X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סער. התמודד על ראשות הליכוד והפסיד [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
בנט. המאוים הראשי [צילום: אורן בן חקון]
בהצהרה שמסר אמר כי "הליכוד הפכה לכלי שרת עבור נתניהו" תקף את ראש הממשלה: "את הנאמנות לערכים החליפו חנופה והתבטלות הגובלים בפולחן אישיות לבשר ודם" עשוי להקים מסגרת פוליטית חדשה, ייתכן שעל בסיס מפלגת 'דרך ארץ'
▪  ▪  ▪

ח"כ גדעון סער, מבכירי חברי הכנסת בליכוד, נשא הצהרה (יום ג', 8.12.20) שבה הודיע על פרישה מן הליכוד ועל הקמת מפלגה עצמאית בבחירות הבאות לכנסת. בנאומו, לא הציג סער תוכנית כלשהי, ועיקר דבריו היו בבחינת "רק לא ביבי".
סער: "הליכוד שינה את פניו בשנים האחרונות והתרחק מדרכו הממלכתית. התנועה הפכה לכלי שרת עבור האינטרסים האישיים של העומד בראשה. את הנאמנות לערכים החליפו חנופה והתבטלות הגובלים בפולחן אישיות לבשר ודם. צו השעה – החלפת שלטונו".
ככל הנראה יהיו חברות במפלגתו של סער גם חברות הכנסת יפעת שאשא ביטון, שרן השכל ומיכל שיר. סער שוחח בעניין בין השאר עם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, אך איזנקוט מתלבט ואומר כי יחליט רק כאשר תתבהר התמונה הפוליטית.
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, אמר הערב בראיון רדיופוני כי ייתכן שסער ירוץ בבחירות על בסיס רשימת דרך ארץ של השר יועז הנדל ושל ח"כ צבי האוזר. עוד העריך כי בין שלושה לארבעה חברי כנסת מן הליכוד צפויים להצטרף לסער.

תאריך:  08/12/2020   |   עודכן:  08/12/2020
+האוזר והנדל יצטרפו למפלגתו של סער
06:54 09/12/20  |  עידן יוסף

חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל יצטרפו היום למפלגתו של ח"כ גדעון סער (חדשות 12).

+יעילות כלי השב"כ: משרד הבריאות קיבל הערה
06:20 09/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת החוץ והביטחון אישרה את המשך השימוש בשב"כ במאמץ מול הקורונה עד ל-17.12.20  ▪  הוועדה העירה למשרד הבריאות כי אופן הדיווח לוועדה אינו מספק לוועדה את הכלים לבחון את יעילות כלי השב"כ בהתאם לתכלית החוק  ▪  דוח: שינוי משמעותי, לא ביעילות הכלי, אלא בתועלת השולית שלו - להבין אם מדובר באירוע חד-פעמי או במגמה מתפתחת

יו"ר הוועדה ח"כ האוזר [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+ניסים ואטורי: הודעת סער תפסה אותי בהפתעה
23:21 08/12/20  |  עידן יוסף

ניסים ואטורי, שאמור להיכנס לכנסת במקומו של גדעון סער עם התפטרותו מן הכנסת, אמר בערוץ 20 כי ההודעה תפסה אותו בהפתעה במהלך משימת התנדבות לצביעת ביתה של קשישה בודדה.

+הליכוד: סער החליט לנטוש את הימין ולחבור ללפיד
21:51 08/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שרי הליכוד וחברי המפלגה מאשימים את סער בכך שלא קיבל את דין הבוחר וחבר לגוש השמאל, וטוענים שחשש מנפילתו בסקרים ולכן פרש

סער רגע לפני ההצהרה
+שם מפלגתו של סער: התקווה החדשה
20:36 08/12/20  |  עידן יוסף

מפלגתו החדשה של גדעון סער תיקרא "התקווה החדשה" (כאן חדשות).

+סער צפוי לשאת נאום משולב
19:58 08/12/20  |  עידן יוסף

על פי סקר שהזמין גדעון סער, הוא צפוי לעשות נאום משולב - ביקורת קורונה קשה מצד אחד, ומצד שני על הצורך באחדות בעם. עוד לפי הסקר 31% מבוחרי הימין, יתמכו בסער לראשות הממשלה מבין שורות הליכוד (גלובס).

+שאשא-ביטון: בבוא העת אומר את דעתי
19:54 08/12/20  |  עידן יוסף

תגובת ח״כ יפעת שאשא ביטון על הפרסומים בעניין גדעון סער: ״כפי שאמרתי כבר מספר פעמים, כאשר אקבל החלטה אני אעמוד בשקיפות מול הציבור ואגיד מה החלטתי״.

+דיווח: סער יתפטר לאלתר מהכנסת
19:45 08/12/20  |  עידן יוסף

ח"כ גדעון סער צפוי להגיש את התפטרותו לאלתר מן הכנסת (וואלה). ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן כותב שגדעון סער עוזב את הכנסת ומסמן את הכיוון: "תהיה תקווה ריאלית לשינוי".

+הליכוד: סער התחייב לא לעזוב את הליכוד
19:44 08/12/20  |  עידן יוסף

דובר הליכוד תוקף את חבר הכנסת גדעון סער ומפרסם ציטוטים מן העבר, שבהם התחייב האחרון להישאר בליכוד. בציטוטים נכתב בין היתר: "אני חלק מהליכוד ואיש ליכוד מאז ומתמיד. לא עברתי בין מפלגות ואני מאמין בדרך הליכוד"; "אומר בבירור... אני מתכוון לומר שאחזור לבית שלי - לליכוד! שלא יהיו אי הבנות"; "ביתי זה הליכוד".

+משרד התחבורה התיר קווים בשבת בניגוד לחוק
17:29 08/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוועדה קובעת כי כל ההיתרים החדשים שנתן משרד התחבורה לקווי התחבורה הציבורית ניתנו בניגוד לחוק והורתה למשרד לתקן את הליקויים  ▪  הוועדה קיבלה את העמדה לפיה התקנה בנושא קווי שירות בימי המנוחה נועדה לצמצם שירות שהיה קיים בעת חקיקת החוק (1991) ולא לצורך מתן היתרים חדשים, וזאת לאור לשון החוק הראשי שבו נכתב כי התקנה מסמיכה את שר התחבורה רק לאסור ולא להתיר

ח''כ משה ארבל
אזולאי. הפריפריה חשובה, ושבת ערך עליון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
זנדברג. ומה עם ימי החול [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אושר: קנסות על שתיית אלכוהול במרחב הציבורי בחיפה וביהוד מונוסון
15:24 08/12/20  |  מירב ארד

עדת החוקה אישרה (ג') עבירות קנס בשורה של עיריות ורשויות מקומיות ואזוריות. עיריות ורשויות קובעות בחוקי העזר שלהן עבירות שעניינן בדרך כלל סדר ציבורי ואיכות סביבה. כדי להפכן לעבירות קנס ולקבוע את גובה הסכום, עליהן לקבל את אישור ועדת החוקה כפי שנקבע בחוק סדר הדין הפלילי. הקנס המקסימאלי לעבירת קנס כאלו עומד על 730 שקלים. הוועדה אישרה את צווי הקנסות ליהוד מונוסון, חיפה אום אל פאחם, מועצה מקומית להבים ומועצת גדרות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אסף זמיר / Asaf Zamir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חוק הלאום  חיים כץ / Haim Katz  טור פז משה  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יזהר שי / izhar  shay  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משולם נהרי / Meshulam Nahari  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניסים ואטורי  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עומר ינקלביץ'  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  רפי פרץ / Rafi  Peretz  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סער עוזב הליכוד: "צו השעה - החלפת נתניהו"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ונקוה שהפעם יעזוב סופית.
אף איש ימין אמת  |  8/12/20 19:12
 
- }}}סמל המנורה(ביתר)נמכר לערבי
ביבי עוכר ישראל  |  8/12/20 23:36
2
הקש שבר את גב הגמל
סוף סוף סוף  |  8/12/20 20:50
3
נתניהו נשאר, כך אומר לנו סער.
באום  |  8/12/20 21:02
4
סע לשלום. כמו מיצנע ואחרים. ל"ת
חסר סיכוי.  |  8/12/20 21:44
5
ונקוה שהפעם לא יחזור לליכוד
ברוך שפטרנו  |  9/12/20 05:18
6
על זה נאמר שהחיינו וקיימנו
והגענו לזמן הזה  |  9/12/20 07:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 23
עידן יוסף
הוועדה קובעת כי כל ההיתרים החדשים שנתן משרד התחבורה לקווי התחבורה הציבורית ניתנו בניגוד לחוק והורתה למשרד לתקן את הליקויים    הוועדה קיבלה את העמדה לפיה התקנה בנושא קווי שירות בימי המנוחה נועדה לצמצם שירות שהיה קיים בעת חקיקת החוק (1991) ולא לצורך מתן היתרים חדשים, וזאת לאור לשון החוק הראשי שבו נכתב כי התקנה מסמיכה את שר התחבורה רק לאסור ולא להתיר
מירב ארד
מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית: "האתגרים עצומים. אנחנו זקוקים להיערכות של 90 ימים כדי לאפשר קיום מערכת הבחירות"    ח"כ גינזבורג השיב: "תתחילו להתארגן מהיום. אנחנו הולכים לבחירות!"
איציק וולף
מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית הודיעה לחברי ועדת הביקורת של הכנסת כי היא מתנגדת ליוזמה לקיצור תקופת הבחירות אם תפוזר הכנסת    בין תרחישי הבחירות בעידן הקורונה: עמדות 'הצבע וסע'
עידן יוסף
43% מבוחרי כחול לבן סבורים כי גנץ אינו אמין    41% מהציבור הערבי תומכים בהתקרבות בין נתניהו ליו"ר רע"ם    שלושה רבעים מהציבור סבורים שממשל ביידן יהיה פחות ידידותי לישראל
עידן יוסף
הליך הקמת הקרן שהובטחה כבר בשנת 2016, טרם הושלם    גפני: "די לאטימות, אנחנו בתקופה אחרת. אני מבקש להגדיל את סכום הקרן מ-50 ל-200 מיליון שקל"    נציגת החשכ"ל: "מאפריל 2019 אנחנו עוסקים בפיתוח הקרן, פורסם מכרז בספטמבר האחרון והבנקים לא רצו להשתתף בו, פרסמנו בשבוע שעבר בקשה לקבלת מידע מגופים חוץ בנקאים שאנחנו מאמינים שכן מתאימים למכרז"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il