X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת היגוי בין-משרדית מגבשת תוכנית לאומית רב שנתית לקידום הבטיחות בדרכים בישראל והגברתה הוועדה מקימה שישה צוותי עבודה ומבקשת מהציבור להגיש עד סוף השנה רעיונות איך לצמצם תאונות
▪  ▪  ▪
תאונה בין משאית למכונית שבה נהרגו שני ילדים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הממשלה הקימה ועדת היגוי בין-משרדית לצורך גיבוש תוכנית לאומית רב שנתית לקידום הבטיחות בדרכים בישראל והגברתה. בראשות הוועדה עומדים המנהלים הכללים של משרד ראש הממשלה ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, וחברים בה נציגי משרדי ממשלה וגופים ציבוריים רלוונטיים.
לצורך גיבוש התוכנית הלאומית הרב-שנתית, החליטה ועדת ההיגוי על הקמת שישה צוותי עבודה בנושאים הבאים:
  • עיר בטוחה,
  • התנהגויות בטוחות,
  • כלי רכב בטוחים,
  • דרכים בטוחות,
  • מגזרים,
  • חקר הגורמים לתאונות דרכים.
ועדת ההיגוי פונה לציבור הרחב לקבלת הצעות והתייחסויות בכתב בנוגע לנושאי ששת הצוותים לקידום והגברת הבטיחות בדרכים במדינת ישראל. כל המעוניין לפנות מוזמן להעביר התייחסות בכתב הממוענת ל"ועדת ההיגוי לקידום תוכנית לאומית רב-שנתית לבטיחות בדרכים" עד ל-31 בדצמבר 2020 לתיבת דוא"ל של נאוה זזון zazonn@mot.gov.il . ככל שיעלה הצורך בכך, ועדת ההיגוי או צוותי העבודה יוכלו להזמין מי מהפונים להשמיע את עמדותיהם בפניהם.
הוועדה מתחייבת כי פונים המבקשים כי המידע שהגישו יהיה חסוי, יוכלו לעשות זאת, ובלבד שיצרפו למענה שיגישו עותק נוסף של המענה, בו יושחר המידע הנחשב סודי או המהווה סוד מסחרי או מקצועי שאין לגלותו. עותק זה יסומן במילים "סודיות מסחרית".
מאז יום שישי שעבר עד היום (ו') נהרגו 11 בני אדם בתאונות דרכים, והיה זה אחד השבועות היותר קטלניים השנה.

מעקב אחר המלצות ועדת הכלכלה של הכנסת בנושא בלימת הקטל בדרכים / חומר רקע
מסמך זה נכתב לקראת דיון מיוחד בוועדת המשנה לבטיחות בדרכים של ועדת הכלכלה בכנסת, בנושא: "העדר תכנית לאומית רב שנתית לבטיחות בדרכים", והוא מהווה עדכון למסמך המעקב אחר יישום המלצות ועדת הכלכלה בנושאי בטיחות בדרכים, שפורסם בפברואר 2020. בתחילת המסמך מוצגים נתוני רקע על תאונות דרכים בישראל. לאחר מכן, מובאים עיקרי המלצות הדו"ח, ונבחן האופן בו פעלו גופים שונים בהתאם אליהן, בדגש על השנים 2020-2019. (52 עמ')
מעורבות נהגים בתאונות על פי מגזר: העמקת נתונים ביחס למהירות, סוג הדרך וסוג הרכב / מסמך
ניתוח נתוני מעורבות נהגים בתאונות דרכים ביחס למגזר הנהג. במסגרת זו, חלק א' בוחן את שכיחות עבירת המהירות בתאונת דרכים. חלק ב' מציע ניתוחים שונים ביחס לעבירות מהירות בתאונות ביחס לסוג הדרך, מגזר הנהג ומאפייניו. בחלק ג' מובא יחס הסיכון של מעורבות נהג בתאונה חמורה כפונקציה של מגזר וסוג הרכב עליו נהג. (7 עמ')
תכנית לאומית רב שנתית לקידום הבטיחות בדרכים / הצעה להחלטה
מוקמת בזאת ועדת היגוי בינמשרדית בראשות המנהלים הכללים של משרד ראש הממשלה ומשרד התחבורה לגיבוש תוכנית רב שנתית לקידום והגברת הבטיחות בדרכים על בסיס תכונית מפורטת שתציג הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
תאריך:  18/12/2020   |   עודכן:  18/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש לכם רעיון נגד הקטל בדרכים?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אמת
לא נביא  |  18/12/20 13:31
2
ראשית, לחייב מבחן כל 5 שנים !!
מבין עניין  |  19/12/20 19:38
3
נגד תאונות דרכים
מהנדס  |  19/12/20 23:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
עידן יוסף
הדברים נאמרו בדיון שיזמו חברי הכנסת טופורובסקי, קאבלה ועמאר על השימוש בטכנולוגיות מצילות חיים בכבישים    טופורובסקי: סוף השבוע האחרון רק מדגיש את הצורך להגביר שימוש בטכנולוגיה - שהייתה יכולה להציל חיים ולשנות גורל של משפחות שלמות    משרד התחבורה: צריך ראייה כוללנית - יש טכנולוגיות שאפשר לקדם גם בלי המאסדר
איציק וולף
רכב פרטי התנגש במשאית במחלף שער הגיא    בהתנגשות נהרגו שני ילדים קטנים    שני נוסעים נוספים - בהם ילד בן 12 - נפצעו קשה ובינוני    במקום עומסי תנועה כבדים
איתמר לוין
מחייב את בית המשפט העליון לקיים דיון, ולא להסתפק בטיעונים בכתב, בערעורים של נהגים על דחיית בקשותיהם לעכב את ריצויו של עונש שלילת רישיון
יוסף קנדלקר
שבנו שאולי בגלל הקורונה, היינו צפויים לירידה משמעותית במספר ההרוגים בתאונות דרכים, אבל מסתבר שדווקא להפך    הן בשל הכבישים הריקים שהיו פנויים, ובעיקר בגלל מעורבות של אופנועים בתאונות
איתמר לוין
המחפרון הזעיר מיועד בעיקר לעבודות עפר ולא להעברת מטענים, ולכן לא חל עליו חוק הפיצוי לנפגעי תאונות דרכים    המשמעות: האחראי לתאונה הוא שיצטרך לפצות את הנפגע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il