חברת החשמל משיקה פיילוט לשירות לקוחות חדש ומתקדם המספק פתרון יצירתי ללקוחות המתקשים לקבל שירות דרך האינטרנט, וצריכים ליווי והדרכה מעובדי החברה להשלמת תהליכים ולקבלת מידע, ואין להם אלטרנטיבה). עמדת השירות המשולבת, היא סניף פיזי שממוקם בנהריה והפעולות מתבצעות בו במימד הפיזי, אך האיוש שלו הוא מרחוק באמצעות נציגים אנושיים בווידאו צ'ט. השירותים מאפשרים לנציג האנושי, אף שהוא מרוחק, ללוות את הלקוח מקבל השירות באמצעות שליטה מרחוק.
חברת החשמל בשיתוף עם חברת בלמוט המתמחה במתן פתרונות שרות עצמי המשלבות מענים טכנולוגים בעולם המיכון הבנקאי, פיתחה מערכת חדשנית המאפשרת להנגיש את השירותים הדיגיטליים לאותן אוכלוסיות א- דיגיטליות. החידוש הטכנולוגי כולל התאמה לפעולה במודל ההיברידי בעזרת ציוד קצה מתאים ומגוון להפעלת התהליכים מרחוק, שימוש במערכות מחשוב מותאמות בהיבטי אבטחת מידע ותמיכה בתהליכים הנדרשים, מנגנון החתמה על צ'קים, יכולת סריקת בר קוד, תעודות זיהוי, מסמכים ואפשרות להפקדתם, מגוון שירותי קופה, קבלת מזומנים כתשלום עם אפשרות חרטה, שילוב מערכת ל-"זימון תור דיגיטלי" ושילוב "סקר משוב דיגיטלי", אפליקציה נוחה ומונגשת המותקנת על טאבלטים בסניף ההיברידי ובאמצעותה הלקוחות מביעים דעתם על השרות החדש, מה לשמר ומה לשפר.
עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל: "רעיון עמדת השירות המשולבת התפתח בזכות ההקשבה של חברת החשמל לצרכים של הלקוחות לקבלת שירות אישי לאחר סגירת מרכזי קבלת הקהל, מה שהאיץ את חברת החשמל ליזום פתרון חדשני המספק מענה לכל לקוחותיה, ובמיוחד הלקוחות הזקוקים לליווי בעולם השירותים הדיגיטליים".
העמדה הראשונה, בעיר נהריה תחל לפעול ב-17.2.21.