X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשרד לחיזוק ולקידום קהילתי ונציבות שירות המדינה משיקים פרויקט שבו מנהלות בכירות תהיינה מנטוריות עבור מנהלות בדרגי הביניים המטרה: עידוד המנהלות בדרגי הביניים להתקדם ולהתמודד על תפקידים בדרגי הניהול הבכירים ביותר שבהם יש כיום ייצוג חסר מאוד לנשים עשרות מנהלות כבר נרשמו כמנטוריות
▪  ▪  ▪
ייצוג חסר בדרג הניהול הבכיר בשירות הציבורי
השרה אורלי לוי אבקסיס [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

המשרד לחיזוק ולקידום קהילתי ונציבות שירות המדינה משיקים פרויקט להעצמת מנהלות בדרג הביניים בשירות הציבורי באמצעות מפגשי הדרכה שיקבלו ממנהלות בכירות. הפרויקט יכלול שעות חניכה אישיות ומנטורינג של מנהלות בכירות למנהלות בדרג הביניים על-מנת לעודד אותן ולתת להן את הכלים להתמודד לתפקידי ניהול בכירים בשירות המדינה.
במסגרת הפרויקט ילוו המנהלות הבכירות את המנהלות בדרג הביניים למשך חצי שנה - בין שעה לעשר שעות מפגש חודשיות על-פי בחירת המנהלות ועל-פי תחומי הייעוץ. הרישום של מנהלות בדרג הביניים לתוכנית צפוי להיפתח בעוד עשרה ימים. עד עתה נרשמו עשרות מנהלות בכירות כמנטוריות ברישום מוקדם.
במשרד לחיזוק ולקידום קהילתי ציינו כי הפרויקט נולד מתוך מחקרי עומק שנעשו בשירות המדינה, שהראו שישנו חוסר ייצוג משמעותי לנשים בשולחנות מקבלי ההחלטות בשירות המדינה ובמגזר הציבורי בכלל. על-פי הנתונים העדכניים, כ-62% מן העובדים בשירות הציבורי הן נשים, אך רק 44% מן הדרג הניהולי הוא נשי. מתוך שכבת הניהול הבכירה ביותר, של מנכ"לים בשירות הציבורי, רק 23% הן נשים. ממחקר שערך האגף לשוויון מגדרי בנציבות שירות המדינה, נמצא כי שיעור נמוך של נשים בדרגי ביניים מגישות מועמדות לתפקידי סגל בכיר. אחוזים גבוהים מהמשיבות דיווחו כי כלי עזר של ייעוץ ממוקד, השראה ומוטיבציה ממנהלות הבכירות יסייע להן.
השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס, ציינה כי שילוב נשים בתפקידים בכירים הוא זכות ומתנה לחברה כולה. "ישנם מחקרים שמראים שככל שנשים מתקדמות יותר בקריירה שלהן ומבחינה מקצועית, החברה והקהילה כולה מתחזקת ומתפתחת. אני מאמינה שקהילת הנשים בשירות המדינה הינה סנונית ראשונה לפרויקט הייחודי הזה, שיהווה בשורה משמעותית גם למגזר העסקי", אמרה.
ראש האגף לשוויון מגדרי בנציבות שירות המדינה, מיכל לייזרוביץ, ציינה שמיזם 'אחת על אחת' נועד לחבר בין המנהלות הבכירות של שירות המדינה למנהלות הצעירות המהוות את העתודה להיות דור המנהיגות הבא. "מסקר שערכנו מצאנו כי נשים בדרגי הביניים מגישות מועמדויות בשיעור נמוך לתפקידים הבכירים ביותר והן מעידות כי ייעוץ והכוונה ממוקדת, תמיכה וכלים ממנהלות בכירות יכולים לסייע להן בתהליכי הגשת המועמדות. שירות המדינה שואף להיות ארגון שוויוני ובו ייצוג משמעותי והולם לנשים בכל הדרגות כולל בתפקידי המפתח. זהו כלי נוסף המקדם אותנו למטרה זו״, ציינה.

תאריך:  20/11/2020   |   עודכן:  20/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהלות בכירות ילוו מנהלות בדרגי ביניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
ביג מגה אור כפר החורש מבקשת מבית המשפט להורות לוועדה המקומית יזרעאלים להעניק לה היתר בנייה להקמת המרכז המסחרי
איציק וולף
סדר היום של הממשלה כולל סעיפים למינוי חשב כללי במשרד האוצר ולמינוי מנכ"ל למשרד ראש הממשלה החליפי    אמש קבע היועץ המשפטי לממשלה כי יש למנות חשב כללי מיד ולכל הפחות למנות ממלא-מקום
עידן יוסף
משרד האוצר פרסם להערות הציבור תזכיר חוק המורה על הקפאת השכר לאור עלייתו הדרמטית עקב משבר הקורונה    העלייה הלא טבעית, נובעת עקב הירידה במספר העובדים הפעילים ומהעובדה כי מרבית העובדים שפוטרו או הוצאו לחל"ת בתקופת הקורונה בעלי שכר נמוך
איציק וולף
בית המשפט דחה את בקשתו לדחיה נוספת של אסיפת בעלי מניות דסק"ש וקבע כי מחר תתקיים האסיפה שבה צפויים להיות מוחלפים חברי הדירקטוריון המכהנים מטעם אלשטיין    השופט ברנר ציין שההחלטה על מכירת מניות השליטה תתקבל "בקרוב מאוד"
עידן יוסף
היועמ"ש לממשלה לשר האוצר: "לא ניתן להותיר את תפקיד החשב הכללי לא מאויש, אבקשך לפעול באופן דחוף בעניין"    כותב שלכל הפחות יש למנות ממלא-מקום    כ"ץ: "יש מועמד. מצפה מכל הגורמים לגלות אחריות ולאפשר את ביצוע המינוי"    כחול לבן: נפעל לקדם מינויים נוספים בישיבת הממשלה הקרובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il