X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הורגן תושבת טל מנשה שבצפון השומרון ואם לשישה ילדים, נמצאה כשעליה סימני אלימות שר הביטחון: "כוחות הביטחון כבר פועלים כדי לשים את ידם על הרוצח המתועב" צו איסור פרסום הוטל על כל פרטי החקירה
▪  ▪  ▪
אסתר הורגן ז"ל [צילום: באדיבות המשפחה]
חוקרי משטרה בזירת הרצח [צילום: צילום דוברות המשטרה]

הותר לפרסום כי אסתר הורגן, תושבת טל מנשה שבצפון השומרון ואם לשישה ילדים, היא האישה שגופתה נמצאה הלילה (יום ב', 21.12.20) ביער ריחן כשעליה סימני אלימות.
הורגן יצאה בסביבות השעה 13:00 בצהריים (יום א') לריצה בשמורת הטבע יער ריחן הסמוך לישוב. בשעות הערב לאחר שלא הצליח ליצור איתה קשר הזעיק בעלה בנימין את כוחות הביטחון. צוותי הסריקה בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה. בסביבות השעה 1 לפנות בוקר היא נמצאה ע"י אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים, כשגולגולתה מרוסקת. בשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה, בהם רצח על-רקע לאומני. צו איסור פרסום הוטל על כל פרטי החקירה.
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע למקום ויחד עם רב הישוב נאלץ להביא למשפחה את הבשורה המרה. דגן אמר על האירוע המזעזע: "אשה יקרה מלאה כ"כ בטוב לב, בעזרה לאנשים, יוצאת בצהרי היום במרכז מדינת ישראל, לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה, ונרצחת עי בני עוולה בצורה כ"כ אכזרית. ואני שואל איזה ברברים, כמו בימי הביניים, איזו אכזריות לרטש פרצוף של אישה בת 52 עם סלע בדם קר. מול איזה רשע אנחנו עומדים. ואני רוצה לומר בצורה ברורה לברברים האלו מהרשות הפלשתינית מול כל העולם: לעולם לא תשברו אותנו ההתיישבות בשומרון תפרח ותגדל ותבנה יחד עם כלל מדינת ישראל, כי אתם ברשות הפלשתינית הברברית בחרתם במוות ואנחנו בחרנו בחיים. אתם מתנהגים כמו ברברים בימי הביניים ואנחנו נמצאים בשנת 2020 ועם ישראל ינצח".
נשיא המדינה ראובן ריבלין הביע זעזוע מהרצח בשומרון: "הרצח האכזרי של אסתר הורגן שיצאה בצהרי יום מביתה ולא שבה אליו, גדע חיים שלמים של עשייה מופלאה, של בניית בית ומשפחה, של יצירה וטיפול. חיים שנגזלו ביד חיות אדם. אני סמוך ובטוח שכוחות הביטחון שלנו יגיעו אל הרוצחים הנתעבים וימצו את דינם. חיבוק אמיץ למשפחתה של אסתר, לילדיה ולאביהם".
שר הביטחון בני גנץ כתב: "אני משתתף בצערה העמוק של משפחת הורגן בעקבות הרצח המתועב של אסתר ז"ל. כוחות הביטחון כבר פועלים כדי לשים את ידם על הרוצח המתועב. לעולם לא נקבל מציאות שחיי אדם הופכים להפקר."
שר ירושלים ומורשת רפי פרץ כתב: "פותחים את הבוקר עם הבשורה הקשה על הרצח האכזרי של אסתר הורגן, אם לשישה, אמש בשומרון. ‏לא ייתכן שאישה יוצאת לריצה אינה חוזרת לביתה. ‏סומך על כוחות הביטחון והמשטרה שישימו את ידם על מי שביצע את הפשע הנתעב הזה, ושולח תנחומים למשפחה הכואבת".
שר הכלכלה והתעשיה ויו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ: "בוקר קשה. הרצח של אסתר הורגן, אם לשישה ילדים הוא מזעזע. אני מביע את תנחומי למשפחה, בוטח בכוחות הביטחון שיפעלו בכל דרך להגיע ולהעניש את המרצחים ומשתפי הפעולה"
יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט: "אני מזועזע וכואב את הרצח האכזרי אמש בשומרון של אסתר הורגן, אם לשישה ילדים בסמוך לביתה. בלתי נתפס שאישה שיוצאת לפעילות ספורט שגרתית לא חוזרת לביתה, לא חוזרת לילדיה. אני בטוח שכוחות הביטחון שלנו יגיעו במהרה לרוצח המתועב. אני שולח את תנחומיי לאבי המשפחה ולששת הילדים".
ח"כ אלי כהן: "אני סמוך ובטוח שכוחות הביטחון שלנו ישימו ידם על חיית האדם שביצעה את הפשע הנתעב. עלינו להחריב עד היסוד את הבית ממנו יצא המחבל, על-מנת להרתיע את המחבל הבא מלבצע פשע נוסף".
ח"כ אוסנת מארק: "יהודיה נרצחת בריצת ערב שגרתית רק כי היא יהודייה. אי-אפשר לתפוס את זה. רצח אכזרי כזה מזכיר לנו מול איזה אויב ארור אנחנו מתמודדים וכמה צריך לבסס את החוסן שלנו כעם. אין יום על האדמה הזו שהוא מובן מאליו".
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "הרצח של אסתר הורגן, אם לשישה ילדים שובר את הלב. כמה אכזריות ורוע. שולח תנחומים למשפחה ובטוח שכוחות הביטחון ישיגו את הרוצח המתועב".

תאריך:  21/12/2020   |   עודכן:  21/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשד לפיגוע: אסתר הורגן נרצחה ביער ריחן
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שכל צחנני השמאל יהיו כפרה על
7890  |  21/12/20 09:55
2
צריך לזכור
הירונימוס  |  21/12/20 11:54
3
ואף מילה של הפטפטנים
רותי איזיקוביץ  |  21/12/20 12:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נתונים קליניים ראשונים מאששים תוצאות מחקר לגבי יעילות תרופות ממשפחת הפיבראטים נגד הנזק שגורם נגיף הקורונה לריאות    חולים בסיכון גבוה שנוטלים תרופות ממשפחת הפיבראטים, החלימו מדלקת הריאות שגורם הנגיף בתוך ימים ספורים בלבד    תרופות לסוכרת מסוג TZD הרעו את תסמני המחלה
עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה הוראת שעה לניהול בחירות בזמן קורונה    לראשונה יוצבו קלפיות מיוחדות בבתי אבות ובבתי דיור מוגן בהם יותר מ-30 דיירים    היו"ר: "חוקקנו הצעת חוק טובה ומאוזנת בצוק העיתים של משבר הקורונה, היא לא מושלמת ונצטרך לשפרה"
עידן יוסף
אם תנסו להזמין תור לחיסון נגד קורונה באמצעות המוקדים הטלפוניים של קופות החולים - ייתכן שלא תצליחו או ש"תתייבשו" על הקו או שהשיחה תנותק - ואם יתמזל מזלכם, יקבעו לכם תור רק לעוד כמה שבועות    אלא שדרך "מתאמי קשרי קהילה" מיוחדים שמסייעים למגזר החרדי, ניתן להשיג תור לחיסון בתוך ימים ואפילו ביום המחרת
עידן יוסף
במקום פיזור הכנסת תהיה הארכה כדי לאשר תקציב ל-2020 ול-2021 בשלוש קריאות, אחרת תתקיימנה בחירות ב-23 במרס    נתניהו: חשבתי שנכון להעביר דחייה למיצוי המגעים    סקרים: גוש הימין מקבל רוב, אך פוחתת התמיכה בנתניהו
איציק וולף
מנכ"ל הדסה התנדב להשתתף בפאזה השנייה של הניסוי בפיתוח חיסון קורונה על-ידי המכון הביולוגי    "דרושים משתתפים לא כל כך צעירים ולא כל כך בריאים, ומכאן החשיבות בהתנדבות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il