X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מפלג סחיטת דמי חסות החל לפעול לפני כחודשיים והוא מונה עשרות אנשי מודיעין, בילוש וחקירות ייעודיים למיגור מחוללי פשיעה מרכזיים בתחום חקירות סחיטת דמי החסות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

אחת מיחידות להב 433 במשטרה הוסבה לטיפול בתופעת סחיטת דמי חסות. זאת, בהתאם ליעדים שהציב השר לביטחון פנים בפני המשטרה לשנה הזאת ולשנה הבאה. מ"מ המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, הציג (יום ד', 2.12.20) בפני סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה מודל הפעלה חדש לטיפול בתופעה.
מפלג סחיטת דמי חסות החל לפעול לפני כחודשיים והוא מונה עשרות אנשי מודיעין, בילוש וחקירות ייעודיים למיגור מחוללי פשיעה מרכזיים בתחום חקירות סחיטת דמי החסות.
לדברי ניצב מוטי כהן, עבירות של סחיטה באיומים משפיעות ישירות על תחושת הביטחון האישי של האזרח. "סבורני שהטיפול הממוקד שהוטל על חוקרי להב יביא לתוצאות בקרוב. נדגיש כי מדובר בפעילות שחלקה תוצאה של עבירות חשיפה ותולדה של מודיעין משטרתי איכותי ופעילות משמעותית המתבצעת במישור הסמוי. משטרת ישראל תפעיל את כלל המערכים העומדים לרשותה על מנת להביא את העבריינים לדין", אמר.
השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, הודה למ"מ המפכ"ל על הפעילות המהירה והנמרצת בהקמת צוות החקירה המיוחד. "תופעת סחיטת דמי החסות הגואה זקוקה לטיפול שורש עמוק ויסודי בכל הדרגים, מהמרחבים דרך המחוזות ועד ליחידות הארציות כמו להב 433. התרשמתי מאוד בביקור מהרצינות ומהיכולות ואעקוב אחרי הפעילות גם בהמשך, במטרה לראות תוצאות", אמר.

תאריך:  02/12/2020   |   עודכן:  02/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להב 433 החלה לחקור סחיטת דמי חסות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
לאכלוס עשרות אלפי הדגים, המתבצע מדי שנה, מטרה כפולה: להעשיר את הדגה בכנרת ולטפל במים ולשפר את איכותם    "הזדמנות לנקיטת גישה חיובית ופעילה להעשרה מכוונת של אוכלוסיות מתדלדלות, הגדלת החלק היחסי של אוכלוסיות דגים רצויות, והוספה מבוקרת של דגיגים חדשים"
איתמר לוין
טוענת: השר יעקב אביטן, הרב הראשי יצחק יוסף וראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן פועלים למינויו של הרב ישראל מאיר ביטון - בנו של הרב הנוכחי, שמעון ביטון - למרות פסיקה חמורה נגדו ולמרות שהיה מעורב במעשים הגובלים בפלילים    העתירה מתארת כיצד הוארכה כהונתו של רב העיר הנוכחי, למרות שאינו מתפקד, כדי לתפור את המשרה לבנו
עידן יוסף
יו"ר הוועדה, ח"כ עפר שלח: "התקבלה בוועדה תמונה מדאיגה ביותר. חובתנו בכנסת לפעול ולהבטיח שיפור בבטיחות החיילים"    משרד המבקר: 84% מאירועי הבטיחות בצבא לא הוזנו במערכת. גם אם לא קרה בסוף באירוע שום דבר, היה על צה"ל להזין את האירועים במערכת, כי הוא זה שנותן את הכלי למנוע את התאונות הבאות"
עידן יוסף
נראה כי נתניהו מתכוון למנות את צחי ברוורמן כמנכ"ל וכמזכיר הממשלה במקביל לתפקידו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה    פרץ עמד מאחורי הצעת ההחלטה שהוגשה לוועדת הכספים בעניין תשלומי המיסים של רה"מ, וכן ניסה לקדם הצעה המעניקה לו שיקול דעת רחב מאוד לאשר הוצאות במעון ראש הממשלה הפרטי
איתמר לוין
קיבל ערעור על פסק דינו של ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע וקבע שהוותמ"ל הייתה רשאית לאשר הקמת 1,700 דירות ו-250 חדרי מלון בשכונת רמות מאיר בנתיבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il