X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אסר על ערוץ 13 לשדר הערב את הקטעים בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתוכנית "סטנדאפ ניישן" "המשתתפים בה לא אתגרו אותו בשאלות על פעולותיו או על עמדותיו, הקטע שלפני נחשב לתעמולת בחירות"
▪  ▪  ▪
"אמירות שעשויות להשפיע על ההצבעה" [צילום: מן הטלוויזיה]

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, אסר על שידור קטע הסטנדאפ בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שצולם עבור התוכנית "סטנדאפ ניישן" ושהיה אמור להיות משודר הערב. על-פי הצו, ניתן יהיה לשדר את הקטע לאחר הבחירות.
"המשיב 1 [נתניהו] לא הוזמן לתוכנית כדי להגביר את הידע של הצופים על המתרחש בעולם. המשתתפים בה לא אתגרו אותו בשאלות על פעולותיו או על עמדותיו. בנסיבות העניין מאחר שהקטע בהשתתפותו עשוי להשפיע על הצבעה בעיני הבוחר הסביר... הקטע שלפני נחשב לתעמולת בחירות", כתב פוגלמן בהחלטתו.
קטע הסטנדאפ של נתניהו נמשך קצת יותר משלוש דקות. זאת, בנוסף להשתתפותו בפאנל של הקומיקאים בתוכנית. על-פי טענת הזכיינית רשת, נעשתה פנייה לפוליטיקאים נוספים מלבד נתניהו להשתתף בתוכנית, אך נתניהו הוא היחיד שהסכים.
"בעריכת התוכנית שבמוקד העתירה, הקפידה רשת כי התוכנית שתשודר לא תכלול דברי תעמולה פוליטית ולא תעסוק בסוגיות הנוגעות למערכת הבחירות. לאחר שצולמו כשעתיים בהשתתפות ראש הממשלה, התוכנית הערוכה שתשודר תכלול את השתתפות ראש הממשלה בפאנל הקומיקאים, בקטע שאורכו כ-9.5 דקות, ולאחריו קטע סטנד-אפ של ראש הממשלה, שאורכו כ-3.16 דקות, העוסק בענייני דיומא, ואין בו משום תעמולת בחירות", נכתב בתגובת רשת לוועדת הבחירות המרכזית.
השופט פוגלמן הוסיף כי צפייה בקטע מלמדת שיש לו תכלית בידור, אולם לאורך הקטע כולו שזורים מסרים שנוגעים במישרין לסוגיות שנמצאות בימים אלה על סדר היום הפוליטי, ואשר תורמים לתעמולת הבחירות של נתניהו ושל הליכוד. "בכלל זאת הטיפול במשבר הקורונה והיציאה ממנו, החיסונים למחלה, הצגת המורכבות ב"ראש ממשלה חליפי" והסכמי השלום. בעיני הבוחר הסביר אמירות אלו עשויות להשפיע על ההצבעה", כתב.
מפלגת הליכוד מסרה כי תערער על ההחלטת ועדת הבחירות המרכזית/ "אותנו מצנזרים, בזמן שלא מצנזרים את הראיונות המלטפים של כל יתר הפוליטיקאים בתוכניות אירוח כמו אופירה וברקו או את התעמולה הפוליטית ב'ארץ נהדרת'. לא ייתכן שיהיה דין אחד לליכוד ודין אחר לכל השאר", מסרה המפלגה.

תאריך:  02/03/2021   |   עודכן:  02/03/2021
+סער מתחייב לאפשר תחבורה ציבורית בשבת
01:59 03/03/21  |  עידן יוסף

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער מבטיח להילחם בכפייה הדתית, כלשונו, ולתת חופש לראשי רשויות להפעיל תחבורה ציבורית בשבת. הוא אמר את הדברים בכינוס בחירות מקוון לתושבי פתח תקוה ורמת גן (רדיו קול חי).

+גלית דיסטל: "אין רפורמים בישראל"
01:26 03/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אומרת כי היהודים בישראל, מחרדים עד חילונים, כולם על רצף האורתודוקסיה  ▪  "ישראל ביתנו פוצעת את החברה מבפנים, ואעמוד כמו נמרה נגד כל ניסיון שלה לייצר אנטישמיות נגד הקהל החרדי הקדוש"  ▪  נציג מרצ: "שקר, יש הרבה רפורמים"  ▪  נציג הציונות הדתית לנציג ימינה: "עם מי תעצרו את הגיור הרפורמי - עם לפיד, ליברמן ומיכאלי?"

גלית דיסטל-אטבריאן. בג"ץ לא יכול לשפוט את הזהות היהודית שלי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ישראל ביתנו: החרדים חריגים, תעשו את הבחירות שלכם
00:18 03/03/21  |  עידן יוסף

ישראל ביתנו פרסמה סרטון תעמולה שבו נשמעת כביכול פקידה בוועדת החריגים המונעת מישראלי עובד המשרת במילואים לחזור לארץ, וממליצה לו להיות חריג - לא לעבוד ולא לשרת בצה"ל - ולקבל אישור כניסה לארץ כפי שמקבלים חרדיים.
הסרטון מתפרסם על-אף שבימים הוכיחה הוועדה ועיתונאים שונים כי אין תחקיר חדשות 12 בנושא היה מצוץ מן האצבע, וכי אין ממש בטענות להעדפת חרדים בכניסה לארץ.

+יהדות התורה נגד סמוטריץ': "רק מתחפש לחרדי"
00:09 03/03/21  |  עידן יוסף

יהדות התורה, שבחלק מן הסקרים מאבדת את המושב בשמיני לטובת הציונות הדתית, תוקפת בסרטון תעמולה את ח"כ בצלאל סמוטריץ', ואומרת כי לפני הבחירות הוא מתחפש לחרדי ואוהב צ'ולנט, אך בחדרים סגורים תוקף את החרדים.
אולם בהקלטה המובאת בסרטון מכינוס בחירות מלפני שנה נשמע סמוטריץ' תוקף את המפלגות החרדיות ולא את החרדים, על כך שאינן נאבקות כראוי בסוגיות דת ומדינה. בין היתר אמר אז: "לא מעניין אותם כלום, הכל ציניות. ברמה המעשית אנחנו פי אלף טובים מהחרדים גם בדת ומדינה. היחידים שיש להם אחריות ואכפת להם - זה אנחנו. מה הם עשו ב-30 שנות שלטון ברבנות הראשית? סיאבו אותה, השחיתו אותה, כמה חילול השם. אתה חי טוב עם תעשיית הג'ובים של המועצות הדתיות? עם השם רע שיש לשירותי הדת? תלכו עם דרעי שהלך לאוסלו? גפני אומר - 'אני שמאלני'. גפני יורד לחיי המוסדות שלנו, אתם לא מבינים עד כמה, אלו קרבות אנחנו מנהלים איתם בוועדת כספים על הישיבות שלנו. תסתכלו איך הם מתייחסים לרבנים שלנו? עכשיו הם הולכים לרב דוד חי, עולים אליו לרגל, יושבים איתו. ביום רגיל, למניין הם לא מצרפים אותנו".

+תקווה חדשה: המשותפת ובן-גביר פסולים; השאר כשרים
23:58 02/03/21  |  עידן יוסף

תקווה חדשה פרסמה סרטון תעמולה שבו נאמר כי נתניהו ולפיד לא יוכלו להרכיב ממשלה כי לא יהיו להם 61 מושבים, אך גדעון סער יוכל כי הוא פוסל רק את הרשימה המשותפת ואת איתמר בן-גביר.

+לפיד: יהדות התורה הצטרפה לאנטישמים
23:55 02/03/21  |  עידן יוסף

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד תקף בטוויטר את סרטון התעמולה של יהדות התורה נגד הגיור הרפורמי שבו נראים כלבים עם טלית ותפילין. "אבא שלי סיפר לי פעם שעל הפרלמנט בבודפשט היה שלט גדול: 'אין כניסה ליהודים וכלבים'. אנטישמים בכל הדורות תמיד השוו בין יהודים לכלבים. עכשיו יהדות התורה הצטרפה אליהם. גועל נפש". בתגובה, העירו הגולשים ללפיד כי מדובר בתמונות הלקוחות מטקסי ברק-מצווה שעורכים רפורמים לכלבים, והבדיחה על חשבונו.

+נדחתה עתירת הליכוד לשידור תוכנית הסאטירה בערוץ 13
22:05 02/03/21  |  עידן יוסף

בג"ץ דחה הערב (שלישי) את עתירת ראש הממשלה בנימין נתניהו ותנועת הליכודנגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, השופט עוזי פוגלמן שאסר לשדר קטע הסטנד אפ שבו מופיע נתניהו עד לאחר הבחירות.

+סקר חדשות 13: לראשונה - תיקו בין בנט לסער
21:29 02/03/21  |  עידן יוסף

הליכוד 27; יש עתיד 19; תקווה חדשה, ימינה 11; הרשימה המשותפת 8; שס, יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; העבודה 6; הציונות הדתית 5; כחול לבן, מרצ, רע"ם 4. גוש הימין (ללא ליברמן) 68 וללא סער - 57 בלבד.
לא עוברת את אחוז החסימה: הכלכלית החדשה 2.1%.

+סקר חדשות 12: מרצ נמחקת, יהדות התורה נחלשת ומפלגות השמאל מתחזקות
21:08 02/03/21  |  עידן יוסף

סקר חדשות 12 (מכון מדגש): ליכוד 28; יש עתיד 19; תקווה חדשה 14; ימינה 12; הרשימה המשותפת 9; שס 8; העבודה, ישראל ביתנו 7; יהדות התורה 6; כחול לבן, הציונות הדתית 5. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 73, וללא סער - 59.
לא עוברות: רע"ם 2.8%; מרצ 2.5%; הכלכלית החדשה 1.8%.

+פוגלמן: לא כל תעמולת בחירות באמצעות חיילים וילדים אסורה
21:00 02/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התנועה לאיכות השלטון טענה כי השימוש שנעשה בסרטון בחיילים ובילדים מפר את כללי הבחירות  ▪  יו"ר ועדת הבחירות קבע כי לא התקיים ניכוס של צה"ל וכי פעילות הילדים המוצגת היא שגרתית

[צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+סקר ערוץ 20: ימינה נחלשת; לנתניהו אין 61
20:20 02/03/21  |  עידן יוסף

‏סקר חדשות 20 (מאגר מוחות): הליכוד 29; יש עתיד 18; תקווה חדשה 13; ימינה, הרשימה המשותפת 10; שס 8; יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; העבודה, כחול לבן 5; הציונות הדתית, מרצ 4. גוש הימין (ללא ליברמן) 71 וללא סער - 58. לא עוברת את אחוז החסימה: רע"ם - 2.1%.

+נתניהו והליכוד עתרו נגד פסילת הסטנדאפ
18:32 02/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בעתירה, שהוגשה על-ידי עו"ד אבי הלוי, נכתב כי חוות דעתו של פוגלמן לוקה בחוסר סבירות קיצוני ומבוססת על טענות של עו"ד שחר בן מאיר שלא התבססו על ראיות עובדתיות

[צילום: ראובן קסטרו]
+מדינת בג"צ
14:21 02/03/21  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

גדעון סער, אתה באמת מאמין לזגזגן הסדרתי זאב אלקין שיתמוך בך? ימים יגידו, עיין ערך ביבי  ▪  ובראש בראשונה: מי שמך בג"ץ לפסוק בענייני גיור והלכה? האם הפכנו למדינת בג"צ?

נדרשת - הפרדת רשויות [צילום: לע"מ]
+רק גנץ יכול
14:09 02/03/21  |  עו"ד דויד סנדובסקי   |   לרשימה המלאה

לאור הפלונטר הממשלי, שכולל המשך ממשלות מעבר, הצפוי בבחירות הרביעיות בראשית 2021 - מצב המבוי הסתום שאמור להיווצר בבחירות הרביעיות בחודש זה דורש בניית פרדיגמה חלופית לשם הקמת הרפובליקה הישראלית החוקתית השנייה

גנץ. פטריוט [צילום: אלכס קולומויסקי]
+הקורונה לא בירה והבחירות לא נגיף
12:30 02/03/21  |  עו"ד אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה

ושוב נתניהו בלי להתייעץ עם גנץ, רק עם המל"ל, מחלק חיסונים שלא מנוצלים בארץ למדינות כמו מרוקו, צ'אד, קונגו, כדי לזכות בנקודות פוליטיות חיוביות לישראל בעולם ובאירופה  ▪  וגנץ רץ כמו ילד נזוף ליועץ המשפטי לבכות, הוא גם לא התייעץ איתי כשקנה את החיסונים - שיתבייש

גנץ. מתבכיין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+עימות בחירות בשידור חי מהיכל התרבות מעלה אדומים
10:07 02/03/21  |     |   לרשימה המלאה

+"מי שהתגיירה בצה"ל היא שיקסע"
08:41 02/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר סיעת יהדות התורה טוען כי יש לשבת שבעה על בן שמחליט להתחתן עם מי שעברה גיור בצה"ל  ▪  יו"ר יהדות התורה: כל חייל שמשרת בצה"ל ועבר גיור צה"לי יותר יהודי מכל תלמידי ישיבת מיר ביחד

ראש הממשלה עם חיילים וחיילות שעברו גיור [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאסר שידור הסטנדאפ של נתניהו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
השופט של קרן וקסנר ואפשטיין? ל"ת
יש  |  2/03/21 12:23
2
פוגלמן מפלה מועמדים לפי דעותיו
כפי שהיה צפוי  |  2/03/21 18:01
3
איך שההיסטורי חוזרת ...
א.ל. רמת-גן  |  2/03/21 18:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מחלקה ראשונה
איציק וולף
יו"ר סיעת יהדות התורה טוען כי יש לשבת שבעה על בן שמחליט להתחתן עם מי שעברה גיור בצה"ל    יו"ר יהדות התורה: כל חייל שמשרת בצה"ל ועבר גיור צה"לי יותר יהודי מכל תלמידי ישיבת מיר ביחד
עידן יוסף
בוועדת הבחירות נדחתה עתירה שהגישה יו"ר מרצ בבת ים נגד מנהל אגף בעירייה שקיים תעמולת בחירות למען שס    לעובד נערך שימוע משמעתי והוא התחייב שלא לחרוג שוב
איציק וולף
ח"כ יפעת שאשא ביטון תוקפת את ראש הממשלה על האופן המזלזל שבו התייחס אליה הבוקר בראיון ברדיו    "הגזענות של ראש הממשלה לא מרתיעה אותי כי ככה זה עם נתניהו - כשאת לא איתו הוא שונא אותך"
עידן יוסף
חבר הכנסת הודיע לפרופסור כי אם לא יחזור בך מהרשומה השקרית, ייפגשו בבית המשפט    כשר האשים את מפלגת הציונות הדתית בתמיכה בטרור    ״על שמו וכבודו של הציבור אני לא מתכוון למחול״
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il