X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

בכוונתי היה לכתוב על מספר אירועים שאנו שומעים עליהם מדי יום ושאינם יורדים מהכותרות. לבסוף החלטתי להתמקד באחד שבאמצעותו אביא את הרעיון שלשמו אני כותב את הדברים הבאים.
לקחתי אפוא את האירוע של ניסיון האונס על-ידי המאבטח. אם כי כל אירוע פשע הוא חמור בפני עצמו, אבל המשותף לכולם, בין השאר, הם נציגי הציבור שלנו שנבחרו איך שנבחרו, וש"תרומתם" למציאות שלנו כבר הרבה זמן, היא על הפנים וכן, "תרומת" היעדר במה ראויה לציבור, כך שיש בשני הנ"ל מספיק כדי לאשר את ה"תרומות" שלהם לנושא הנדון כאן.
בגדול, היעדר נוכחות משטרתית מחוייבת למציאות שלנו, שכאמור רואים אותה מדי יום. רק להזכיר את הגדולים: מרגריט לאוטון, האימא הצעירה שנהרגה מכדור שנורה במלחמת הכנופיות, בעת שהייתה עם בעלה וילדיה בפיקניק על החוף. הנערה שחר, שגם היא נהרגה מכדורים שנורו בין כנופיות. אריק קרפ שנרצח בידי חבורות משוטטים, כאשר היה עם משפחתו ברחוב. עד כאן רק חלק מאירועי פשע ומכל הסוגים שמתנהלים חופשי-חופשי.
מכאן, שגם האירוע הנדון היה יכול להימנע, או במקרים מסוימים להיות יותר קטן, לו הייתה נוכחות משטרתית ראויה ובלשון אחרת מתבקשת - שוטרי מקוף.
לגבי שוטרי מקוף, הללו חייבים להיות אצלנו, לגבי הרבה נושאים. כך למשל, להוות אמירה בעבור מניעת ה"דברים הקטנים" שהם ה"אימא" של הגדולים (ראו "ערך" ג'וליאני). להלן חלק מהם בשיטת הסרט הנע וככל שיעלה בזכרוני בעת כתיבת השורות: זריקת אשפה בראש חוצות, צואת כלבים, צפירת מכוניות, נהיגה פראית של נהגים וכאמור, הנ"ל יכלו להימנע, אם היתה נוכחות משטרתית.
מחוץ לנוכחות השגרה של המשטרה שצוינה לעיל, יש כמובן את האירועים הקשים שחלקם מתגלעים באמצעות מוקד המשטרה ואחרים. כמובן, גם באמצעות סיורי שוטרי המקוף. להזכיר, שוטרי המקוף זמינים ומהר בגלל נוכחותם בשטח. לאחרונים יש עוד מטלות שהם נעזרים בהן, באמצעות רשימות הבדוקאים שנמצאות בתיקו של כל שוטר ולא אחת מקשרים בין אלה לאירועים שזה עתה קרו.
מכאן אני עובר ל"תרומה" השנייה, היינו הבמה לציבור שכידוע היא איננה וכתבתי על כך הרבה, גם באתר זה.
מאחר שאין לנו במה, אותם אישים שירצו לקחת את הנושאים שהועלו לעיל, בתוספת מה שיש להם לומר בנושא, יצטרכו לאמצם בראש מסע הבחירות שלהם (שנקווה שיהיו כמה שיותר מהר) ובינתיים, למצוא כל דרך להביא את הדברים לציבור הרחב ובאמצעות ה"במה" של פעם: ה"פרלמנטים" של ימי שישי בבתים, כניסה לתגובות מאמרים בעיתונים וכל דרך שימצאו, העיקר שהדברים יחלחלו לציבור הרחב. כאשר ייבחרו נציגי ציבור ראויים, הללו יביאו את שני הגורמים הנעדרים לחקיקה במסגרת חוקה.
בינתיים, העבירו את הדברים לציבור, שממנו יועברו לציבור הרחב.

תאריך:  20/12/2009   |   עודכן:  20/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il