X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופט חגי ברנר קבע כי ההצעה שהגיש יו"ר דסק"ש, אדוארדו אלשטיין, לרכישת מניות השליטה היא הגבוהה ביותר והעריך כי קיים סיכוי שתתקבל והורה לדחות את אסיפת בעלי מניות השליטה שתוכננה להתקיים היום בצהריים לצורך החלפת חברי דירקטוריון "די בכך כדי לייתר את הצורך בהחלפה מיידית של חברי הדירקטוריון בשים לב לאפשרות הבלתי מופרכת כי בסופו של יום הצעתו של אלשטיין היא שתוכרז כזוכה"
▪  ▪  ▪
ברנר. הצעת אלשטיין עדיפה [צילום: בוצ'צ'ו]

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו מניעה ארעי האוסר לקיים (יום ו', 6.11.20) בשעה 14:00 את אסיפת בעלי המניות של דיסקונט השקעות (דסק"ש), אשר זומנה לצורך החלפת חברי הדירקטוריון ואת יו"ר הדירקטוריון, אדוארדו אלשטיין. דיון במעמד הצדדים יתקיים ביום שלישי הקרוב (10.11.20).
השופט חגי ברנר פרסם החלטה בעקבות בקשה שהגיש אלשטיין אתמול אחר-הצהריים. בהחלטתו ציין כי הוסכם בין הצדדים - כונסי הנכסים ומגישי ההצעות לרכישת מניות השליטה בדסק"ש - כי אם אלשטיין יגיש את ההצעה הכספית הגבוהה ביותר, לא יהיה עוד טעם בהעברתו מכהונתו בדירקטוריון.
"מתוך ההצעות שעומדות כעת על הפרק עולה כי הצעתו של אלשטיין היא הגבוהה ביותר מבחינה כספית", ציין תוך שהעיר שאמנם לא מדובר בפער גבוה. לדבריו, גם הערבויות הבנקאיות שהעמיד אלשטיין, בסך של 154.3 מיליון שקלים, גבוהות יותר מן הערבויות שהעמידה חברת מגה אור, המתחרה בו. "די בכך כדי לייתר את הצורך בהחלפה מיידית של חברי הדירקטוריון בשים לב לאפשרות הבלתי מופרכת כי בסופו של יום הצעתו של אלשטיין היא שתוכרז כזוכה", כתב.
יתרה מזאת, הוסיף השופט ברנר כי גם אם תועדף הצעה אחרת על פני הצעתו של אלשטיין, לא שוכנע לעת זו כי המשך כהונת הדירקטורים הנוכחיים עלול לחבל בניסיונות למכור את מניות השליטה. "בנסיבות אלה, דומה כי אין בהילות מיוחדת המצדיקה את החלפת הדירקטורים עוד היום, שעה שממילא שעת ההכרעה הולכת וקרבה".

תאריך:  06/11/2020   |   עודכן:  06/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש דחה אסיפת בעלי מניות דסק"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מחלקה ראשונה
השר שטייניץ דחה מתווה שנוגס שטח נרחב מהמים הכלכליים של לבנון. עם זאת, כשניסתה לבנון לקבל אזור ישראלי, דרשה ישראל חלק משטחה    גורם בקיא במו"מ: "בלי פרגמטיות לא נתקדם"
עידן יוסף
במכתב ששלח חי גאליס ליועמ"ש למשטרה וליועמ"ש המשטרה טען כי מאחר שמדובר בחנויות שאינן מקורות ואין להן כניסה משותפת, הן אינן יכולות להחשב קניון, יריד או שוק קמעונאי - שפתיחתם אסורה
עידן יוסף
במהלך הפגנה שהתקיימה לפני שבועיים השליכו תושבי העיר בני 17-15 אבנים על שמשות אוטובוס ציבורי ופצעו כמה מן הנוסעים באורח קל
עידן יוסף
מעל רבע מהמשתכרים היו מעורבים בקטטות    המצב בישראל אינו חמור והיא נמצאת במקום הרביעי מהסוף מבחינת שתיית אלכוהול    נער ערבי שותה וצורך סמים יותר ממקבילו היהודי ומעלה את הדירוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il