חודשים את ההליכים נגד חברת הקניונים האמריקנית סטרווד ווסט שבשליטת בארי שטרנליכט. רזניק-פז-נבו הוא הנאמן למחזיקי האג"ח שהנפיקה החברה בבורסה בתל אביב, להם היא חייבת 235 מיליון דולר.
סטרווד ווסט היא הבעלים של שבעה קניונים במדינות אוהיו, אינדיאנה, וושינגטון וקליפורניה. היא הנפיקה אג"ח בבורסה בתל אביב במארס 2018 בסכום של 910 מיליון שקל. היא אמורה לפרוע אותן בארבעה תשלומים בשנים 2023-2021, כאשר כיום הריבית עליהן היא 6.7% לשנה. חברת מעלות הורידה את הדירוג של האג"ח ל-D - הדירוג הנמוך ביותר, שמשמעותו חדלות פרעון - והמסחר בהן הושעה.
לדברי רזניק-פז-נבו, החברה הייתה מצויה בקשיים ניכרים כבר בשנה שעברה. רואי החשבון שלה הצמידו הערת עסק חי לדוחותיה לשנת 2019, אשר הצביעו על הון עצמי של 444 מיליון דולר ונכסים בשווי של 1.44 מיליארד דולר. מגיפת הקורונה הובילה לסגירת הקניונים שלה ב-23.3.20 והם נפתחו מחדש באופן חלקי ב-7.6.20. סטרווד ווסט פרסמה בסוף אפריל את דוחותיה לשנת 2019, וימים אחדים לאחר מכן הציעה הסדר נושים שמשמעותו תספורת של מאות מיליוני שקלים בתשלום למחזיקי האג"ח.
רזניק-פז-נבו מדווחת, כי לנוכח חדלות הפרעון בפועל של סטרווד ווסט, החליטו מחזיקי האג"ח להעמיד לפרעון מיידי את כל החוב כלפיהם. במקביל, היא החלה לקבל הצעות שונות להסדר נושים, המבוססות על מתווה של מחיקת החוב למחזיקי האג"ח כנגד קבלת תמורה מיידית ותמורת עתידית מפעילות הקניונים. בסך-הכל התקבלו שבע הצעות של גורמים שונים, ועוד אחת של החברה עצמה בשיתוף עם גורם חיצוני. מחזיקי האג"ח מתכננים לקדם את המו"מ עם שלושה מן המציעים.
הבקשה להקפאת הליכים מיועדת לאפשר לנהל את המו"מ עם המציעים, תוך איסור על פרעון חובות עבר כלשהם, איסור ביצוע עסקות חריגות ואיסור ביצוע תשלומים לשטרנליכט. היא גם מבקשת למנות את עו"ד רון הדסי כבעל תפקיד לתקופת ההקפאה. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד גיא גיסין, יעל הרשקוביץ ואורן שהרבני, וטרם הוגשו תגובות החברה ונושיה.

תאריך:  29/06/2020   |   עודכן:  30/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בעלת מניות בחברת פוקס דורשת מההנהלה לבטל את החלטת חלקות הדיבידנד או שתגיש תביעה נגד הראל ויזל ונגד דירקטורים נוספים בגין הנזקים שנגרמו לחברה בהחלטה לחלק דיבידנד ולוותר על הסיוע הממשלתי ובגין הנזק התדמיתי החמור שנגרם לחברה
מירב ארד
יו"ר הוועדה ח"כ שלח: "לנתניהו יש הרבה מה להסתיר ולהסביר"    בדיון איים ח"כ מיקי זוהר על יו"ר הוועדה עפר שלח: "תשלם בתפקידך"
מירב ארד
הבהירה: התהליך יהיה הדרגתי ויסתיים לא מאוחר מ-2030    "אם זה לא יקרה - תתרחש קטסטרופה סביבתית וכלכלית", הסבירה גמליאל
עידן יוסף
נוכח המבוי הסתום במו"מ להסכם קיבוצי ראשון לעובדיה, וברקע סכסוך העבודה שהוכרז במילגם, ההסתדרות מודיעה על שיבושים במבחני הנהיגה המעשיים שמבצעת החברה, מרביעי הקרוב    כ-120 הבוחנים המועסקים בחברה מבצעים מדי יום כ-1,400 מבחנים על כל סוגי הרכב מאזור פתח תקוה וצפונה
איציק וולף
חברת ישראכרט ממשיכה לגוון את מקורות המימון עם סיום ההיפרדות מבנק הפועלים    חתמה על הסכמים לקבלת אשראי בהיקף כולל של עד 1.55 מיליארד שקל מתאגידים בנקאיים שאינם בנק הפועלים לאחר שבחודשים האחרונים חתמה על הסכמי אשראי בהיקף כולל של כ-2.6 מיליארד שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il