X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: טל עוז / משרד הביטחון]
הוסיף: "הרבה פעמים לא יודעים מה ישראל עושה, אבל אני מבטיח שאיש לא יחצה גבולות" על עזה אמר: "ארגוני הטרור מנסים להתעצם ואנחנו נמצאים בהיערכות גם לקראת חודשי הקיץ"
▪  ▪  ▪
גנץ. סייר באוגדת עזה [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

שר הביטחון בני גנץ ביקר (יום ג', 2.3.21) באוגדת עזה ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד דרום אלוף הרצי הלוי, מפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני ובכירים נוספים.
השר גנץ התחיל את הביקור במפקדת גדוד כרם שלום, שם קיים הערכת מצב ושיח עם מפקדי החטיבות. לאחר מכן המשיך השר גנץ לסיור במעבר כרם שלום וערך דיון בנושא ההסדרה ברצועה ותהליכי השו"ן, בהשתתפות שר החקלאות אלון שוסטר וראש המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור פול לנדס.
בסיום הביקור נפגש השר גנץ עם לוחמי יחידת הסיור הבדואי, גדוד חי"ר שמרבית חייליו הם בני העדה הבדואית ואזרחי ישראל ערבים. לפגישה הצטרפו מנהל מעבר כרם שלום עמי שקד, נציג רשות המכס דורון סמרה ור' אגף רמי"ם ארז צידון.
השר גנץ אמר: "אני מסיים סיור בגזרת עזה. למרות השקט היחסי - ארגוני הטרור מנסים להתעצם ואנחנו נמצאים בהיערכות גם לקראת חודשי הקיץ. מדינת ישראל פועלת בנחישות מול החמאס והג'יהאד כל הזמן. לעזה יש גם הזדמנות. אם במקום לפתח רקטות החמאס היה מחזיר את השבויים והנעדרים הישראלים - היינו יכולים להרחיב את המסחר והכלכלה ולשנות את אורח החיים של תושבי הרצועה, שבסופו של דבר, האזרחים שחיים שם משמשים כלי בידי ארגוני הטרור. המקום הזה, כרם שלום, מעביר סחורה בכל הרמות לרצועת עזה והוא יכול וצריך להפוך לגשר לפיתוח הכלכלה העזתית.
ראינו בימים האחרונים גם ניסיונות של אירן לפעול בכדי לשפר את עמדת המיקוח שלה במשא-ומתן על הסכם הגרעין. הרבה פעמים לא יודעים מה ישראל עושה, אבל אני מבטיח שאיש לא יחצה גבולות. אנחנו נמשיך לפעול מול כל איום, ביחד עם השותפות החדשות והישנות ובראשן ארצות הברית, כדי שאירן לא תוכל לפתח יכולת גרעינית".

תאריך:  02/03/2021   |   עודכן:  02/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אירן מנסה לשפר עמדתה לקראת המו"מ על הסכם הגרעין"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מירה ודני כרסנטי ניסו להשתלט על עזבונה של קשישה ערירית, ולהשיג במרמה משרה עבור מירה    בית המשפט: לא בחלו בשימוש בכל אמצעי בכדי להביא לחילוצם מהתסבוכת הפלילית שנכנסו אליה
איתמר לוין
קובע: לראש הרשות, בכובעו כרשם ההקדשות, אין סמכות להורות להקדש דתי להירשם בפנקסיו ולהגיש לו דוחות    מותח ביקורת על ראש הרשות היוצא, אייל גלובוס, שהציג דרישה זו לבית היתומים הספרדי בירושלים: מהדרישה עולה שבמשך 40 שנה עברו קודמיו על החוק, מבלי שהיועצים המשפטיים לממשלה ומבקרי המדינה ישימו לב לכך
איתמר לוין
סיבי באבו טוענת שחברת ג'י.אי.אס ובעליה ולדימיר קלקין גבו ממנה 3,000 דולר - אך לא עשו דבר כדי לסייע לה להגר לקנדה, ובניגוד להסכם עימה מסרבים להחזיר את הכסף
מירב ארד
טוען במכתבו כי הרשקוביץ הטעה אותו בסוגיית ועדת איתור למשרת מנהל רשות החברות    "צר לי שאדם במעמדך שאמור להיות מקור הידע ומי שבקיא בפרוצדורה ובנהלים, אחראי לכשל מקצועי קולוסאלי שכזה"
יצחק דנון
דיספו-מד מתקלים וסימפלי פייפר טוענות, כי קבוצת עובדים בראשות יצחק מזרחי-עשת פעלו לגנוב את נכסיהן ופעלו באלימות לאחר שמעשיהם התגלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il