X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההחלטה לעזוב את תפקיד המנכ"ל אחרי תקופה קצרה מאוד של ארבעה חודשים בלבד נעשתה בעקבות חילוקי דעות שהתגלו בין אמזלג לבין יו"ר ארקיע, גדי טפר "בחודשים האחרונים עסקתי לילות כימים בפעולות שונות ומגוונות כאשר דבר אחד עמד לנגד עיניי כל העת - החזרתה של ארקיע לפעילות בעיצומו של המשבר הגדול ביותר שחווה ענף התעופה"
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

מנכ"ל חברת התעופה ארקיע, רו"ח ירון אמזלג, פורש מתפקידו אחרי ארבעה חודשי כהונה בלבד. אמזלג מונה לתפקיד המנכ"ל לאחר ששימש כשנתיים כמשנה למנכ"ל ארקיע וכסמנכ"ל כספים בחברה. מינויו, במקום ניר דגן שפרש לאחר שפרץ משבר קורונה, נעשה בעיצומו של המשבר החריף ביותר שידע ענף התעופה העולמי.
ההחלטה לעזוב את תפקיד המנכ"ל אחרי תקופה קצרה מאוד של ארבעה חודשים בלבד נעשתה בעקבות חילוקי דעות שהתגלו בין אמזלג לבין יו"ר ארקיע, גדי טפר.
"בחודשים האחרונים עסקתי לילות כימים בפעולות שונות ומגוונות כאשר דבר אחד עמד לנגד עיניי כל העת - החזרתה של ארקיע לפעילות בעיצומו של המשבר הגדול ביותר שחווה ענף התעופה מאז ומעולם. פעולות אלו כללו בין היתר הכנת תוכנית עסקית סדורה לחזרה לפעילות, מו"מ עם ועדי העובדים, ניהול המגעים עם הבנקים ומשרד האוצר לצורך קבלת הלוואות בערבות המדינה וביצוע ההכנות הדרושות לצורך חזרתה של החברה לפעילות מסחרית. כעת, עם השלמת המשימה, החלטתי להמשיך הלאה לאתגרים חדשים בקריירה ובכלל. אני מודה לבעלי המניות ולדירקטוריון ארקיע על האמון והתמיכה במהלכים להבראת ארקיע ואני מאחל לעובדי ארקיע היקרים שמטוסי ארקיע ימשיכו לצבוע את השמיים", כתב אמזלג בהודעתו.
בתוך כך פרסמה המדינה את רשימת מפעילי הטיסה והמארגנים שמסרו הודעה על ירידה של 70% במחזור הכנסותיהם במהלך חודשי הקורונה ושהמועד להשבת התמורה לגביהם נדחה בשל כך. מדובר ב-21 חברות תעופה ומארגני חופשות - בהן החברות הישראליות אל-על, ארקיע, ישראייר, סאן דור וכספי טורס. בין החברות הזרות הנמצאות ברשימה - חברת לופטהנזה, ברסלס איירליינס, אתיופיאן איירלינס, אייר אינדיה, איבריה, בריטיש איירוויז, יונייטד איירליינס ועוד.

תאריך:  02/11/2020   |   עודכן:  02/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל ארקיע התפטר מתפקידו אחרי 4 חודשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שני תושבי העיר שביקשו לנקום על ירי ניסו להתחמש באמצעות חטיפת נשק מחייל צה"ל בשער אפרים    מעצרם הוארך בארבעה ימים
מירב ארד
סגן שר הבריאות יואב קיש הבטיח לבדוק עם שר הבריאות את הדרישה לקריטריונים ואמר כי "תעודת מחלים" תצא בקרוב ותאפשר הקלות בבידוד    שרת התיירות: "החוק נותן מענה לכ-60% ממספרי הלינות במדינת ישראל; אילת נמצאת במשבר חברתי וכלכלי חריג שבחריגים וכל יום שעובר הוא בבחינת דיני נפשות"
עידן יוסף
הצעת החוק שאישר קבינט הקורונה אושרה בהתנגדות השר דרעי ותובא לאישור בכנסת, אך לא היום    יהדות התורה הודיעה שתתנגד להעלאת הקנסות וגם שס הביעה מחאה חריפה, מה שמעמיד את אישורן בספק
עידן יוסף
הוט: מהירות המינימום היא 0.01 מגה    בזק: מהירות המינימום בחבילה של 40 מגה היא 20 מגה    ח"כ קרעי: מדובר ברמייה    משרד התקשורת: בשבוע הבא יפורסם שימוע בנושא יחס ההעמסה - לוודא שחברות מסוגלות לספק את מה שהתחייבו לכל הלקוחות
איתמר לוין
רו"ח צבי פרידמן אומר בפסק דין, כי לאחר שהניסיון לא עלה יפה - הרשות ניסתה להלך אימים על הוועדה, כאילו קבלת ערעורו של נכה "תפרוץ את קופת המדינה"    הוועדה הורתה להחזיר מס רכישה ששולם ביתר ב-2011, משום שהנישום לא ידע שזכותו לקבל הנחה במס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il