X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היקף הגניבה הנטען: 48.5 מיליון דולר

יהלומן מואשם בגניבת ענק מעמיתיו

המדינה: חנן אברמוביץ' קיבל בשנים 2016-2015 מ-16 יהלומנים ישראלים ויהלומן הודי יהלומים שאמור היה למכור תמורת עמלה - אך שמר לעצמו את תמורתם
▪  ▪  ▪
נהנה מאמון עמיתיו בבורסה

היהלומן חנן אברמוביץ' מואשם בגניבת יהלומים ב-45.8 מיליון דולר מ-16 מעמיתיו לבורסת היהלומים ברמת גן ומיהלומן הודי בשנים 2016-2015. כתב האישום נגדו הוגש (יום ה', 21.1.21) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
הפרקליטות מתארת את אברמוביץ' כ"יהלומן ותיק, מנוסה ומוכר בקרב חברי הבורסה", אשר פעל בה שנים וזכה לאמון בלתי מעורער מצד עמיתיו. הוא היה מקבל מהם יהלומים לצורך מכירה, כמתווך בלבד ותמורת עמלה, והיה עליו להחזירם להם אם לא הצליח למוכרם. כמקובל בענף, כל העסקות נעשו בעל-פה ולוו רק בפתקים שפירטו את התאריך וכמות היהלומים, והמוכרים לא ידעו מיהם הרוכשים.
לטענת המדינה, אברמוביץ' גנב יהלומים שהופקדו בידיו, מכר אותם ולא העביר את התמורה לבעלים. בחלק מן המקרים הוא מסר להם שיקים דחויים חסרי כיסוי, ובמקרים אחרים הבטיח להחזיר את היהלומים ולא עשה זאת. הוא ניצל את העובדה שהמוכרים לא ידעו מיהם הקונים, וכך לא יכלו לוודא עימם האם אכן רכשו את היהלומים ובאיזה מחיר.
על-פי כתב האישום, קורבנותיו העיקריים של אברמוביץ' היו עמוס פוזיילוב ואיתן מוסאיוף, מהם גנב יהלומים בשווי 26.3 מיליון דולר. יתר הנפגעים: יהודה סייג (1.2 מיליון דולר), בן-ציון ימין (4.6 מיליון דולר), שלום לוזון ויעקב רודיטי (350,000 דולר), עמי כלפון (100,000 דולר), יוני צרויה (1.2 מיליון דולר), שלמה שמשוביץ (4.3 מיליון דולר), איתן גורנשטיין (380,000 דולר), צחי פיסטול (270,000 דולר), מוטי אליהו (1.2 מיליון דולר), ארז תירוש (880,000 דולר), שלום כהן (370,000 דולר), יעקב יחדיו (500,000 דולר), אשר שטרן (1.7 מיליון דולר), אשיש מהטה (1.1 מיליון דולר) ודורון צרויה (1.3 מיליון דולר). העבירה העיקרית המיוחסת לאברמוביץ' היא גניבה בידי מורשה. כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד לילך כץ.

תאריך:  22/01/2021   |   עודכן:  22/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלום כהן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יהלומן מואשם בגניבת ענק מעמיתיו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
רב ניצב יעקב שבתאי טוען כי ההתפרעויות אמש בבני ברק אינן המקרה היחיד שבו הותקפו שוטרים המבצעים אכיפה של תקנות הקורונה וכי התופעה רק הולכת ומתרחבת
איציק וולף
העולים הגיעו במסגרת מבצע 'צור ישראל' להעלאת שארית יהדות אתיופיה לארץ    "היום מסתיים בעבורם מסע ארוך ומייסר של המתנה וצפייה לאיחוד עם בני משפחותיהם"
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות אימץ את מסקנות ועדת התיעדוף בראשות ד"ר בעז לב, שהמליצה על חיסון תלמידי ותלמידות כיתות י"א וי"ב    גם תלמידי י"ב שעברו את גיל 18 יקבלו חיסון
איציק וולף
יו"ר סיעת יהדות התורה טוען כי לא הגיוני וסביר שבאמצע הלילה עיר שלמה תבער מפיצוצי רימוני הלם, בגלל כמה עבריינים שהוקעו בתוקף על-ידי נציגי הציבור    "הדיחו בהקדם את הקצינים שנתנו את ההוראה לנקום בעיר ותושביה"
יצחק דנון
שני לוחמים במבצע צוק איתן טוענים שנפלו קורבן להשמצות חמורות מצד הארגון וירון זאב, שהציגו אותם כפושעי מלחמה במבצע בעזה בקיץ 2014
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il