X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תקיפת העיתונאים אבישי בן חיים ויוסי אלי [צילום: באדיבות חדשות 13]
חמישים עצורים ושוטר פצוע

התנגשויות אלימות מול מעון רה"מ

אלפים הנמנים על מחאת הדגלים השחורים מחו נגד נתניהו וניסו לפרוץ את המחסומים. תומכיו קיימו הפגנה נגדית בגן צ'ארלס קלור בתל אביב התקיים אירוע לציון תשע שנים למחאה החברתית בביתר עילית ובשכונת רוממה בירושלים מחו נגד ההסגר בעיר
▪  ▪  ▪
עימותים אלימים מול מעון ראש הממשלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים הפגינו (יום ג', 14.7.20) אלפים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההפגנה נערכה בכותרת "יום הביביסטיליה", ואורגנה על-ידי פעילי "הדגלים השחורים". כמה תומכי נתניהו הגיעו למקום כדי להפגין מול מחאת אנשי הדגלים השחורים. לאחר כמה שעות של הפגנה, מאות נהרו לכיוון מרכז העיר. המשטרה החלה לפזר את ההפגנה לאחר שהחלו הפרות סדר. המתפרעים יידו אבנים, ביצים וחפצים לעבר השוטרים ונוסף על כך, גורמים נזק לרכוש.
במהלך ההפגנה המפגינים ניסו לפרוץ את מחסומי המשטרה. כמו-כן, אחד מתומכי נתניהו הסתנן לצד של מחאת הדגלים השחורים, אך המשטרה הוציאה אותו משם. בסיום האירוע המפגינים הלכו לכיוון מרכז העיר וחסמו את פסי הרכבת ברחוב יפו.
לאחר הצעדה שבו כ-200 מפגינים לרחוב בלפור והתעמתו באלימות עם השוטרים והבלשים.
50 מפגינים נעצרו ושוטר אחד נפצע. שלושה עיתונאים הותקפו בהפגנות יוסי אלי ואבישי בן-חיים (ערוץ 13) ועקיבא ויס (כאן 11) שהותקף בידי שוטר בהפגנות תושבים חרדיים (ראו בהמשך). מן המשטרה נמסר: ״במהלך פיזור ההמון, נהדף לאחור גם אדם שלא זוהה תחילה כעיתונאי, משום שהשתלב בהמון. מיד לאחר שזוהה, התאפשר לו להמשיך ולסקר את האירוע בבטחה״.
אתמול פינו פקחי עיריית ירושלים את אוהל המחאה שהקימו אנשי מחאת הדגלים השחורים מחוץ למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור. בעירייה אומרים כי למרות דין ודברים שהיה עם המפגינים הם לא הסכימו להתפנות מרצון, שכן הקמת הגדרות והישיבה שם מתבצעת שלא כדין. לטענת המפגינים הפקחים והשוטרים נהגו באלימות. שעות ספורות לאחר מכן המאהל הוקדם שוב.
במקביל התקיים בפארק צ'ארלס קלור בתל אביב אירוע מחאה בסימן תשע שנים למחאה החברתית, בצל משבר קורונה. את האירוע הובילה דפני ליף במטרה לקדם עשייה משותפת בשעת משבר הקורונה, והשתתפו במקום פעילים חברתיים לצד אמנים.
דפני ליף מסרה: "אנחנו רק בתחילתו של משבר ענק וברור שאין הנהגה לצפות ממנה לפתרונות. האמון התרסק, הייאוש גואה, אבל האנשים מתעוררים ועושים. זה הזמן גם להזכיר ולעורר תקווה שביחד, ורק ביחד, אנחנו נייצר כוח להביא פתרונות ושינוי. לפני תשע שנים דרשנו צדק חברתי היום ברור שאין ממי לדרוש - עכשיו הזמן לייצר צדק חברתי".
כמו-כן, מאות תושבי ביתר עילית הפגינו נגד הסגר שהוטל על העיר וטוענים שההגבלות לא מידתיות. התושבים פרצו את מחסומי המשטרה שהוצבו ומחו בכניסה לעיר. הסגר אמור להסתיים בבוקר. גם בשכונת רוממה בירושלים הפגינו תושבים חרדיים מאותה סיבה.

תאריך:  14/07/2020   |   עודכן:  15/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משרד הבריאות ביטל את חובת הבידוד ליותר ממחצית הפונים למוקד בתלונה על טעויות כתוצאה מעיקובי שב"כ    עוד הבטיח המשרד לוועדת החוץ והביטחון כי זמני ההמתנה במוקד יעמדו על כשתי דקות בתוך שבוע, ובקרוב כבר יהיו 500 חוקרים אפידמיולוגיים
עידן יוסף
ריבלין גינה את קריאתו של ח"כ עידן רול לסרבנות    יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לא מחה עד עכשיו על הדברים    רול התנצל, טען שלא הובן נכון אך לא מחק את הציוץ המקומם
עידן יוסף
נשיא אוניברסיטת חיפה טוען כי ההחלטה להעביר מתפקידה את מ"מ מנכ"ל המל"ג פרצה את החיץ שבין פוליטיקה למדע    השר להשכלה גבוהה לא נותר חייב: לאוניברסיטת אריאל כמו לכל האוניברסיטאות יש זכות לנציג בות"ת. מבחינתם הסטודנטים לא קיימים, המכללות לא קיימות, המכללות הלא מתוקצבות לא קיימות, אוניברסיטת רייכמן בהרצליה לא קיימת"
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי בחיפה ביטל פסק דין של בית המשפט השלום, וקבע שהותרת מסמך של עתירת מכללת אפיק באתר הפתוח לציבור, כמות שהוא, בעוד יתר המסמכים מוגבלים למנויים בלבד, מהווה לשון הרע
עידן יוסף
למרות הצהרת שרת התחבורה רגב כי יופעלו רק קווים חיוניים, החליטה הרשות לתחבורה ציבורית להפעיל קווים למקומות הבילוי    מועדוני הלילה ידועים במחוללי הדבקה, ובהפעלת הקווים קיימת סכנה ברורה להגדלת התחלואה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il