X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

מהי מטרת הזוגיות?
הצורך האינסטינקטיבי והטבעי שלנו בני האנוש לזוגיות, הקמתה של משפחה, הבאת ילדים לעולם, ויצירת שושלת בריאה ויציבה עד כמה שאפשר, בהתאם לרמת המודעות שלנו לאותה תקופה, היא לשם ההתפתחות האישית, המשפחתית והחברתית. הצורך הבסיסי שלנו, ושל כל צורות החיים, הוא לשכפל את עצמנו באמצעות הרבייה וההתרבות. כל צורות החיים הן סוג של אנרגיה, והפירוש לאנרגיה הוא עצם קיומו של משהו, שהוא בעל הרכב כימי.
בן האנוש, השייך לזן הנקרא המין האנושי, הוא גם כן סוג של אנרגיה. לאנרגיה שמורכבת, וצורתה היא בן אנוש, על פני כוכב הלכת שלנו, וגם צורות אנרגטיות אחרות ביקום, יש לחיים מהות ויש להם מטרה. המהות והמטרה של כל הצורות האנרגטיות, הן תיקון, טרנספורמציה, שינוי, ומעבר מאנרגיה שהיא אינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, ושאינה אחראית לעצמה, אלא חיה מתוך אינסטינקט ומתנהגת באופן אוטומטי, להפוך ולהיות אנרגיה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, שאחראית בלעדית לתכנון חייה ונצחית.
כדי להשיג את המטרה הזו, בנינו בתהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו, ויצרנו לעצמנו את הגוף הפיזי האנושי, שמאפשר לנו את התיקון, את השינוי והמעבר לכך, וזה נעשה מתוך הניסיון והידע שאנחנו צוברים במהלך חיינו, שאותו אנחנו מעבירים לדורות הבאים, כדי שהם ישפרו אותו לשם השגת היעד.
ללא הזוגיות, שמאפשרת את הרבייה וההתרבות, לא נוכל ללמוד ולהתפתח ולהשיג את מהות ומטרת החיים שלשמן נוצרנו, כי רק באמצעות ההרכב האנרגטי שיוצר את צורת החיים שחייבת להיות מאותו הזן, ניתן יהיה לבצע זאת. עם צורת חיים אחת בלבד, מזן מסוים אחד, שיש בה רק ישות אחת בלבד, הדבר לא ניתן לביצוע, וזאת מכיוון שברגע שנוצרנו ובאנו לאוויר העולם, הדרך היחידה שלנו ללמוד על עצמנו ולהיות מודעים לעצמנו, היא דרך הורינו, והאנשים שאנחנו מכירים במהלך חיינו.
לשם כך יצרנו לעצמנו את האפשרות להתרבות באמצעות ההזדווגות, שמאפשרת את הרבייה, ולשם כך יצרנו את הזוגיות. זוגיות כדרך הטבע לשם הרבייה וההתרבות, מורכבת מגבר ומאישה בלבד.
מה הם הקריטריונים לבחירת בן/בת זוג
מטרת הזוגיות היא לשם הרבייה וההתרבות. לכן, המטרה האבולוציונית בהבאת ילדים לעולם, היא לשדרג עם בן/בת הזוג הנבחר, מבחינה גנטית, את הילדים המשותפים, לרמה התפתחותית מתקדמת יותר, בריאה יותר, כך שהם יסבלו כמה שפחות בחייהם. לכן, כשאנחנו מעוניינים בבחירת בן/בת זוג, כשהמטרות העיקריות שלנו הן הזוגיות, הקמת משפחה, הבאת ילדים לעולם, בניית שושלת שכוללת נכדים ונינים ועוד.
השגיאות שאנחנו עושים, הן בכך שהבחירה שלנו נעשית בעזרת הרגשות הפנימיים שבנו, שהיא אינה עניינית ושאינה תואמת את מהות ומטרת החיים. כמו: אהבה, אושר, שמחה, צחוק, יופי, משיכה רגשית מינית, תשוקה, יצר מיני, הפחד מלהיות לבד, הפחד להזדקן לבד, ועוד סיבות רגשיות רבות אחרות וגם שיקול כלכלי, כספי. מצב רגשי זה משקף את האגואיזם, את האינטרסנטיות ואת הדרך המניפולטיבית שלנו להשיג את בן או בת הזוג, שהופך או הופכת להיות הקורבן, לנזקקות ולצרכים הרגשיים והכלכליים שלנו. כאשר בפועל, הבחירה של בן או בת הזוג, צריכה להיעשות באופן הרגוע, הרציונאלי, באופן הענייני, לשם מימוש מהות ומטרת החיים שציינתי.
הבחירה צריכה להיות על-פי המראה, מבנה הגוף, האישיות ורמת התובנות שמאפשרות חיים רגועים, חיים שלווים ובריאים יותר. תובנות אלו מאפשרות לנו להבין איך לבנות את עצמנו מבחינה גנטית, באופן הבריא ביותר, ובכך לבצע את הבחירה הבריאה ביותר, בהעברת הידע הגנטי הנרכש לדורות הבאים.
רק כאשר בן האנוש הוא רגוע, כלומר - כשאינו מפעיל את הרגשות הפנימיים שבו, הוא מחובר לעצמו, לזהותו האמיתית, ואז היכולת שלו לתרגם את המציאות האמיתית שבה הוא חי נעשית באופן ברור יותר. במצב כזה, היכולת שלנו לבחירת בן או בת הזוג תהיה ברורה ועניינית יותר.
הזוגיות מורכבת מגבר ומאישה, כי רק באמצעות קיום יחסי מין בין הגבר והאישה, רק אז האישה יכולה להיכנס להריון ולהביא ילדים לעולם באופן ובהליך הטבעי. כל הגדרה אחרת לזוגיות ושימוש באמצעים הרפואיים והמדעיים כאמצעי להבאת ילד לעולם, וגם כאשר הזוגיות היא מאותו המין, היא לא נעשית באופן ובהליך הטבעי, ולכך יש השלכות על הזוג ועל הילדים שיבואו לעולם, כי הדבר לא נעשה באופן ובסדר הטבעי. כלומר - ערעור הסדר בתהליך הטבעי יוצר בלבול ופחד לדור ההמשך.
לסיכום, כל מטרה אחרת של הזוגיות, שהיא לא לשם המטרה הטבעית שלשמה היא נועדה, יכולה לגרום להתפרקותה של הזוגיות והמשפחה, וכמובן השושלת אם יש, ולכך יש השפעה בהתפתחות האישית של כל אחד ואחת מהמעורבים בדבר, כולל הילדים אם יש. על בני הזוג להבין זאת ולקבוע לעצמם את מטרת מערכת היחסים ביניהם ומטרת הזוגיות ביניהם בהתאם, ולהסכים על המטרה המשותפת ביחד, ואת זה צריך לעשות לפני שמחליטים להביא ילדים לעולם, וגם רצוי עוד לפני שמגדירים ומחליטים על עצם הזוגיות. וכל זאת כדי לממש את מהות ומטרת חיינו באופן הבריא ביותר שאפשר, בהתאם לרמת המודעות שאנחנו נמצאים בה באותו שלב.

תאריך:  21/12/2009   |   עודכן:  21/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il