X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נמל אשדוד [צילום: אבי רוקח]
אחרי 7.5 שנות דיונים
היסטוריה: לקראת הסכם בנמל אשדוד
הפרטים לגבי תוכן ההבנות וההסכם המתגבש יפורסמו בימים הקרובים רגב: המהלך שיאפשר תנאים הוגנים לתחרות של נמל אשדוד מול נמל הדרום ונמלים נוספים יו"ר ההסתדרות: "בהידברות, בשיח מכבד וללא שביתה, הצלחנו להביא לקו הגמר רפורמה חשובה, מורכבת ומשמעותית ביותר למשק"

בשורה למשק: המשנה לממונה על השכר אפי מלכין, נציגי משרד התחבורה והנהלת נמל אשדוד הגיעו (יום א', 7.2.21) להבנות מול יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, ונציגי הוועדים בנמל אשדוד, אחרי שבע שנים וחצי של דיונים.
ההבנות שסוכמו יאפשרו לחתום את הסכם הרפורמה בנמל אשדוד ובכך להשלים את המהלך ההיסטורי לשינוי מבני כולל בנמלי הים של ישראל. יצוין כי פריצת הדרך המשמעותית שהושגה היום במו"מ בהובלת יו"ר ההסתדרות, מהווה אבן דרך באחת הרפורמות הגדולות במשק.
הצדדים ישובו וייפגשו במהלך השבוע, בליווי הצוותים המשפטיים והמקצועיים, על-מנת לעגן את ההבנות שהושגו בהסכם קיבוצי. הפרטים לגבי תוכן ההבנות וההסכם המתגבש יפורסמו בימים הקרובים.
שרת התחבורה מירי רגב מסרה בתגובה: ״אני מברכת את יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אשר הוביל לחתימת ההסכם בין העובדים להנהלת הנמל בצורה עניינית, מכובדת ולטובת העובדים והמשק. ברכות גם לשותפים להסכם, הנהלת חברת נמל אשדוד, וועדי העובדים, משרד האוצר, רשות החברות וגורמי משרד התחבורה.
"הסכם זה הוא נדבך נוסף בשרשרת הסכמים אותם אני מקדמת לאחר שנים ארוכות שבהם התנהלו משאים-ומתנים ללא מוצא. מאמץ משותף של כלל הגורמים בהובלתי הביא לחתימת שורת הסכמים ביניהם העברת מחלקת ים לחברת נמלי ישראל, הסכם חילופי שטחים, והסכם תשתיות. בקרוב אגיש לממשלה הצעת מחליטים להסדרת עתידה של חברת נמל אשדוד. בכך אנו מקדמים את המהלך שיאפשר תנאים הוגנים לתחרות של נמל אשדוד מול נמל הדרום ונמלים נוספים״.
יו"ר ההסתדרות בר-דוד אמר כי "בהידברות, בשיח מכבד וללא שביתה, הצלחנו להביא לקו הגמר רפורמה חשובה, מורכבת ומשמעותית ביותר למשק. זהו רגע היסטורי ואני רוצה להודות לכל השותפות והשותפים להבנות".
יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי: "שבע שנים וחצי של משא-ומתן סוער ואינטנסיבי, הבשילו הלילה להישג ענק שכל הציבור הישראלי ירוויח ממנו. אני גאה בעובדים של נמל אשדוד שלמרות כל האתגרים, הצליחו לשמור על נחישות אמיתית ולהפגין אחריות יוצאת דופן".

תאריך:  07/02/2021   |   עודכן:  07/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היסטוריה: לקראת הסכם בנמל אשדוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הקבינט המדיני-ביטחוני אישר מתווה לרכישת כלי טיס חדשים לחיל-האוויר    האישור ניתן לאחר מחלוקות בין משרד הביטחון והאוצר באשר למימון
עידן יוסף
בחמישי האחרון, רגע לפני שתוקפו של הסגר מסתיים, התכנסו השרים להכריע בהארכתו ובצעדים הדרושים לבלימת התחלואה. אלא שהזמן היקר הוקדש לעימותים בין נתניהו לגנץ    נתניהו לגנץ: "דם המתים יהיה על ידיך"; גנץ: "אל תלמד אותי אחריות לחיי אדם"    סער, לפיד ובנט: "שניהם צריכים ללכת הביתה"
עידן יוסף
אומר כי ההחלטה לשפוט את ישראל ניתנה בחוסר סמכות והורה לפעול להגנה על האינטרסים הישראלים, האזרחים והחיילים    "החלטת השופטים חושפת את ביה"ד כגוף פוליטי הניצב בשורה אחת עם ארגונים בינ"ל המוּנעים מתוך יסודות אנטישמיים"
יצחק דנון
החברה שהפיצה בארץ חלק ממוצרי הקונצרן האמריקני טוענת שהוא הפסיק בצורה חד-צדדית את ההתקשרות איתה והכריח אותה להעביר את ההסכמים לחברת כמיפל
איציק וולף
נשלל אישור הכניסה של דובר חד"ש למשכן הכנסת לאחר שתועד תוקף באופן מאיים את עו"ד איתמר בן גביר בליל הגשת הרשימות לבחירות    יו"ר הכנסת: הנחיתי באופן חריג ושלא כנהוג לאפשר למשטרת ישראל לצפות בצילומי מצלמות האבטחה של הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il