X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד האנרגיה פרסם את המכרזים שיאפשרו את חיבור יהודה ושומרון לגז טבעי ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "אי החלת הריבונות מפלה בפועל מאות אלפי אזרחים בכל תחום, כולל בגז הטבעי"
▪  ▪  ▪
אזור התעשייה ברקן [צילום: איתמר לוין]

משרד האנרגיה פרסם (יום א', 23.8.20) מכרזים ל-3 תקנים במנהל האזרחי, שיאפשרו הצבת אנשי מקצוע אשר תפקידם יהיה להכין את השטח להחלת חוק הגז הטבעי ביהודה ושומרון - באופן שיתאים לאזור. המכרזים שייפתחו: מנהל/ת תחום (רגולציה - גז טבעי), מרכז/ת בכיר/ה (תכנון פיזי וסטטוטורי), מרכז/ת בכיר/ה (הנדסה ובטיחות הגז הטבעי).
מה שעצר את החלת חוק משק הגז הטבעי ביו"ש הוא דרישה של המנהל האזרחי לתוספת תקנים עבור החלת החוק, שלאחר דרישת ראש המועצה האזורית שומרון ובהתערבות שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ, נפתרו.
משמעות הגז הטבעי ליו"ש - מפעל שיתחבר לגז טבעי למעשה יזכה לשלם בין פי שניים לפי שלושה פחות על אנרגיה.
יוסי דגן הודה לשר האנרגיה יובל שטייניץ שפעל לקדם את העניין ואמר: "באם הייתה מוחלת ריבונות כפי שהובטח כבר בחודש ינואר, לא היינו נאלצים להתמודד עם אבסורדים מהסוג הזה. מזה 4 שנים מתמודדת הרשות רק עם החלת החוק ביו"ש טרם הגענו למכרזים להפעלת הגז הטבעי עצמו והכנת התשתיות. אי-החלת הריבונות מפלה בפועל מאות אלפי אזרחים והופכת אותם לסוג ב' בכל תחום כולל תחום הגז הטבעי. זה רק קצה קצהו של קרחון האפליה איתו מתמודדות הרשויות ביהודה ושומרון".

תאריך:  24/08/2020   |   עודכן:  24/08/2020
+פס"ד הגז לחברת החשמל - לרשות התחרות
20:06 24/08/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מאגרי תמר ולוויתן הגישו הצעות זהות לחלוטין במכרז חברת החשמל לאספקת גז טבעי ב-535 מיליון דולר  ▪  סולברג: העדר ההסבר של בעלי תמר מעורר תמיהה, בלשון המעטה  ▪  אישר את החלטת חברת החשמל: הגז יירכש ממאגר לוויתן בלבד

לוויתן. לגוון את מקורות האספקה [צילום: יוטיוב]
הלפרין. יכולה להגיש כתבי אישום [צילום: אבנר הלפרין]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גז טבעי
איציק וולף
הושלם משא-ומתן בין חברת בז"ן לבין שותפות תמר ובמסגרת ההסכם הצפוי תספק תמר לבז"ן גז טבעי עד להתחלת הזרמת הגז על-ידי אנרג'יאן או עד ל-31 ביולי 2022    בז"ן תוכל להאריך את תוקף ההסכם בחצי שנה במצטבר
איציק וולף
החברה הממשלתית נתיבי הגז הודיעה כי היא מתנגדת לשני סעיפים בתזכיר תיקון חוק משק הגז הטבעי: להטלת אחריות עליה לטיפול בתביעות פיצויים בלי הבטחת שיפוי מהמדינה ולאפשרות שמועצת הגז תשנה את תעריפי הגז על-פי הנסיבות המשתנות
עידן יוסף
שלומי פיליפ מנהל תחום עלויות חקיקה ברשות המיסים: נכון לסוף שנת 2019 יש בקרן העושר 474 מיליון שקל ההכנסות עתידות להגיע ל-200 מיליארד שקל
עידן יוסף
פרופ' איתן ששינסקי מציע לחייב את חברת כי"ל להגיע להסדר עם רשות המיסים לפני שתורשה להתמודד על המכרז לזיכיון    "נובל אמרה שהפרישה את כספי ההיטלים אולם רשות המיסים לא מוכנה לקבל את הכסף"
עידן יוסף
ראש המועצה הלאומית לכלכלה לשעבר מגלה: יש בארץ כ-250 מיליארד חביות נפט בפצלי שמן, כמות דומה לכמות הנפט שיש לסעודיה    "ארגונים רבים בארץ ובממשלה עשו מאמץ גדול כדי שנפסיד הרבה כסף מהכנסות המדינה מגז. אם היינו חותמים חוזים על ייצוא גז בשנת 2013, היינו מרוויחים עד היום לפחות עוד 10 מיליארד דולר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il