מגיפת הקורונה השפיעה משמעותית על היקף החשיפה לתקשורת הן בעיתונות הכתובה והן במידת ההאזנה לרדיו. כך עולה מסקר TGI לשנת 2020 שנערך בקרב בוגרים.
בימי חול, החשיפה לעיתון ישראל היום היא 23.7% לעומת 30.6% בשנת 2019 - ירידה של 6.7 נקודות האחוז. החשיפה היומית לידיעות אחרונות ירדה מ-26.9% ל-21.5% - ירידה של 5.4 נקודות האחוז.
בעיתונות סוף-השבוע, ירדה החשיפה לישראל היום ב-6.2 נקודות האחוז מ-31% ל-24.8%, והחשיפה לידיעות אחרונות ב-5.9 נקודות האחוז מ-30.7% ל-24.8%. ככלל, נשמרת ההובלה של ישראל היום בימי חול ושל ידיעות אחרונות בסופי-השבוע.
כל העיתונים היומיים והשבועונים החדשותיים רשמו ירידה ב-2020 - מעריב, הארץ, מקור ראשון, בשבע, גלובס, דה-מרקר וכלכליסט, וכך גם רובם המוחלט של המגזינים. בניתוח המגמה של סך קריאת העיתונים (לפי שנים 2017-2020) ניתן לראות את ההשפעה של תקופת הקורונה על התנהגות הקריאה והירידה בחשיפה במהלך 2020 בהשוואה לשנים קודמות. שיעור החשיפה ביום חול עומד על 37.8% בקריאת עיתוני יום חול ו-44.9% בקריאת עיתוני סוף-השבוע לעומת שנת 2019 שבה 46.5% ביום חול ו-52% בסופי-השבוע. השיפור הקל בשיעור הקריאה שנצפתה ב-2019 נבע ככל הנראה מריבוי מערכות הבחירות בתקופה, דבר שהשפיע על השיח והתעניינות הקהל בחדשות ופוליטיקה וכתוצאה השפיע על הרגלי הצריכה.