X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מועד חורף של בחינת הבגרות ידחה בחודש ויחל ב-1 בפברואר 2021 ויימשך עד ל-9 במרס 2021 מועד חורף נוסף ייפתח ב-19 באפריל ויימשך עד ל-6 במאי מועד הקיץ של בחינות הבגרות ייפתח ב-19 במאי
▪  ▪  ▪
שר החינוך, יואב גלנט. היערכות מסוימת [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

משרד החינוך הודיע (יום ג', 3.11.20) על דחיית מועד בגרויות החורף בחודש ועל פריסתן על פני תקופה של שלושה חודשים. זאת, בשל התמשכות הלמידה המקוונת בבתי הספר התיכוניים, אשר משפיעה על היכולת של התלמידים ללמוד את החומר לבגרות בקצב דומה לקצב הלימוד שבכל שנה.
מדובר בשורה של שינויים בלוח המבחנים של מועד חורף תשפ"א וקיץ תשפ"א, שהתקבלו בעקבות התייעצויות רחבות היקף שקיים מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי, עם אנשי המקצוע של המטה, מנהלי המחוזות, ארגון המורים, מנהלי בתי ספר, מורים, תלמידים והורים.
במסגרת ההתאמות הוגדרו שני עקרונות חשובים: גמישות ובחירה רחבה למנהלי בתי הספר. לאור זאת, הוחלט לדחות את מועד החורף בחודש אחד, ובד בבד גם להרחיב את מועדי ההבחנות של מועד זה. ממשרד החינוך נמסר כי ההחלטה על ההיבחנות תעמוד כבחירה על-מנת לאפשר לתלמידים להתכונן באופן מיטבי.
עם זאת, תכנון שנת הלימודים לא ישתנה. בתי הספר ימשיכו להתנהל בהתאם למתווה ההיבחנות, כפי שפורסם בראשית השנה, הכולל את ההנחיות לדיווח ציונים בית ספריים המהווים חלופה להיבחנות החיצונית, וכן את מיקוד הלמידה שבהלימה אליו יחוברו הבחינות.
כאמור, מועד חורף של בחינת הבגרות ידחה בחודש ויחל ב-1 בפברואר 2021 ויימשך עד ל-9 במרס 2021. מועד זה יכלול ארבעה ימי היבחנות מיוחדים לתלמידים שהיו בתחלואה או שהו בבידוד.
מועד חורף נוסף יחל בתאריך 19 באפריל 2021 ויימשך עד לתאריך 6 במאי 2021. הוא יכלול בסך-הכל 5 ימי היבחנות מרוכזים לכלל השאלונים המתקיימים במועד חורף. מועד זה לא יכלול בסופו ימי היבחנות מיוחדים לתלמידים שהיו בתחלואה או שהו בבידוד.
מועד קיץ יידחה והוא יחל ב-19 במאי 2021. מועד זה יכלול בסופו ימי היבחנות מיוחדים לתלמידים שהיו בתחלואה או שהו בבידוד. לוח בחינות מעודכן יפורסם בהמשך באתר אגף הבחינות.

תאריך:  03/11/2020   |   עודכן:  03/11/2020
+משרד הבריאות: 831 מאומתים חדשים מאתמול
08:06 04/11/20  |  מירב ארד

משרד הבריאות מעדכן (יום ד', 4.11.20) על 831 מאומתים חדשים אתמול. שיעור הבדיקות החיוביות – 2.1%, כאשר 40,832 תוצאות בדיקות התקבלו אתמול. היום: 365 חולים שמצבם מוגדר קשה. 162 מונשמים. 2,592 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

+משרד הבריאות יתנגד לפתיחת חנויות
21:08 03/11/20  |  עידן יוסף

בתום הערכת מצב הערב במשרד הבריאות הוחלט להתנגד מחר בקבינט לכל מתווה של פתיחת חנויות (חדשות 12).

+81,333 קטינים חלו בקורונה, 16 אושפזו עם בעיות לב
16:59 03/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

655 מעשרות אלפי הקטינים שנדבקו בקורונה בישראל נזקקו לאישפוז בבתי חולים, אולם רובם אושפזו במצב קל  ▪  16 אושפזו בבתי חולים כשהם סובלים מסינדרום PIMS  ▪  המערך הפסיכולוגי הציבורי אינו עומד בעומס וסובל מהיעדר תקינה  ▪  "זמן המתנה לנער שזקוק לטיפול דחוף הוא קרוב לשנתיים, כרגע מקבלים נערים מינואר 2019 לטיפול"

נגיף שהשפעותיו לא ברורות [צילום: משהב"ט והמכון למחקר ביולוגי]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד החינוך: בגרויות החורף נדחות בחודש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
655 מעשרות אלפי הקטינים שנדבקו בקורונה בישראל נזקקו לאישפוז בבתי חולים, אולם רובם אושפזו במצב קל    16 אושפזו בבתי חולים כשהם סובלים מסינדרום PIMS    המערך הפסיכולוגי הציבורי אינו עומד בעומס וסובל מהיעדר תקינה    "זמן המתנה לנער שזקוק לטיפול דחוף הוא קרוב לשנתיים, כרגע מקבלים נערים מינואר 2019 לטיפול"
מירב ארד
כך נחשף בוועדת הקורונה    משרד הבריאות: קשה לתת מועד אופטימי לחיסון יעיל ובטח    יו"ר הוועדה יפעת שאשא ביטון: "חייבים למצוא דרך לבנות שגרת חיים בצל הקורונה, כיוון שהחיסון לא מגיע מחר בבוקר"
איציק וולף
סגן שר הבריאות ביקש לאפשר את המשך השימוש בכלי המעקב של שב"כ גם כאשר רמת התחלואה בקורונה יורדת מתחת לרמה של 200 חולים חדשים ביום    הבקשה עוררה ביקורת: ההתמכרות לאיכון השב"כ גורמת יותר נזק מאשר תועלת, במקום למסד חקירות אפקטיביות מאתרים מגעים ברמת הפרט בלבד
מירב ארד
סגן שר הבריאות יואב קיש הבטיח לבדוק עם שר הבריאות את הדרישה לקריטריונים ואמר כי "תעודת מחלים" תצא בקרוב ותאפשר הקלות בבידוד    שרת התיירות: "החוק נותן מענה לכ-60% ממספרי הלינות במדינת ישראל; אילת נמצאת במשבר חברתי וכלכלי חריג שבחריגים וכל יום שעובר הוא בבחינת דיני נפשות"
עידן יוסף
הצעת החוק שאישר קבינט הקורונה אושרה בהתנגדות השר דרעי ותובא לאישור בכנסת, אך לא היום    יהדות התורה הודיעה שתתנגד להעלאת הקנסות וגם שס הביעה מחאה חריפה, מה שמעמיד את אישורן בספק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il