X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שיתוף הפעולה הרגולטורי יאפשר חילופי מידע, מעקב וניטור של גופים מפוקחים הנסחרים בשני השווקים, בהתאם לחוק ניירות ערך שיתוף פעולה זה נוסף להסכם הרישום הכפול הקיים בין שני השווקים, המאפשר לחברות להיסחר בשני השווקים במקביל, על בסיס מסגרת חוקית אחת, וללא עלות רגולטורית נוספת
▪  ▪  ▪
[צילום: רשות ניירות ערך]

רשות ניירות ערך וזרוע הרגולציה של הבורסה לניירות ערך הסינגפורית חתמו (יום ד', 12.8.20) על מזכר הבנות לחילופי מידע הדדיים לצורך הגנה על עניינים של ציבור המשקיעים. ההבנות הושגו בהמשך להסכם רישום כפול שנחתם בין הבורסה הסינגפורית לבורסה לניירות ערך בתל אביב, יחולו על חברות המנפיקות בישראל ובסינגפור.
שיתוף הפעולה הרגולטורי יאפשר חילופי מידע, מעקב וניטור של גופים מפוקחים הנסחרים בשני השווקים, בהתאם לחוק ניירות ערך. שיתוף פעולה זה נוסף להסכם הרישום הכפול הקיים בין שני השווקים, המאפשר לחברות להיסחר בשני השווקים במקביל, על בסיס מסגרת חוקית אחת, וללא עלות רגולטורית נוספת.
מנהל המחלקה הבינלאומית ופיתוח עסקי ברשות, עו"ד אופיר איל, ציין כי שיתוף הפעולה של רשות ניירות ערך הישראלית עם רגולטורים ובורסות מקבילים מעניק ערך משמעותי לחברות ולמשקיעים, מכיוון שהוא מאפשר פעילות חלקה ובטוחה במספר שווקים במקביל.
"ההסכם הזה, למשל, מאפשר לחברות ולמשקיעים להיות כפופים למסגרת רגולטורים אחת, ליהנות מיתרונות השוק הישראלי וגם השוק הסינגפורי, כאשר ברקע הרגולטורים משני הצדדים הם אלה שמתאמים ביניהם עניינים שונים באופן "שקוף" לשחקנים וללא כל עלות רגולטורית נוספת. זהו מסלול המראה לחברות המעוניינות ליהנות מיתרונות שני השווקים יחד", אמר.

תאריך:  12/08/2020   |   עודכן:  12/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נתניהו השווה בנאומו בין הצעת החוק הזו לחקיקה באירן וברפובליקת ויימאר    "לפיד, אלף מסיכות לא יצליחו לכסות את הדיקטטורה שלך"    לפיד: "חבל שלא הקשבת לאביך, שאמר אל תיגע בכסף"
עידן יוסף
סגן שר האוצר: "אנחנו מוקפים סוכני אנרכיה, מוקפים באנשים שרוצים לראות את המשך ההידרדרות של המצב בישראל"    האוזר: "הרוב המוחלט של אזרחי ישראל הוא הרוב הדומם - הוא לא נמצא בהפגנות, ולא צועק ברחובות, אבל הוא לא רוצה בחירות"    יאיר גולן: "עד שהתהליכים האלה ייגמרו אנחנו ממילא בסוף השנה וממילא נצטרך תקציב ל-2021"
יצחק דנון
דגל תקשורת ישראל תובעת 4 מיליון שקל בטענה שלא ניתן לה להקים 30 מתקני פרסום ייחודיים בטיילת באילת ושנגבו ממנו אגרות ביתר
אביתר בן-צדף
בשנה הבאה תשלים מפקדת קורפוס 5 את מעברה מבסיס פורט נוקס בקנטאקי    בעקבות הוראת הנשיא דונלד טראמפ להסיג כ-11,900 חיילים אמריקניים מגרמניה, יחולו שינויים במיקום מפקדות ויחידות אמריקניות    עלות השינויים מוערכת בכמה מיליארדי דולר
מירב ארד
ההחלטה הקודמת להחזרת הכספים מה-14 באוגוסט בוטלה    חובת השבת הכספים תחול רק על חברת תעופה שברבעון השני של 2020 ירדו הכנסותיה ב-70%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il